Fitness Seller

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Eet nu minimaal 1 komkommer per dag, heerlijk en vult ook lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog steeds aan het experimenteren hoe ik op bepaalde kh innames reageer, ik doe nu 5/1/1, wil deze week 4/2/1 pakken. Als ik het zo op papier zie wil ik nog enkele aanpassingen maken met kleine aanpassingen zodat ik op 200-300kcals meer uitkom op med/high dagen omdat ik op medium dagen op zo'n 600 kcals onder me onderhoud zit berrekend op de Harris Bendedic manier. Ik kijk het nog even aan, me energie gedurende de dag is perfect imo, twijfel misschien of ik niet me ontbijt (shake) zal verzetten als post/w meal. Een 2e shake zie ik als onnodig, haal me energie liever uit vaste voeding als uit een shake zeg maar.

i lol'd kerel zag eruit als een oversize superdude op de FIBO, vandaag z'n nieuwste foto gezien. Jay gaat er weer voor :roflol:

Haha die mofo is echt breder dan hij groot is.
Wait.. wut?

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 22:54 ----------

Nog een tip: Ik zou tijdens de cut niet té veel volume doen. Je komt toch geen spiermassa aan. Je traint alleen maar om de spieren ''actief'' te houden en er een pomp in te houden.
Blijf gewoon zwaar gaan tussen de 6 en de 10reps voor de kracht te behouden.
But all that is just advice.. You can do whatever the **** you wanna dooo!

Haha die mofo is echt breder dan hij groot is.
Wait.. wut?

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 22:54 ----------

Nog een tip: Ik zou tijdens de cut niet té veel volume doen. Je komt toch geen spiermassa aan. Je traint alleen maar om de spieren ''actief'' te houden en er een pomp in te houden.
Blijf gewoon zwaar gaan tussen de 6 en de 10reps voor de kracht te behouden.
But all that is just advice.. You can do whatever the **** you wanna dooo!

No offense hoor, maar dat laatste zinnetje, gebruiken ze omdat ze onzeker zijn.

Delts-Traps

Seated BB-press
2x10x30KG
8x55KG
6x65KG
3x5x75KG easy
10x65KG

Side-raises
15x12KG
15x18KG
om en om
3x10x18KG

1 Arm side-raises (incline bench)
3x6x8KG met holds

Arnold press (seated, 2 armed)
15x18KG
3x6x24KG

Upright-row
15x10KG
12x30KG
6x50KG
1x50KG last van me polsen
3x15x30KG

Shoulder bombs ss Bent over reardelt raise
15x8KG ss 15x8KG
2x12x14KG ss 15x14KG

DB-shrugs
15x24KG
15x30KG
2x15x34KG
15x30KG

extra:
Facepulls
3x15x17,5KG holds

Cardio
20min Steps - 350kcals

Comments:
Lekkere training, progressie in me seated press weer.

Vanmiddag ben ik overigens naar de huisarts geweest ivm. me polsen om te checken.
Wat het dus zo goed als zeker is: 'carpeltunnel syndroom' dit is een zenuw afknelling waardoor ik bij bepaalde houdingen te weinig bloedtoestroom krijg, ook zou het ergens vast kunnen zitten ergens in m'n schouders/traps tot daar loopt deze zenuw door. Nu ga ik nou nog geen maatregelen nemen omdat ik me nu strict aan me voeding/training etc. hou en ik heb geen zin om er een periode uit te liggen.

Hoe ze het kunnen verhelpen, een injectie in me gewricht of om de zenuw dit weet ik even niet..de vloeistof is een bepaalde soort steroïd ofwel gebruikt als ontstekingsremmer. Nu is deze behandeling niet 100% precies het kan in 1x verholpen zijn maar ook niet. Is dit niet het geval dan word het operatief verholpen, maw. geen belasting op me polsen dus niet trainen.

Wat ik ga doen, ik ga kijken of ik ergens een goeie sportmasseur vind die me zowiezo me spieren kan los maken en hoop dat dit al enig verschil geeft.
Zolang de klachten niet verergeren ga ik geen drastische actie ondernemen.

Damm dat is k*t, carpal tunnel komt ook vaak weer terug zelfs na een operatieve ingreep

koud genomen

2eajuk9.jpg

351txz9.jpg

Ik had ze lekker eerder gezien dan jullie :trollface:

Staat er al netjes bij koen! Nice:D

Aha dus je kuurt toch!

staat er erg goed bij koen! klasse mooi droog top!

Top fysiek al!

Jelly as phuck. Echt een topfysiek!

Crap dat je carpeltunnel hebt maar damn gozer mirrin you like a MF :cool:

Gewoon overall een bruut fysiek! Still mirin':D

Dikke onderarm ook:thumbs:

Terug
Naar boven