AndroidHealthClinic

Dutch bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Kwakman

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
484
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
110kg
Yes!!!
Ik ben nu officieel een bodybuilder:clap: :bow2:

Zie verder voor grappige info
 
Laatst bewerkt:
Ga vooral zo door......
 
Ik ben unstoppable
 
Daar moet tequilla op gedronken worden. Train je nog weleens met Ruben?

karma trein is je net gepasseerd!
 
Goed bezig Kwakkel! Drink je er even een tequila 'commando sT' op bro! :thumbs:
 
Ik zuip meer met ruben dan dat ik train met hem
We trainen allebei apart, maar we gaan binnekort een keer samen trainen in mijn gym, kan ik nog wat fijne kneepjes leren
en dat van die tequila... Tequila-tijdperk is beetje voorbij, laatste tijd meer van de Gin-Tonic...
Is een beetje duur om een video te maken van 5 gin-tonic adjes:P
 
UNSTOPPABLE ...

MMMMM mm m m MOnsterkill !!! eeeh Monsterpost ;) (in de UT sT ! )
 
Gin Tonic's zijn idd goed te pruimen bro. Volgens mij is die drank qua prijs/alcohol verhouding ook best goed te doen. Tis wel 50% die gin.
 
Gin Tonic's zijn idd goed te pruimen bro. Volgens mij is die drank qua prijs/alcohol verhouding ook best goed te doen. Tis wel 50% die gin.

Jawel bij ons in de kroeg krijg je dikke glazen voor 4 euro
en dat zijn van die dikke longdrinks zeg maar
1 flesje tonic 2 gin:P = 6.50
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eén van de meest bekende ginsoorten is de Gordon's Dry Gin. Deze gin werd voor het eerst in de 18e eeuw in London geproduceerd. De oorsprong ligt echter niet in Engeland, maar in Nederland!

300 jaar geleden werd de drank uitgevonden door een Nederlandse professor, namelijk de Leidse professor Franciscus Sylvius. Het was oorspronkelijk bedoeld als een medicijn en beter bekend onder de naam jenever. Tijdens de dertigjarige oorlog ontdekten de Engelse soldaten de jenever en kortten ze de naam af tot gin. Toen de Engelse koning Willem de Derde in 1689 de invoerrechten op Franse wijn en cognac verhoogde, kwam gin in Engeland 'in the picture'. Het recept van Alexander Gordon was uiteindelijk de norm voor kwalitatieve gins. Gordon gebruikte de kop van een zwijn als embleem. Dit teken stond op de wapenschilden van zijn voorouders.

Vandaag de dag is Gordon's Dry Gin met 2 flessen per seconde de meest gedronken gin ter wereld.

Alcoholpercentage
37,5%
 
dat heb je snel geflikt :thumbup:
 
Haha ja kwak ik zag het ook, zat ook te google'en op alcoholpercentage gin en kwam op dezelfde site.

Hmmz ik dacht dat gin 50% was, er is ook gin met hoger alcoholpercentage iig, 43% ofzo.
 
monster tandenspleet.
 
goldstrike is rommel. Een keer flink dronken/beroerd van geweest:D
 
Tjek de filmpjes bij de foto:P
 
proficiat kerel!

:D
een lekkere stoot karma op je nuchtere maag doet wonderen!!

:p
 
Back
Naar boven