MuscleMeat

Duterte, held of gek?

Bezoekers in dit topic

db33d231-40b4-410c-a679-38a08bd2b3ea?width=664&height=374.jpg



Duterte zegt zelf drugsverdachten te hebben gedood als burgemeester
De Filipijnse president Duterte heeft toegegeven dat hij in zijn tijd als burgemeester van Davao persoonlijk heeft afgerekend met drugsverdachten. Het omstreden staatshoofd bekende tijdens een toespraak dat hij indertijd op een motor door de straten reed en drugsverdachten doodde om de politie te laten zien hoe je snel met hen moest afrekenen.
Duterte zegt zelf drugsverdachten te hebben gedood als burgemeester - Buitenland - Voor nieuws, achtergronden en columns


Zie je het al voor je dat Rutte een kogel door de kop jaagt van Holleeder :lol;
 
De man van mijn nicht is een halve Filipijn. Ik was klaar om naar de grond te duiken op de begrafenis van mijn grootvader gisteren.
 
Zieke gast. Drugs is in mijn ogen handel net als elk andere handel. Alleen is het illegaal, omdat dit volgens wat mensen zo hoort te zijn.

Iets illegaal maken betekend niet dat het niet meer gebeurd.
Juist door het illegaal te maken wordt het zo'n puinhoop. Wilt iemand een biertje drinken koop je het bij AH. Waarom kan dit niet met wiet/coke/xtc?
 
Verrassend.
 
Zieke gast. Drugs is in mijn ogen handel net als elk andere handel. Alleen is het illegaal, omdat dit volgens wat mensen zo hoort te zijn.

Iets illegaal maken betekend niet dat het niet meer gebeurd.
Juist door het illegaal te maken wordt het zo'n puinhoop. Wilt iemand een biertje drinken koop je het bij AH. Waarom kan dit niet met wiet/coke/xtc?

Omdat er dan bijna niemand meer gaat werken.
 
Mijn moeder is filipijnse, beiden ouders wonen inmiddels 14 jaar weer daar.

Duterte maakt iedereen af die tegen hem is of die hij gewoon niet mag. Wordt dan vaak afgedaan als 'drugs' of whatever. Vaak krijgen ze niet eens een proces, gewoon meteen de kogel. Maar zo gaat dat al heel lang. Niet alleen door Duterte, mijn moeder zit ook in de politiek, kwa rang net onder de burgemeester. Wanneer er iemand lastig is op het eiland dan is er overleg, dan wordt er beslist of diegene verdwijnt ja of nee.
Gek land is het, ik vroeg nog aan haar. Stel ik pak mijn vaders pistool en ik schiet mijn vriendin door het hoofd, wat dan? dan kost het mij zo'n duizend euro om het op te lossen was het antwoord.
 
Ik zou mij daar totaal onveilig voelen. Met mijn Nederlandse grote muil, ik kan bv niet zo goed tegen onrecht, zou ik daar al gauw in de problemen komen.
 
Ik zou mij daar totaal onveilig voelen. Met mijn Nederlandse grote muil, ik kan bv niet zo goed tegen onrecht, zou ik daar al gauw in de problemen komen.

Is voor mij de veiligste plek van de wereld :roflol: Mijn achteroom is Joseph Ejercito Estrada.

20200115_232446.jpg
 
Back
Naar boven