- Waardering
- 3.699
Ben een uurtje wezen kijken. (Timberwalk + wheelflip).
Ik was die man met die paraplu

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
skinnie ook paraplu, een zwarte.. is mannelijk!
![]()

ja ik dacht laat ik me er ook maar een keer mee bemoeie
Ooh vandaar! Ja ik was die gast die de timbers liep en daarna de wheelflip deed![]()

Is er nog een video compilage gemaakt door die meid met die camera?
Is er nog een video compilage gemaakt door die meid met die camera?
Jitse als het goed is zie ik de dame van nederland 3 binnenkort weer en dan zal ik het vragen.
Het wordt uitgezonden op Nederland 3 alleen is ze nog niet klaar.
Ze komt ook nog filmen op 2 andere wedstrijden.
ik hou je op de hoogte
En het was een zeer sterke wedstrijd van jou en een mooie deadlift.
grt Fouad
had nog wel 15-20 kg bij gekund achteraf. Maar gelukkig niet gedaan want me (goedkope)nieuwe straps waren al half ingescheurd. Haal dus geen straps van Everlast.. Verder ging t inderdaad prima, volgend jaar maar weer een gooi doen naar de SM van Ned. Oke ik ben benieuwd, en de rest van t veld ook wel denk ik.
Dank uhad nog wel 15-20 kg bij gekund achteraf. Maar gelukkig niet gedaan want me (goedkope)nieuwe straps waren al half ingescheurd. Haal dus geen straps van Everlast.. Verder ging t inderdaad prima, volgend jaar maar weer een gooi doen naar de SM van Ned.
Pak jij nog een wedstrijdje mee dit jaar?
Gr Jitse
Ben me nu rustig aan het voorbereiden op het WK-105kg op 5 November(als het doorgaat) en op 26 september doe ik mee in limburg Bij Jules en Alex.Verder nog een wedstrijd in Duitsland in November.
En als alles goed gaat hebben we nog een dutch strongman cup wedstrijd in November.