dutchnl
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo,
Sinds vandaag heb ik mij hier maar eens aangemeld op dit forum na een paar maanden al wel rond gekeken te hebben. Ik ben sinds september begonnen toen woog ik 72 kilo. In deze tijd heb ik 3 dagen split schema gedaan, maar mijn gewichten stijgen de laaste tijd moeilijk vooral mijn benchpress. Mijn voornaamste doel van dit schema is dan ook vooral mijn benchpress en overhead press erg veel te laten stijgen.
Op dit moment weeg ik ongeveer 84 kilo met een vetpercentage van ongeveer 14 procent denk ik.
Mijn stats op dit moment zijn:
Benchpress 1*67.5
deadlift 1*130
squat(smith machine) 5*110
De squat moet ik wel in smith machine doen omdat er op mijn sportschool geen losse squatrek staat
Ik wil vrijdag gaan beginnen met dit schema:
StrongLifts 5x5 Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Rows 5x5
StrongLifts 5x5 Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Beging gewichten:
squat 80
deadlift 80
benchpress 45
overhead press 35
soms zal ik er ook wat pull ups of biceps/triceps oefening erbij doen.
Het enige wat ik me eigenlijk afvroeg zou ik barbell rows ook om kunnen wisselen met dumbbell row? Of kan ik beter gewoon barbell rows doen?
als iemand nog tips heeft of meer informatie wil hoor ik het graag
Sinds vandaag heb ik mij hier maar eens aangemeld op dit forum na een paar maanden al wel rond gekeken te hebben. Ik ben sinds september begonnen toen woog ik 72 kilo. In deze tijd heb ik 3 dagen split schema gedaan, maar mijn gewichten stijgen de laaste tijd moeilijk vooral mijn benchpress. Mijn voornaamste doel van dit schema is dan ook vooral mijn benchpress en overhead press erg veel te laten stijgen.
Op dit moment weeg ik ongeveer 84 kilo met een vetpercentage van ongeveer 14 procent denk ik. Mijn stats op dit moment zijn:
Benchpress 1*67.5
deadlift 1*130
squat(smith machine) 5*110
De squat moet ik wel in smith machine doen omdat er op mijn sportschool geen losse squatrek staat

Ik wil vrijdag gaan beginnen met dit schema:
StrongLifts 5x5 Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Rows 5x5
StrongLifts 5x5 Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Beging gewichten:
squat 80
deadlift 80
benchpress 45
overhead press 35
soms zal ik er ook wat pull ups of biceps/triceps oefening erbij doen.
Het enige wat ik me eigenlijk afvroeg zou ik barbell rows ook om kunnen wisselen met dumbbell row? Of kan ik beter gewoon barbell rows doen?
als iemand nog tips heeft of meer informatie wil hoor ik het graag

Laatst bewerkt: