Fitness Seller

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

Dutch League 4e wedstrijd.

Beste TRUCKTREKKERS!

De 4e Wedstrijd is op 13 Augustus in Nieuwegein op de Nedereindseweg t.h.v. de fietsenhandel.

Tot dan!

Laatst bewerkt:
voor degene die skinnie willen bewonderen, aanbidden en toejuichen (en aanraken als mijn vriendin niet kijkt).. is dit jullie unieke kans!
tevens prachtige kans om met skinnie op de foto te komen:)

Had dat eerder gezegt, wou met je bicep op de foto :mad:

Kom je wel kijken bij bruisend brielle en/of dutch strongman cup?

Had dat eerder gezegt, wou met je bicep op de foto :mad:

Kom je wel kijken bij bruisend brielle en/of dutch strongman cup?

kan ik me wel voorstellen, mijn biceps zijn behalve megamonstergroot ook zeer mooi:)
ben wel van plan om te komen kijken.. eindelijk ontmoet je dan skinnie!
je held, je voorbeeld, je fapfantasie:p

maar even wat belangrijkers...tatatattaaaaaaaaaa!!!
skinnie 2 medailles gewonnen!!!
2de bij de mannenteams
1e bij het gemengd

hulde, hulde!!! alweer zeer grote hulde voor king Skinnie!!!!

gefeliciteerd skinnie!

Goede gedaan oude vrachtwagenrukker

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Wie was er eerste?

Wat een feest! Maar Jan en Ruby van harte met de overwinning.Voor de rest mag alles verteld worden, de mooie verhalen blijven hier uit.Ik zie ze nl. niet staan. En dat weten jullie allemaal! Er moeten altijd spel brekers zijn die een leuke compentitie moeten verpesten. Vind het k*t voor Sarko die zijn best doet iets leuks te orginaseren. Dat er weer vier teams zijn weg gegaan door dat de mensen niet te vertrouwen zijn.Er word niet met 1 maat gemeten door bepaalde scheidsrechters.Als er een vracht wagen moet worden getrokken hand over hand en iedereen moet zittend starten dan geld dat natuurlijk voor iedereen.EN NIET UIT ZONDERINGEN OMDAT MENSEN MET HUN RAMEDAN BEZIG ZIJN.Dit werd ook gelijk aan de scheids door gegeven dat deze heren nou ja als je ze zo noemen mag (ik vind van niet.)De scheids liet deze trek gewoon doorgaan,waar door ik samen met mijn teams protest indiende.De team gebr.Ramedan vonden dit niet jopper en begonnen gelijk bedrijgingen te uiten en ik kon de kanker in mijn kop krijgen.Ik ben van mening dat deze twee personen een keer een kijkje moeten nemen op de ziekenhuisafdeling terminaal.Dan weten ze pas wat ze iemand verwensen .Mijn teams zijn direct gestopt met de strijd van deze wedstrijd.Jammer want juist met deze sport of je nou geel blauw zwart of blank bent normaal gesproken respecteerd een ieder elkaar. We zien elkaar weer bij het NK KAMPIOENSCHAP DUO's VRACHTWAGENTREKKEN in groningen en dan zullen we er weer met 4 teams zijn maar dat we weer mee doen in de league Nee ECHT NIET!!!!En voor de rest een iedereen een goede weekend.En nog even voor Sarko rotte appels heb je overal het spijt ons voor jou oprecht maar wij konden niet anders deze beslissing te nemen.

gezellig feestje geweest zo te zien :)

Bobozal, wat zijn de namen van de onverlaten die zich op deze uiterst onrespectvolle wijze uitten ? Mag hopen dat zij gediskwalificeerd zijn en dat er bij toekomstige wedstrijden rekening wordt gehouden met hun asociale laag-bij-de-grondse gedrag.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jammer dat het zo gelopen is.

Wel netjes van Jan-Willem en Ruby.

Het was een mooie wedstrijd.
De organisatie was dik in orde.
Zoals bij elke wedstrijd van Sarko was het materiaal en de voorzieningen top!
Ieder die dit in twijfel trekt is niet eerlijk!

