rukspin80
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had dat eerder gezegt, wou met je bicep op de foto
Kom je wel kijken bij bruisend brielle en/of dutch strongman cup?

Het was een mooie wedstrijd.
De organisatie was dik in orde.
Zoals bij elke wedstrijd van Sarko was het materiaal en de voorzieningen top!
Ieder die dit in twijfel trekt is niet eerlijk!
Spijtig dat 1 incident de gehele wedstrijd en misschien wel de gehele competitie onthoofd.
Feitenrelaas van het incident:
Met de start bij hand over hand kwam 1 van de noord afrikaanse broers (sorry weet hun namen niet) met de billen van de plank.
Was dit een enorm voordeel? Was dit met opzet? Ik ga me er niet over uitspreken...
Toen bleek dat hun tijd sneller was dan die van Kelvin en Johnny was er protest bij de jury (scheids en sarko).
Ik ben er volledig mee akkoord dat voor iedereen dezelfde regels gelden, het vervolg vond ik echter buiten proportie.
Het protest bij de twee gebroers viel in slechte aarde met als gevolg een scheldtirade tussen hen en de groep van Kelvin en Johnny.
Indien het dispuut op een normale manier besproken was zou er alvast een correcte oplossing gevolgd hebben. De jury heeft hier de kans niet voor gehad.
Gevolg: zowel de gebroeders als de volledige groep van Kelvin en Johnny verlieten de wedstrijd (totaal van 4 ploegen).
Ik vind het heel jammer voor Sarko en zijn collega's die de wedstrijd organiseren.
Zij zijn het grote slachtoffer van dit incident.
De negatieve reclame over de Dutch League is niet terecht!
Ik hoop dan ook dat deze unieke competitie nog jaren kan doorgaan!
Het was een mooie wedstrijd.
De organisatie was dik in orde.
Zoals bij elke wedstrijd van Sarko was het materiaal en de voorzieningen top!
Ieder die dit in twijfel trekt is niet eerlijk!
Spijtig dat 1 incident de gehele wedstrijd en misschien wel de gehele competitie onthoofd.
Feitenrelaas van het incident:
Met de start bij hand over hand kwam 1 van de noord afrikaanse broers (sorry weet hun namen niet) met de billen van de plank.
Was dit een enorm voordeel? Was dit met opzet? Ik ga me er niet over uitspreken...
Toen bleek dat hun tijd sneller was dan die van Kelvin en Johnny was er protest bij de jury (scheids en sarko).
Ik ben er volledig mee akkoord dat voor iedereen dezelfde regels gelden, het vervolg vond ik echter buiten proportie.
Het protest bij de twee gebroers viel in slechte aarde met als gevolg een scheldtirade tussen hen en de groep van Kelvin en Johnny.
Indien het dispuut op een normale manier besproken was zou er alvast een correcte oplossing gevolgd hebben. De jury heeft hier de kans niet voor gehad.
Gevolg: zowel de gebroeders als de volledige groep van Kelvin en Johnny verlieten de wedstrijd (totaal van 4 ploegen).
Ik vind het heel jammer voor Sarko en zijn collega's die de wedstrijd organiseren.
Zij zijn het grote slachtoffer van dit incident.
De negatieve reclame over de Dutch League is niet terecht!
Ik hoop dan ook dat deze unieke competitie nog jaren kan doorgaan!
Even een reactie over dit incident.Voor dat deze Afrikaanse mannen gingen trekken Hebben wij bij de scheids gemeld dat deze niet op hun billen zatten en zo'n 30cm van de plank waren (dit hebben we ook op foto)Want zo als jij dit naar voren brengt lijkt het als of we protesteerde van wege een snelleretijd.Dit is onzin!want er waren er al een paar sneller dan wij.En dat geeft ook niet want perslot is het een wedstrijd.Maar de scheidsrechter deed met deze opmerking helemaal niets.Dan wel deze Afrikaanse mannen te laten trekken.Toen deze waren uit getrokken zijn wij direct weer naar de scheids en Sarko gegaan.Toen we dit gingen bespreken zij de scheids eerst wel dat de mannen op hun billen zatten Later zij hij Ja maar ze kwamen er maar een stukje van boven.HOE BETROUWBAAR IS DAN EEN SCHEIDS?Bij Ted v/d Parre had dit niet gebeurd!En als dan ik zeg het nog maar eens de kanker in je kop word gewenst naar mijn vader Vind ik absoluut niet kunnen.Ik heb een paar weken terug een tante weg gebracht die door deze ziekte overleden is Kees mijn zwager heeft afgelopen donderdag een oom begraven die aan deze ziekte overleden is Jonny heeft zijn moeder mogen wegbrengen omdat die ook aan deze ziekte overleden is.Dat Sarko het slachtoffer is omdat wij met zijn alle zijn uit gestapt Kunnen wij niet ontkennen en dat is ook spijtig Over het materiaal en over de rest hoe de wedstrijd is georganiseerd hoor je ons niet over.En dat Sarko niet de kans heeft gehad dit op te lossen is niet waar want dat heeft hij wel Hij heeft nl deze mannen weg gestuurd PRIMA VAN HEM!Maar misschien begrijp je ons ook dat we niet anders konden deze beslissing te nemen.Ik vind dat deze mannen NOOIT meer een wedstrijd mogen trekken.En nogmaals over Sarko niets negatief! Met vriendelijke groet Kelvin de Ruiter

. bij harnas hebben jullie voordeel, bij hand over hand zit gewicht tegen denk ik.