Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cool story broDamn koen, 133 gr komkommer. Doe je niet beter 123 gr? Die 10 gr extra zou wel eens een overkill kunnen zijn.
Ben nog steeds aan het experimenteren hoe ik op bepaalde kh innames reageer, ik doe nu 5/1/1, wil deze week 4/2/1 pakken. Als ik het zo op papier zie wil ik nog enkele aanpassingen maken met kleine aanpassingen zodat ik op 200-300kcals meer uitkom op med/high dagen omdat ik op medium dagen op zo'n 600 kcals onder me onderhoud zit berrekend op de Harris Bendedic manier. Ik kijk het nog even aan, me energie gedurende de dag is perfect imo, twijfel misschien of ik niet me ontbijt (shake) zal verzetten als post/w meal. Een 2e shake zie ik als onnodig, haal me energie liever uit vaste voeding als uit een shake zeg maar.
i lol'd kerel zag eruit als een oversize superdude op de FIBO, vandaag z'n nieuwste foto gezien. Jay gaat er weer voor![]()
Haha die mofo is echt breder dan hij groot is.
Wait.. wut?
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 22:54 ----------
Nog een tip: Ik zou tijdens de cut niet té veel volume doen. Je komt toch geen spiermassa aan. Je traint alleen maar om de spieren ''actief'' te houden en er een pomp in te houden.
Blijf gewoon zwaar gaan tussen de 6 en de 10reps voor de kracht te behouden.
But all that is just advice.. You can do whatever the **** you wanna dooo!
No offense hoor, maar dat laatste zinnetje, gebruiken ze omdat ze onzeker zijn.

![]()
nadat de contest is afgelopen ga ik kijken voor maatregelen dus, tenzij het erger word.

dankjewel feedback!
1500mg test brah, bloated as fuaark, bloedwaardes sky high..sky is the limit!