Fitness Seller

Aankondiging Dutch Strongman Cup "Rotterdam" 2010

Nice ! Heb er zin in

En, wie hebben zich al aangemeld?

• Topic Starter Topic Starter
En, wie hebben zich al aangemeld?

De lijst tot en met nu.

• Jitse Kramer
  • Roy Madern
  • Richard Driven
  • Jan Wagenaar
  • Patrick van de Kraan
  • Kelvin de Ruiter
  • Eric Hams
  • Matthieu Onderdijk
  • Thymen Gerestein
  • Mohamed Zoudri(nog niet zeker)
  • Fabrice barbier(nog niet zeker)
  • Fouad Hsaini(indien nodig)
Dus er is nog plek voor zeker 4 man om mee te doen.
het zou leuk zijn als er ook jongens uit Belgie en Limburg mee doen.

Hoi Fouad, had normaal gesproken graag meegedaan maar heb al tijd trg afgesproken om dat weekend mee te doen aan de hercules von tirol...
Hopelijk volgende keer wel erbij!

Oke leuke line up..heb in elk geval bovenaan gestaan :D

Hoi Fouad, had normaal gesproken graag meegedaan maar heb al tijd trg afgesproken om dat weekend mee te doen aan de hercules von tirol...
Hopelijk volgende keer wel erbij!

Ok ik begrijp het Jules,maar is er dan niemand vanuit Limburg die het aandurft:D

Foaud, beste kerel, Jules zit dat weekend in oostenrijk zoals hij al vertelde, Maurice janssen en ik zitten in Zwitserland en dominique is op vakantie. Verder hebben de andere jongens nog niet het niveau om bij jou mee te doen. Maurice Hellebrand en Raymon hebben al een tijdje niet zoveel aan strongman gedaan, dus ik ga er niet van uit... maar je kunt ze altijd even mailen... ze zitten hier niet op het forum

Succes met je wedstrijd!

Alex

Foaud, beste kerel, Jules zit dat weekend in oostenrijk zoals hij al vertelde, Maurice janssen en ik zitten in Zwitserland en dominique is op vakantie. Verder hebben de andere jongens nog niet het niveau om bij jou mee te doen. Maurice Hellebrand en Raymon hebben al een tijdje niet zoveel aan strongman gedaan, dus ik ga er niet van uit... maar je kunt ze altijd even mailen... ze zitten hier niet op het forum

Succes met je wedstrijd!

Alex

Alex,het was ook meer als geintje bedoeld vandaar ook de smiley......
Het is inderdaad jammer dat er niemand van jullie kant uit kan meedoen,maar de volgende keer hoop ik dat er meer jongens van jullie zullen komen.

En ik denk dat je zelf ook weet dat het niet makkelijk is om een wedstrijd te organiseren.En als er dan zo weinig aanmeldingen zijn baal ik er best wel van.
Vooral van de jongens die normaal ook in alle voorrondes meedoen en de gevestigde namen.
Maar ja het is jammer genoeg niet anders.

Succes in Zwitserland

ik neem zowieso mn spulletjes mee fouad en echt heel hard trainen doe ik niet tijdens de ramadan...maar als er echt weinig komen opdagen..doe ik dus ook mee indien nodig;)

Misschien Teun Moors, Alex??

Ik had idd niet aan Teun gedacht, zal hem even een mailtje sturen. En idd Fouad, het is zeer spijtig dat er maar weinig gegadigden zijn. Ik denk dat dit betekend dat veel jongens in NL erg doel en prestatiegericht zijn (NK en voorrondes). Daar is natuurlijk niets mis mee, ieder stippelt zijn eigen plan uit. Maar ik denk dat als je strongman bent, dat je dat ook met erg veel plezier doet. En dus van wedstrijden als deze moet genieten als deelnemer! Tenminste dat voel ik zo... Een heel jaar lang richten op één wedstrijd zo voor mijn GREED te weinig zijn. Ik haal ook meer uit mijn trainingen wanneer ik me op pittige wedstrijden kan focussen. En offseason.... daar is november/ february voor...
Wanneer ik als strongman al vele jaren erop heb zitten dan kan ik me voorstellen het wedstrijd seizoen uitgedund te selecteren, van zulke atleten hebben we maar bitter weinig in NL

ik had idd niet aan teun gedacht, zal hem even een mailtje sturen. En idd fouad, het is zeer spijtig dat er maar weinig gegadigden zijn. Ik denk dat dit betekend dat veel jongens in nl erg doel en prestatiegericht zijn (nk en voorrondes). Daar is natuurlijk niets mis mee, ieder stippelt zijn eigen plan uit. Maar ik denk dat als je strongman bent, dat je dat ook met erg veel plezier doet. En dus van wedstrijden als deze moet genieten als deelnemer! Tenminste dat voel ik zo... Een heel jaar lang richten op één wedstrijd zo voor mijn greed te weinig zijn. Ik haal ook meer uit mijn trainingen wanneer ik me op pittige wedstrijden kan focussen. En offseason.... Daar is november/ february voor...
Wanneer ik als strongman al vele jaren erop heb zitten dan kan ik me voorstellen het wedstrijd seizoen uitgedund te selecteren, van zulke atleten hebben we maar bitter weinig in nl

helemaal mee eens alex !!!!!!

hey fouad!

wie is eigelijk die buffel met wie je samen traint bij flexx?

yep, ben die gozer met die rode sweater

Volgende keer dan even een praatje maken.
Ik kan me niet herinneren dat ik je heb gezien.

grt Fouad

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Ha, is Emiel weer aan het trainen? Leuk!

ja Jan,
Hij is weer rustig aan sterker aan het worden alleen is hij van de week tijdens het deadliften door zijn rug gegaan.

Als ik me niet vergis dan heeft Emiel 1 jaar of 2 jaar terug meegedaan met het nk tramtrekken in rotterdam... George(chewie) bevestig mijn gedachte eens ? :P

Terug
Naar boven