XXL Nutrition

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Toestraks sinds lange tijd alles opgemeten, wel decent imo.

Onderarm L > 33,5cm
Onderarm R > 33,5cm
Bovenarm L > 41cm
Bovenarm R > 41cm

Kuit L > 40cm
Kuit R > 40cm
Bovenbeen L > 63,5cm
Bovenbeen R > 64,5cm

Schouder omvang > 123cm
Borst omvang > 99cm

Taille (relax) > 83,5
Taille (flex) > 81cm
Taille (vacuüm) > 74cm
Smallste punt middel > 71cm

Ik zie die bolling ook mss omdat je riem om hebt ofzo dat je niet voelt ofzo.

Mooie training vind leuk dat je veel filmpjes maakt keun:)
Volgende x even op opletten en van een lagere hoek filmen.

Np, vind het zelf ook leuk om te doen! ;)

Bolling? Gewoon acceptabel, je stabiliseert je rug prima imo. Good job.

Ik ben hem helemaal zat.. Maakt me steeds wakker om te vragen wat hij moet eten :mad:

Wie wilt zijn whatsapp? Ik hoef hem niet meer....

:trollface:

uploadfromtaptalk1344895456141.jpg

• Like
Waarderingen: KEUN
Mooie deads maar als ik het zo zie hadden er makkelijk 8 reps ingezeten, niet? Wat ben je bamg te riskeren? Wat is je 1rm, want die zal ook makkelijk boven de 200 liggen toch.

Mooie deads maar als ik het zo zie hadden er makkelijk 8 reps ingezeten, niet? Wat ben je bamg te riskeren? Wat is je 1rm, want die zal ook makkelijk boven de 200 liggen toch.
Ik kan nu eindelijk weer fatsoenlijk LB trainen en deadliften. Ben nu weer zo'n 5 maanden weer normale LB workouts aan het doen en om de 2 weken een DL sessie ertussen.

Heb vorige zomer een blessure opgelopen waardoor ik vrijwel geen LB trainingen meer kon doen, dit was ook de periode dat mijn motivatie minder werd omdat ik toch niet optimaal kon trainen. Begin 2012 heb ik steun zolen gekregen voor mijn bekken te stabiliseren, deze stonden niet goed en heb een lichte verzakking in me voet. Toen ben ik langzaam aan weer met benen trainen begonnen maar voornamenlijk isolatie werk iets anders lukte niet.

Zodra ik weer fatsoenlijk been trainingen kon doen en lichte DL sessies had ik besloten weer back on track te gaan. En het resultaat is me shape voor de contest.

Ook qua kracht ben ik weer op oud niveau, zelfs een stuk sterker op zowel alle fronten! Me 1rm was 200kg DL, 250kg rackpull, 140kg bp, 160kg sq.
Me bp heb ik geevenaard al, kan momenteel reppen met 110-130. SQ heb iik verbeterd weer, vorige week 3x150 gedaan. DL vandaag dus 2x5x170 gedaan. De spierpijn is immens nu en dit is dan ook het zwaarste dat ik dit jaar heb gepulled.

Ziet er niet verkeerd uit hoor die deadlift. Alleen als je iets meer probeert je heupen naar achter en naar beneden te drukken ipv naar voor en naar beneden heb je betere arch. En daarbij je borst hoog houden, maar dat doe je best goed op de laatste herhaling na, maar ook dat valt wel mee.

Zal voorlopig ook niet veel zwaarder gaan met SQ en DL, maar focus me dan ook niet op welke gewichten ik verplaats. Wil natuurlijk wel een stijgende lijn hier ook in zien.

Ben weer serieus bezig sinds 10 maart precies, vervolgens 12 weken high/med/low carb gedaan in voorberreiding voor de contest en shoot.
Ik was eerst niet van plan om mee te doen, maar ik dacht ik wil toch proberen in me beste shape ooit te komen waarom niet inschrijven? Heeft me alleen maar meer gemotiveerd en het heeft zich geloond. En momenteel is me motivatie groter dan ooit!

Ziet er niet verkeerd uit hoor die deadlift. Alleen als je iets meer probeert je heupen naar achter en naar beneden te drukken ipv naar voor en naar beneden heb je betere arch. En daarbij je borst hoog houden, maar dat doe je best goed op de laatste herhaling na, maar ook dat valt wel mee.

Thanks eddine - zal volgende x nog eens me form opnemen!

Mooie training! Sterke BOR's ook!