Spijtig dat 1 incident de gehele wedstrijd en misschien wel de gehele competitie onthoofd.

Feitenrelaas van het incident:
Met de start bij hand over hand kwam 1 van de noord afrikaanse broers (sorry weet hun namen niet) met de billen van de plank.
Was dit een enorm voordeel? Was dit met opzet? Ik ga me er niet over uitspreken...
Toen bleek dat hun tijd sneller was dan die van Kelvin en Johnny was er protest bij de jury (scheids en sarko).

Ik ben er volledig mee akkoord dat voor iedereen dezelfde regels gelden, het vervolg vond ik echter buiten proportie.
Het protest bij de twee gebroers viel in slechte aarde met als gevolg een scheldtirade tussen hen en de groep van Kelvin en Johnny.

Indien het dispuut op een normale manier besproken was zou er alvast een correcte oplossing gevolgd hebben. De jury heeft hier de kans niet voor gehad.

Gevolg: zowel de gebroeders als de volledige groep van Kelvin en Johnny verlieten de wedstrijd (totaal van 4 ploegen).

Ik vind het heel jammer voor Sarko en zijn collega's die de wedstrijd organiseren.
Zij zijn het grote slachtoffer van dit incident.

De negatieve reclame over de Dutch League is niet terecht!
Ik hoop dan ook dat deze unieke competitie nog jaren kan doorgaan!

Spijtig dat 1 incident de gehele wedstrijd en misschien wel de gehele competitie onthoofd.

Met de start bij hand over hand kwam 1 van de noord afrikaanse broers (sorry weet hun namen niet) met de billen van de plank.
Was dit een enorm voordeel? Was dit met opzet? Ik ga me er niet over uitspreken...
Toen bleek dat hun tijd sneller was dan die van Kelvin en Johnny was er protest bij de jury (scheids en sarko).

Ik ben er volledig mee akkoord dat voor iedereen dezelfde regels gelden, het vervolg vond ik echter buiten proportie.
Het protest bij de twee gebroers viel in slechte aarde met als gevolg een scheldtirade tussen hen en de groep van Kelvin en Johnny.

Indien het dispuut op een normale manier besproken was zou er alvast een correcte oplossing gevolgd hebben. De jury heeft hier de kans niet voor gehad.

Gevolg: zowel de gebroeders als de volledige groep van Kelvin en Johnny verlieten de wedstrijd (totaal van 4 ploegen).

Ik vind het heel jammer voor Sarko en zijn collega's die de wedstrijd organiseren.

Even een reactie over dit incident.Voor dat deze Afrikaanse mannen gingen trekken Hebben wij bij de scheids gemeld dat deze niet op hun billen zatten en zo'n 30cm van de plank waren (dit hebben we ook op foto)Want zo als jij dit naar voren brengt lijkt het als of we protesteerde van wege een snelleretijd.Dit is onzin!want er waren er al een paar sneller dan wij.En dat geeft ook niet want perslot is het een wedstrijd.Maar de scheidsrechter deed met deze opmerking helemaal niets.Dan wel deze Afrikaanse mannen te laten trekken.Toen deze waren uit getrokken zijn wij direct weer naar de scheids en Sarko gegaan.Toen we dit gingen bespreken zij de scheids eerst wel dat de mannen op hun billen zatten Later zij hij Ja maar ze kwamen er maar een stukje van boven.HOE BETROUWBAAR IS DAN EEN SCHEIDS?Bij Ted v/d Parre had dit niet gebeurd!En als dan ik zeg het nog maar eens de kanker in je kop word gewenst naar mijn vader Vind ik absoluut niet kunnen.Ik heb een paar weken terug een tante weg gebracht die door deze ziekte overleden is Kees mijn zwager heeft afgelopen donderdag een oom begraven die aan deze ziekte overleden is Jonny heeft zijn moeder mogen wegbrengen omdat die ook aan deze ziekte overleden is.Dat Sarko het slachtoffer is omdat wij met zijn alle zijn uit gestapt Kunnen wij niet ontkennen en dat is ook spijtig Over het materiaal en over de rest hoe de wedstrijd is georganiseerd hoor je ons niet over.En dat Sarko niet de kans heeft gehad dit op te lossen is niet waar want dat heeft hij wel Hij heeft nl deze mannen weg gestuurd PRIMA VAN HEM!Maar misschien begrijp je ons ook dat we niet anders konden deze beslissing te nemen.Ik vind dat deze mannen NOOIT meer een wedstrijd mogen trekken.En nogmaals over Sarko niets negatief! Met vriendelijke groet Kelvin de Ruiter

Hier heb je helemaal gelijk in.
Vind het echt heel erg jammer.

