AndroidHealthClinic

Palestijns-Israëlisch conflict

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 Myself ,waarom ben je zo pro israel???
 
Zo zwaar, dat ie delusioned wordt en hamas van fosforbommen beschuldigt. Dat is niet meer gezond jongen, temper de haat.

kijk is aan, hamas valt israelische soldaten aan. (das normaal in een oorlog)
israel bombardeert gaza. (en daar wonen dus burgers) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
wie is hier dan de terorrist [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het lijkt niet dat hamas met hun raketten jarenlang op militairen richtte. Zijn ze zo slecht in mikken, is hun wapens waardeloos of hebben ze andere doelen ?


Btw, is staakt het vuren niet onzin ? Hamas wil toch gewoond at gaza niet geisoleerd blijft. Hoe the **** zou staakt het vuren dan helpen en hoe is dat een mooi teken van Israel ?
 
Het lijkt niet dat hamas met hun raketten jarenlang op militairen richtte. Zijn ze zo slecht in mikken, is hun wapens waardeloos of hebben ze andere doelen
katoecha's zijn niet geleide projectielen, je kan ze onmogelijk richten op een bepaald doel.
 
ik w8 nog steeds:D
 
ben je nou echt zo dom dat ik uit moet leggen dat hamas terroristen zijn. kom op zeg. je bent net zo hypocriet als de hamas zelf.
 
wie is hier dom, ik post dit:
katoecha's zijn niet geleide projectielen, je kan ze onmogelijk richten op een bepaald doel.


en dan reageer je met"terroristen??????
 
wie is hier dom, ik post dit:



en dan reageer je met"terroristen??????

ik heb het over hamas. moet ik de link even voor je leggen?

hamas > ongeleide projectielen > terroristen.
 
ik heb het over hamas. moet ik de link even voor je leggen?

hamas > ongeleide projectielen > terroristen.
no man je zit in de war ze hebebn ongeleide projectilen omdat ze goedkoop zijn en eenvoudig te maken,voor het geval dat je dat nog steeds niet door hebt hamas heeft niet heel veel geld om gevanaceerde wapens te kopen, die ze op en paar 100 kilometer recht in je reet dowen(zoals israel heeft)
 
no man je zit in de war ze hebebn ongeleide projectilen omdat ze goedkoop zijn en eenvoudig te maken,voor het geval dat je dat nog steeds niet door hebt hamas heeft niet heel veel geld om gevanaceerde wapens te kopen, die ze op en paar 100 kilometer recht in je reet dowen(zoals israel heeft)

gast, doe je nu zo dom of wat. dit flutargument ontkent niet dat het geen terroristen zijn. hamas heeft niet genoeg geld om dure wapens te kopen? het geld wat ze krijgen is nieteens bedoelt voor wapens. misschien zouden ze wat in hun eigen volk moeten stoppen!
 
update:

De Palestijnse terreurorganisatie Hamas heeft nu zelf een onmiddellijk staakt-het-vuren afgekondigd, na eerst het Israëlische bestand met raketaanvallen te hebben gebroken.

Woordvoerders van de moslimextremistische beweging lieten zondagmiddag weten dat Hamasstrijders zich een week lang zullen onthouden van geweld, als Israël zijn troepen terugtrekt uit de Gazastrook.

Ayman Taha van de terreurbeweging zegt tegen de Britse omroep BBC dat de wapenstilstand ook geldt voor niet-Hamasmilitanten in de Gazastrook.

Tijdelijk
Volgens Taha gaat het bestand onmiddellijk in, en krijgt Israël vanaf vandaag één week de tijd om zich terug te trekken.

Maar Hamas maakte ook duidelijk dat het gaat om een tijdelijk bestand: de Palestijnse organisatie wil uiteindelijk dat Israël zijn grens met de Gazastrook helemaal openstelt.

Raketaanval
Gisteravond kondigde de Israëlische premier Ehud Olmert een eenzijdig staakt-het-vuren aan. Hamas beantwoordde dat bestand met een nieuwe raketaanval op Israël, waarna het Israëlische leger bombardementen uitvoerde.

Volgens het Israëlische leger trokken ook Hamasstrijders in het noorden van de Gazastrook zich niets aan van het Israëlische staakt-het-vuren.


bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
israel heeft meer dan 1200 palestijnen vermoord in dit conflict
 
update:

De Palestijnse terreurorganisatie Hamas heeft nu zelf een onmiddellijk staakt-het-vuren afgekondigd, na eerst het Israëlische bestand met raketaanvallen te hebben gebroken.

Woordvoerders van de moslimextremistische beweging lieten zondagmiddag weten dat Hamasstrijders zich een week lang zullen onthouden van geweld, als Israël zijn troepen terugtrekt uit de Gazastrook.

Ayman Taha van de terreurbeweging zegt tegen de Britse omroep BBC dat de wapenstilstand ook geldt voor niet-Hamasmilitanten in de Gazastrook.

Tijdelijk
Volgens Taha gaat het bestand onmiddellijk in, en krijgt Israël vanaf vandaag één week de tijd om zich terug te trekken.

Maar Hamas maakte ook duidelijk dat het gaat om een tijdelijk bestand: de Palestijnse organisatie wil uiteindelijk dat Israël zijn grens met de Gazastrook helemaal openstelt.

Raketaanval
Gisteravond kondigde de Israëlische premier Ehud Olmert een eenzijdig staakt-het-vuren aan. Hamas beantwoordde dat bestand met een nieuwe raketaanval op Israël, waarna het Israëlische leger bombardementen uitvoerde.

Volgens het Israëlische leger trokken ook Hamasstrijders in het noorden van de Gazastrook zich niets aan van het Israëlische staakt-het-vuren.


bron: [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

GAZA, Jan. 18 (Xinhua) -- A Palestinian farmer was shot dead on Sunday morning by an Israeli soldier in Khan Younis in southern Gaza Strip, becoming the first fatality since Israeli declared an unilateral ceasefire, local witnesses said.

israel brak het staakt het vuren eerst
 
niet bij een staakt het vuren dumbass!!!
Ik val iemands familie aan en sla er 5 op hun neus, hun reageren en vermoorden 20 van mijn familie leden en zeggen vervolgens staakt het vuren.

Is het dan raar dat ik me hier dan niet aan houd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven