AndroidHealthClinic

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

• Topic Starter Topic Starter
Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!

Zo dat is snel!

Uitslag NK

1. Kelvin en Johhny
2. Pascal en Jan
3. Jan-Willem en ik
4.
5. Arno en Gorrit
6. Ruby en Nino

7 t/m 14 weet ik niet meer.
verslag komt nog, eerst pitten

Uitslag Dutch League

1. Kelvin en Johnny
2. Jan-Willem en ik
3. Pascal en Jan
4. Ruby en Nino
rest weet ik niet

:| skinnie 2e!

gefeliciteerd chreiz en skinnie :)

gefeliciteerd jongens, jammer dat de vrachtauto blokkeerde vanaf de 7 de team in de eerste run, vanaf 2de run andere vrachtauto. toen 3de tijd :) en bij eerste run 0m!!!!!! jammer dat wij de 1ste run niet over mochten doen anders hadden wij ook op het podium gekomen .
voor de rest was alles goed geregeld!! genoeg zitplaatsten , eten en drinken. Goeie sfeer

Bedankt voor de foto's Doetze!!!

ik had gisteren een topdag en ik wou sarko en miriam bedanken voor de organisatie van de dutch leage en de mannen in beerta voor de NK.
en nou ik toch bezig ben... ik wou mijn vriendin bedanken voor de ongelofelijke steun en het gecoach en voor het lef om een " I :heart: Skinnie" tshirt te dragen:)
verder wil ik doetze bedanken voor de prachtige foto's en ik zet hier een willekeurige foto neer van hem waar toevallig misschien de mooiste en grootste biceps op staan:)
smullen maar jongens! en meisjes natuurlijk:)

33vzxo9.jpg

Skinnie en Pascal, gefeliciteerd met de 2e plek en 3e in de Dutch League, ging helemaal top met jullie gisteren.
Jan Willem en Chreiz proficiat met de 3e plek en de 2e in de Dutch League.
De strijd om een podiumplek was al gestreden toen Nino en ik de eerste run als 14e en tevens laatste koppel met harnas niet vooruit kwamen 0 meter en dat toen bij de 2e run toen Jij en Pascal(1e koppel) en Johnny en Kelvin( 2e koppel) hem ook niet meer weg kregen geconstateerd werd dat het toch echt aan de wagen lag (remmen bleven hangen) en niet aan de mensen die hem niet meer weg kregen.
2e run overnieuw uiteindelijk met een andere wagen en de koppels die de eerste run de wagen niet weg hadden gekregen leden hierdoor veel puntenverlies.
Dit was bijna niet meer goed te maken met de andere runs en had voor redelijke frustratie gezorgd, waardoor we al aardig uit de wedstrijd waren ook.

Verder was het een goed georganiseerde wedstrijd en ik wou de organisatie van het NK bedanken. Sarko en Miriam bedankt voor de Dutch League, Siem, Ad en Ted bedankt voor het bijstaan van de wedstrijden en dank aan de sponsoren.
Hoop dat er een tweede seizoen komt!

hey doetze! hartstikke bedankt voor de DVD!

Terug
Naar boven