De competitie gaat stuk op deze manier, het verhaal heeft ook absoluut 2 kanten, zo iemand beledigen en uitschelden hoort en mag absoluut niet.
Als je het ergens niet mee eens bent, kun je verhaal halen bij scheids of organisatie, maar niet gaan wijzen.( ga een normaal gesprek aan).
Bij een voetbalwedstrijd wordt wel eens een schwalbe gemaakt en als de scheids dan een penalty geeft, krijg je ook commentaar van de andere ploeg, maar er is ook een ploeg in het voordeel.(niet helemaal eerlijk) , maar dat is ook het spel.
Lullige vergelijking misschien, maar bedoel alleen dat je nooit alles in de hand hebt en iedereen kan en mag fouten maken.

Overigens wil ik ook nog even benadrukken dat Sarko van alles de dupe is en die mag absoluut niet te kakken worden gezet, zoals deze reactie van Johnny Meijerhof op hyves!!!!!

hadden vandaag wedstrijd in nieuwegein.........wil er nu nog niks over zeggen maar wat daar gebeurdt is.....das echt niet normaal!! Geen gelijke regels....wij mogen gewoon niet winnen'ondanks wij de sterksten zijn!(klinkt misschien arrogant maar zo ist wel,kelvin en ik zijn de beste duo trekkers!.....en dat er dan deelnemers zijn die mensen(met name onze coach) ja ik zeg het woord liever niet, KANKER in de kop wensen.....gewoon bij de beesten af....!! De dutchleague is voor ons een mickey mouse kompetitie......11sept.gaan we voor de nederlandse titel in beerta...!!! Laten we zien wie de sterksten zijn.....ps ik kom hier nog op terug @ oerol en nergens [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoop dat dit uit de wereld wordt geholpen.
De vorige problemen die er waren zijn ook netjes uitgepraat!!!
Zet niet de Dutch League in een slecht daglicht.
Sarko en Mirjam doen erg hun best om iets leuks te organiseren en dat lukt ze ook nog.

HET WORDT ALLEEN VERZIEKT!!!!!!!!!!

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 22:21 ----------

Even een reactie over dit incident.Voor dat deze Afrikaanse mannen gingen trekken Hebben wij bij de scheids gemeld dat deze niet op hun billen zatten en zo'n 30cm van de plank waren (dit hebben we ook op foto)Want zo als jij dit naar voren brengt lijkt het als of we protesteerde van wege een snelleretijd.Dit is onzin!want er waren er al een paar sneller dan wij.En dat geeft ook niet want perslot is het een wedstrijd.Maar de scheidsrechter deed met deze opmerking helemaal niets.Dan wel deze Afrikaanse mannen te laten trekken.Toen deze waren uit getrokken zijn wij direct weer naar de scheids en Sarko gegaan.Toen we dit gingen bespreken zij de scheids eerst wel dat de mannen op hun billen zatten Later zij hij Ja maar ze kwamen er maar een stukje van boven.HOE BETROUWBAAR IS DAN EEN SCHEIDS?Bij Ted v/d Parre had dit niet gebeurd!En als dan ik zeg het nog maar eens de kanker in je kop word gewenst naar mijn vader Vind ik absoluut niet kunnen.Ik heb een paar weken terug een tante weg gebracht die door deze ziekte overleden is Kees mijn zwager heeft afgelopen donderdag een oom begraven die aan deze ziekte overleden is Jonny heeft zijn moeder mogen wegbrengen omdat die ook aan deze ziekte overleden is.Dat Sarko het slachtoffer is omdat wij met zijn alle zijn uit gestapt Kunnen wij niet ontkennen en dat is ook spijtig Over het materiaal en over de rest hoe de wedstrijd is georganiseerd hoor je ons niet over.En dat Sarko niet de kans heeft gehad dit op te lossen is niet waar want dat heeft hij wel Hij heeft nl deze mannen weg gestuurd PRIMA VAN HEM!Maar misschien begrijp je ons ook dat we niet anders konden deze beslissing te nemen.Ik vind dat deze mannen NOOIT meer een wedstrijd mogen trekken.En nogmaals over Sarko niets negatief! Met vriendelijke groet Kelvin de Ruiter

