Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij niet dit jaar? Het was eerst hellemaal niet de bedoelling om mee te doen, had er niet eens aan gedacht. Ik was zowiezo vanplan deze periode dedicated bezig te zijn met alles weer voor de volle 100% en toen zag ik ineens de contest berichten. Komt alleen maar goed uit om me gemotiveerd te houden.
Wederzijds

Van het zelfde, jij ook!
eieren/zalm/tartaar en zo nu en dan uit advocados..tartaar/zalm zal ik zo nu en dan veranderen in biefstuk.Haal je meeste vetten uit zalm? Heb je trouwens nog vids die je aanraad voor vacuum training?
Dankjewel!
Goed je weer in me log te hebben kerel

25 sets voor triceps, dat doet een juicende jay cutler met n 100x beter herstel zelfs niet. Epic. Nette workout verder.
Ben nog steeds aan het experimenteren hoe ik op bepaalde kh innames reageer, ik doe nu 5/1/1, wil deze week 4/2/1 pakken. Als ik het zo op papier zie wil ik nog enkele aanpassingen maken met kleine aanpassingen zodat ik op 200-300kcals meer uitkom op med/high dagen omdat ik op medium dagen op zo'n 600 kcals onder me onderhoud zit berrekend op de Harris Bendedic manier. Ik kijk het nog even aan, me energie gedurende de dag is perfect imo, twijfel misschien of ik niet me ontbijt (shake) zal verzetten als post/w meal. Een 2e shake zie ik als onnodig, haal me energie liever uit vaste voeding als uit een shake zeg maar.goed bezig Keun, voeding gaat ook netjes zo te zien!
i lol'd kerel zag eruit als een oversize superdude op de FIBO, vandaag z'n nieuwste foto gezien. Jay gaat er weer voor

hahaha - Vandaag maar een high carb dag van gemaakt heledag honger.
Even geimproviseerd qua voeding omdat het eigenlijk med-carb was.
Komt uit op zo'n 400gr carbs.
80gr havermout, 40gr whey
90gr zilvervlies rijst, 250gr pangafilet, 133gr komkommer
120gr zilvervlies rijst, 125gr zalm, 133gr komkommer
50gr zilvervliest rijst, 3 hele eieren, 1 ei-eiwit, 1 advocado, 15gr rozijnen, groene thee
tot nu toe
wat nog komt
80gr oats, 40gr brinta, 30gr whey, 1 banaan
50gr zilvervlies rijst, 200gr tartaar
40gr casseine of 500gr kwark