Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....verzuurt niet
gefeliciteerd met de geboortje van jullie kindje.
Leuk om te horen man,is het een jongetje of een meisje.
Als je langs komt zie ik je vanzelf wel.
Groeten Fouad
Hoi Fouad, had normaal gesproken graag meegedaan maar heb al tijd trg afgesproken om dat weekend mee te doen aan de hercules von tirol...
Hopelijk volgende keer wel erbij!

Foaud, beste kerel, Jules zit dat weekend in oostenrijk zoals hij al vertelde, Maurice janssen en ik zitten in Zwitserland en dominique is op vakantie. Verder hebben de andere jongens nog niet het niveau om bij jou mee te doen. Maurice Hellebrand en Raymon hebben al een tijdje niet zoveel aan strongman gedaan, dus ik ga er niet van uit... maar je kunt ze altijd even mailen... ze zitten hier niet op het forum
Succes met je wedstrijd!
Alex
ik had idd niet aan teun gedacht, zal hem even een mailtje sturen. En idd fouad, het is zeer spijtig dat er maar weinig gegadigden zijn. Ik denk dat dit betekend dat veel jongens in nl erg doel en prestatiegericht zijn (nk en voorrondes). Daar is natuurlijk niets mis mee, ieder stippelt zijn eigen plan uit. Maar ik denk dat als je strongman bent, dat je dat ook met erg veel plezier doet. En dus van wedstrijden als deze moet genieten als deelnemer! Tenminste dat voel ik zo... Een heel jaar lang richten op één wedstrijd zo voor mijn greed te weinig zijn. Ik haal ook meer uit mijn trainingen wanneer ik me op pittige wedstrijden kan focussen. En offseason.... Daar is november/ february voor...
Wanneer ik als strongman al vele jaren erop heb zitten dan kan ik me voorstellen het wedstrijd seizoen uitgedund te selecteren, van zulke atleten hebben we maar bitter weinig in nl
hey fouad!
wie is eigelijk die buffel met wie je samen traint bij flexx?
Dat is een maat van me Emiel ,hij heeft vroeger ook aan sterkste man wedstrijden gedaan.
Kijk maar op deze link:
http://www.realdutchpower.nl/atleten/emieldevisser.htm
Train jij daar ook wel eens dan?
grt Fouad