Fitness Seller

Dutch Dragon Test-e, iemand hier bekend mee?

DuncanZP

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
LS,

tijd terug het volgende ontvangen;

33m4nb6.jpg

2hex11k.jpg

(sorry voor de grootte en rotatie van de foto's! :d )

Iemand hier die met het bovenstaande bekend is? Ik heb al even gezocht op dit forum maar ik kon niks vinden.

Alvast bedankt.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 17:12 ----------

LS,

tijd terug het volgende ontvangen;

33m4nb6.jpg

2hex11k.jpg

(sorry voor de grootte en rotatie van de foto's! :d )

Iemand hier die met het bovenstaande bekend is? Ik heb al even gezocht op dit forum maar ik kon niks vinden.

Alvast bedankt.
topic gevonden over hetzelfde goedje vlak nadat ik deze heb aangemaakt. way to go zoekfunctie.

De producten die ze op de website hebben roepen veel vraagtekens op bij mij...

Testosterone Propionate 200mg/ml 12ml Multi Dose Vial

Methenolone Enanthate 200mg/ml 12ml Multi Dose Vial

Boldenone Undecylenate 400mg/ml 12ml Multi Dose vial

Ik zou me er niet aan wagen iig.

Ik ben ook erg kieskeurig qua vlees dus wss niet echt super goed idee om bij de Lidl te halen dan :P
Mensen zeggen ook dat hun Oetinger bier lekker, maar werkelijk waar wat een pis is dat.

Dan moet je vlees halen bij de Sligro. Is wel stuk duurder (kilo kip is incl btw iets van 12 euro), maar echt veel betere kwaliteit dan bij een supermarkt.

De producten die ze op de website hebben roepen veel vraagtekens op bij mij...

Testosterone Propionate 200mg/ml 12ml Multi Dose Vial

Methenolone Enanthate 200mg/ml 12ml Multi Dose Vial

Boldenone Undecylenate 400mg/ml 12ml Multi Dose vial

Ik zou me er niet aan wagen iig.

200mg primo per ml kan niet en als het wel kon zou zo'n flesje richting de 100+ euro moeten zijn omdat de grondstof voor primo heel duur is.

Ik zou me dus ook niet wagen aan een merk dat zulke bs verkoopt.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 18:20 ----------

Dan moet je vlees halen bij de Sligro. Is wel stuk duurder (kilo kip is incl btw iets van 12 euro), maar echt veel betere kwaliteit dan bij een supermarkt.

Zal eens kijken. Ik heb een pasje

Eerder de prop op 200 moet je meteen je vraagtekens bij zetten. Onmogelijk dat je dat zonder veel pijn kan zetten.

Kzou niet direct afbreken proberen zou ik zo zeggen;;
Ben benieuwd:)

200mg primo per ml kan niet en als het wel kon zou zo'n flesje richting de 100+ euro moeten zijn omdat de grondstof voor primo heel duur is.

Ja is echt veel betere kwaliteit. Bij supermarkten zou ik gaan voor de Euroshopper kip. Die is vergeleken met de gewone kip van ah of kip van de Lidl veel beter.

Ja is echt veel betere kwaliteit. Bij supermarkten zou ik gaan voor de Euroshopper kip. Die is vergeleken met de gewone kip van ah of kip van de Lidl veel beter.

Zit tussen je oren Euroshopper=AH. Euroshopper ga je met de tijd ook niet meer tegekomen. Dit wordt nameleijk AH basic!

Is bier wel kosher eigenlijk? :D

bier is kosjer maar wel haram.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 23:48 ----------

ook is de kip en de tartaar zowel bij de lidl als bij de AH als bij de Sligro niet kosjer en ook niet halal.. hadden we het nou over AAS of was het de echt of nep sectie voor stukjes bief? vindt het wel grappig XD

hou het gewoon bij de Islamitsche slager ;) en dealer :P

• Topic Starter Topic Starter

Ik probeer ze niet te verdedigen maar die site geeft aan dat ze een "officiële" reseller zijn, wat zou aan kunnen geven dat het niet om een site van de fabrikant zelf gaat.

het is altijd zo een beetje hier als er een nieuw ug lab komt word met nogal snel afgebroken was ook zo met mutant gear wat den wel goed bleek te zijn ,testen zou ik zo zeggen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik haal alles bij de boer uit de straat weg. :D Stuk goedkoper en zeker kwalitatief goed, vandaar dat ik enkel ervaring heb met de vis van de Lidl.

Anyhow, ik ga het waarschijnlijk wel eens testen als ik met mijn huidige kuur klaar ben. (plus tussenperiode) Thanks de reacties.

Terug
Naar boven