AndroidHealthClinic

Aankondiging Dutch Strongman Cup "Rotterdam" 2010

zag vandaag de poster hangen op de sportschool, gave poster!! ziet er goed uit. Wij komen sowiezo met een groepje kijken.

Kan wel toen was ie iig niet zo buff als op de foto van RDP...Die goos heette volgens mij wel emiel idd!

succes

succes mannen, helaas kan ik er niet bij zijn door een vervelende blesure aan m,n arm.

maar wil jullie wel heel veel succes wensen

Kun je daar je auto wat kwijt Fouad? Tot morgen!

al updates?

lol zou vandaag gaan kijken ...ben het totaal vergeten...wtf?!?!

1. Jan Wagenaar
2. Kelvin de Ruiter
3. Jitse Kramer
4. Eric Hams

Ben wezen kijken tot 4 uur ofzo.. Matthieu helaas op moeten geven na twee onderdelen, teveel last van ze voet. Hij stond toen tweede na Jan !!!

Verder Roy een deadlift PR met 280, maar vooral ongekend k*tweer. Echt niet te geloven. Echt triest voor de organisatie...

Gr

Weer was idd diep treurig. Jammer

Pfff ben helemaal gesloopt damn
ik slaap zo in ieder geval goed!

en 3xl was wie/waar?

en oja die maat van PrinceVegetta was wel een sicko ff koud uit het publiek 120kg axle strikt pressen ongeveer.

Laatst bewerkt:
hee naa het 2de onderdeel was ik eerste en jan 2dewant ik won de het 2de onderdeel en bij het eerste onderdeel wert ik 3de gr kelvin

Pfff ben helemaal gesloopt damn
ik slaap zo in ieder geval goed!

en 3xl was wie/waar?

en oja die maat van PrinceVegetta was wel een sicko ff koud uit het publiek 120kg axle strikt pressen ongeveer.

ik snap echt niet waarom die kerel niet meedeed...pff watn beest..

haha die kelvin eindelijk een account haha...(y)

zeker klote weer, ik moest weg na het eerste onderdeel voordat sarko me kon vragen of ik meedeed aan het publieksonderdeel..:o

Was inderdaad kloteweer en dat is verschrikkelijk jammer voor de organisatie. Iedereen gefeliciteerd met zijn prestaties. Sfeer onderling was weer erg goed. Voor mijn verslagje: zie mijn log.

Die neef van PrinceVegetta was inderdaad ziekelijk sterk op die Axle Press.
@Kelvin:Goed je ook hier te zien.

Terug
Naar boven