Metingen zien er ook goed uit, alles is goed in verhouding:thumbs:

Wat betreft de dead heb ik het idee dat je voeten ook wel erg dicht bij elkaar staan (<schouderbreedte). Ik zelf zet ze meestal op schouderbreedte, dat lift IMO prettiger..

MAAR WTF IS DIE GAST DAARACHTER AAN HET DOEN!:eek:

Je onderrug is gewoon te buff. Daarom lijkt ie bol te zijn. Problem anyone?

Mooie training! Sterke BOR's ook!

Metingen zien er ook goed uit, alles is goed in verhouding:thumbs:

Wat betreft de dead heb ik het idee dat je voeten ook wel erg dicht bij elkaar staan (<schouderbreedte). Ik zelf zet ze meestal op schouderbreedte, dat lift IMO prettiger..

MAAR WTF IS DIE GAST DAARACHTER AAN HET DOEN!:eek:
had inmiddels verwacht dat me bovenarmen wel de 42+ hadden berreikt, train ze ook niet meer zo efficiënt vind ik zelf. Focus ligt meer op andere spiergroepen dan armen.

vind een smalle stance veel fijner qua stabilliteit, wil wel binnekort nog eens sumo deadlifts gaan doen ter variatie.

hij zat daarvoor letterlijk 30min. db-curls te doen op een bankje, ik had dat bankje nodig voor me mobiel op te zetten voor op te nemen, toen maar een luidruchtige kreuner gevraagd of die wou opnemen aangezien die tegen me begon te praten.
vraag me echt af waar sommige mensen mee bezig zijn maar goed niet mijn probleem.
Je onderrug is gewoon te buff. Daarom lijkt ie bol te zijn. Problem anyone?
true story! - momenteel is me onderrug echt sore, lang niet gehad zo erg.

Delts-Traps-Biceps

Seated DB-press
15x16KG
10x26KG
8x32KG
8x32KG
6x32KG

Arnold press (1 arm)
15x20KG
10x24KG
8x24KG
8x24KG

Side-raises (staand)
15x14KG
2x12x18KG

1 arm side-raises (hold bovenin)
2x12x8KG

1 Arm reardelt pulldown
2x12x7,5KG

Plate turns (reps p.kant)
10x10KG
3x8x20KG heavy
10x10KG

DB-shrugs
15x26KG
15x32KG
15x36KG
15x36KG

BB-curl (wide grip > buiten schouder breedte)
8x30KG
10x40KG
10x40KG

Hammer-curl
10x12KG
10x12KG
10x20KG

Cardio > HIIT
Steps 15min. met 5 HIIT sessies
3 sessies van 1min. 30sec.
2 sessies van 1min.

Comments:
Early bird workout, vandaag waarschijnlijk dagje zwemmen en ik wou toch nog me training hebben gedaan.
Voeding hou ik even laag, wil natuurlijk niet bloated erbij staan
:trollface:

Vandaag dagje beachboy uithangen:)

Toen ik 1 week out was vroeg niemand me mee :mad:
LOL

Wordt er vandaag niet getraind?

Chest-Triceps

Incline-BP
15x50KG
8x80KG
8x95KG
8x95KG
8x95KG
15x50KG quarter reps

Flat DB-press
15x26KG
10x36KG
10x36KG
10x36KG

Flat-Flyes
10x22KG
8x30KG
8x30KG
8x30KG

Cross-over
15x12,5KG
12x17,5KG
10x15KG
10x15KG
Bent-over cross over
15x7,5KG
15x7,5KG

CGBP
10x90KG
8x90KG
10x70KG

Reverse-grip pushdown ss Dips
15x17,5KG ss 15x
15x22,5KG ss 12x
15x17,5KG ss 12x
15x15KG ss 8x

extra:
Pushdown
15x35KG
15x35KG

Comments:
Korte intensieve training, laatste dagen weinig tot geen cardio gedaan door tijdgebrek en omdat ik simpelweg nog enkele kg's wil pakken. Afentoe cardio sessie ertussendoor voor metabolisme.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 15:42 ----------

kleine update pic

2qvb7ec.jpg

Waarom lift je met straps?

Met het doel waar ze voor gemaakt zijn, je grip behouden als je er zelf op failed..
Kan sowieso niet veel met me polsen > carpeltunnel syndroom. Probeer dan ook zoveel mogenlijk mijn polsen te ontzien met bepaalde druk punten etc. - vandaag had ik veel last ervan tijdens CGBP's, doe deze oefening ook zelden omdat het teveel druk geeft op me polsen.

je moet eens van die wristwraps kopen voor bij het benchen ;)

Terug
Naar boven