hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk het even aan, me energie level was gister skyhigh op een low carb dag. Bij meer inspanningen is het wel makkelijker om al die carbs binnen te krijgen dat wel. Ik kijk het even aan.waarom doe je op trainings dagen low carbs en rust dagen high crabs dan? om te herstellen maar op trainingsdagen heb je toch juist meer nodig?
Lekker bezig koen maar hoeveel dagen.ga je laag en.hoog?
tanks!XD ik deadlift om de week, recovery dl's. Sucks brah!
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 18:54 ----------
Had ik toch al op gereageerd?
4-5 med/1-2 low/1 high
Kan ook zijn dan ik 3/2/2 ga doen of 3/3/1
Voeding is goed vol te houden, alleen moet ik iets eerder opstaan nog maar door me werk en normale dag ritme is dit vrij moeilijk.hoog volume weer koen echt klasse jonge!!!voeding goed vol te houden waar je eerst banger voor was?

Voeding is goed vol te houden, alleen moet ik iets eerder opstaan nog maar door me werk en normale dag ritme is dit vrij moeilijk.
Ik heb gister aangegeven op me werk dat ik nog maar 3x beschikbaar ben p.week, klaar wil zijn om 23.45uur en elke dinsdag vrij wil hebbben.
En dit was geen probleem, de dinsdag wou ik vrij hebben omdat ik zo goed als elke week baantjes wil gaan zwemmen op die dag!
Vanaf volgende week gaat de wekker dus rond 9-10uur elke dag.

hartjessss xoxoxLol @ die hoeveelheden carbs bij een high carb day.... I HATE YOU![]()
Goed om te horen bro!