Hey Kelvin, begrijp volkomen dat je boos wordt om de dingen die ze riepen naar je vader, EN TERECHT dat je daar boos op wordt.

Hoop echter dat alles rechtgezet kan worden tegenover Sarko en Mirjam.

Je hebt gelijk Kelvin.
Als je mijn bericht leest komt het idd zo over dat dit de reden van protest was.
Dit is niet de bedoeling van het bericht.

Als Sarko de 2 ruziemakers wegstuurt zou voor mij het probleem opgelost zijn.
Al denk ik dat dit in eerste instantie een maatregel was om de boel niet te doen escaleren.

Jullie stonden eerst in het klassement. Als jullie de wedstrijd verlaten (inclusief de rest van jullie groep) is er geen wedstrijd meer.

Geen afbreuk aan de prestaties van de andere deelnemers, doch zij willen geen wedstrijd winnen op deze manier.

Met alle respect, maar dit was niet de juiste keuze!
Je verwijt Sarko niets, doch jullie komen nooit meer naar de Dutch League?

Als dit alles wat bezonken is kunnen jullie alsnog overwegen om te starten op de laatste competitiedag van de Dutch League in september.
Zet de puntjes op de I en kom met Johnny naar de laatste wedstrijd om deze te winnen.
De enige correcte reactie op dit gedoe is een sportieve reactie!

In vele andere competities zijn er al fouten geslopen in de jurering, zelfs nog vorig jaar op de finale van de sterkste man in nederland. Gaan jullie de lijn dan doortrekken en daar nooit meer meedoen?

Ik vind het spijtig dat het zo moest lopen, ik hoop dat jullie er in september gewoon terug bij zijn.

Mvg Wim.

Valt me nog mee dat de afrikaantjes weg mochten lopen...als ik het zo lees.

Voor de partijen praat het uit met elkaar en sterkte met de situatie...

Jammer voor de organisatie, de deelnemers en vooral ook het publiek. Geen goede reclame voor de sport dit.

Jammer dat ik erniet bij was, heb wat actie gemist hoor ik.

Ruby nog gefeliciteerd met je goud, nu kan je ook mee praten net als ik :P

Skinnie: mag ik een poster van je, heb last van ongedierte en die wil ik verjagen

kelvin en johnny: Jammer dat het zo gelopen is. Het is nog steeds geen olympische sport, je kan je druk maken over een paar centimer boven de grond. maarja , die jongens wegen samen volgens mij 80 kg minder dan jullie, zitten in de ramadan en hebben er niet echt voor getraind. en zijn toch sneller. misschien moeten jullie ook meer op kracht en conditie trainen dan op gewicht :P . bij harnas hebben jullie voordeel, bij hand over hand zit gewicht tegen denk ik.
Vind het ook erg dat de marokkaantjes zulke taal gebruikt hebben, ik ken ze goed en normaal gesproken zijn het heel beschaafde jongens, doen geen vlieg kwaad.(een van de weinige mocro's). slecht humeur door de ramadan??

Misschien de ruzie oplossen door een potje te touwtrekken, friesland tegen marokko :bukkake::trio:

Jammer dat het zo gelopen is, ik ga nu op vakantie en op het NK ga ik de strijd weer aan met jullie.
Sarko heeft toch zijn best gedaan om de wedstrijd goed te organiseren.

Adios, ik ga de zon effe opzoeken

Terug
Naar boven