XXL Nutrition

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

bullshitexcuus natuurlijk die ramadan :)

Sarko, klote voor je man!

dit is ook het enigste wat ik er over te zeggen heb: het is klote voor sarko.
zoveel tijd en moeite dat hij en miriam er in steken en dan zo'n "akkefietje" die de rest van de wedstrijd verkloot...

ok, genoeg getreurd, het is tijd op deze topic wat op te fleuren met...... een prachtige mooie actiefoto van... mezelf natuurlijk!!!
kijk die megaspierbelijning eens, die prachtige spierconditie... dit is smullen jongens!!
hoppa!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok, genoeg getreurd, het is tijd op deze topic wat op te fleuren met...... een prachtige mooie actiefoto van... mezelf natuurlijk!!!
kijk die megaspierbelijning eens, die prachtige spierconditie... dit is smullen jongens!!
hoppa!!

Lekker sjekkie tussen de vingers, HAHAHAHAAA!!

skinnie:

De foto is erg onduidelijk voor me, ik zie alleen maar iets dat lijkt op een kruising tussen een zeekoe en een naaktslak met plakplaatjes. Ben je al schijndood ofzo ?

mag ik een poster van je met handtekening? dan ken ik die op de wc op hangen bij mij op de zaak, zodat de mensen snel weggaan

skinnie:

De foto is erg onduidelijk voor me, ik zie alleen maar iets dat lijkt op een kruising tussen een zeekoe en een naaktslak met plakplaatjes. Ben je al schijndood ofzo ?

mag ik een poster van je met handtekening? dan ken ik die op de wc op hangen bij mij op de zaak, zodat de mensen snel weggaan

You mirin?

uploadfromtaptalk1313469349718.png

dank jullie wel voor de lieve en mooie complimentjes!
mijn hartje zwelt van trots!!
maar... hoor ik.... WIJ WILLEN MEER FOTO'S VAN JE PRACHTIGE BICEPS EN ANDERE CEPSEN?
geduld, geduld.....

hiero!! hoppa!!! kijk die megamonsterbiceps eens!!

Die naast je Ligt gewoon te trekken!;)

Skinnie leuke foto van jou met pascal. dat was toch de afgelopen keer? Ik zie dat pascal zijn sponsor shirt niet aan heeft, dat betekent volgens mij disqualificatie. dus geen punten voor jullie :)

En sarko nog bedankt voor de kaartjes van eurodisney, Ik en ruby maken er een mooi dagje uit van!

die zat eronder, maar kreeg hij wel van sarko te horen idd:)

kaartjes van eurodisney? even mijn mailbox checken... skinnie ook eurodisney:)
skinnie draaimolen, skinnie duizelig:)

Kunnen we eindelijk de echte Mickey Mouse zien!!!!!
:yarly:

skinnie ook disneyland!!:mad:

ga ik donald duck swaffelen:)

Kom volgende week woensdag naar de training Skinnie.
Daar geeft Sarko alias Mickey Mouse gratis kaartjes weg.:stfu:

Sorry hoor , ik vind sarko meer op goofy lijken

Morgen in Beerta

Op zondag 11 September 2011 organiseert Sarko Alberts samen met O.S.O. (Organisatie Sterkemannen Oldambt) te Beerta het Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken voor tweetallen. De wedstrijd wordt gehouden op de Bovenlandenstraat 12 te Beerta (achter de C1000 bij 't Speulparadies). Aanvang van de wedstrijd is om 13.00 uur. Deelnemers dienen één uur van te voren aanwezig zijn.

Deze wedstrijd maakt ook deel uit van de Dutch League Vrachtwagentrekken!

Dit betreft een wedstrijd voor tweetallen.

De wedstrijd is onderverdeeld in de gewichtsklassen -100 kg en +100 kg.

Voor de -100 kg klasse zijn de onderdelen:
1) Vrachtwagentrekken harnas pull (20.000 kg)
2) Vrachtwagentrekken hand over hand (20.000 kg)

Voor de +100 kg klasse zijn de onderdelen:
1) Vrachtwagentrekken harnas pull (20.000 kg)

Tevens is er plaats voor gemengde teams heren/dames.
1) Vrachtwagentrekken harnas pull ( 20.000 kg)

De organisatie van het Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken is in handen van de Organisatie Sterkemannen Oldambt (bestaande uit B. Schuur, K.J. Smith en O. Straat).

Bron: www.RealDutchPower.NL

skinnie gaat beker winnen:)

Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!

Terug
Naar boven