MuscleMeat

EatItRaw92's Rippetoe Log!

• Topic Starter Topic Starter
Is dat niet verschrikkelijk warm met dat benauwde weer? Ga dan lekker zwemmen ofzo ;)

ontopic: goeie training, doe je wel goed opwarmen voor military press? Dan gaat het stukke makkelijker :thumbs:

Airco :)

En ik heb totaal geen problemen met de hitte.

Dankje huntelaar!

Squat: 67.5kg , moest ff wachten omdat het squat-rek bezet was door een gewichtheffer, met 90kg neckpresses, was wel inspirerend om te zien.

Bench Press: 45kg, ging ook lekker

Deadlift: 50kg

Dips: 4 kg weerstand, was verbaasd over hoe makkelijk het ging, echt super.

Daarna saunatje en zonnebankje gepakt.

Niet veel aan op te merken, best doorsnee.

Laatst bewerkt:
je gaat de goeie kant op man. Blijf zo doortrainen;) goeie squat

squat 67,5 en DL van 50..?

Vreemd ik zit op squat met zelfde gewicht (technieken zijn niet zo lekker) MAar DL al op 85?

Ik vind het zo klote krijg geen vreten weg met het warme weer:D Vandeweek maar eens eetschema aanpassen!

Dankje allemaal.

@bassiej: Ik zou het niet weten, maar mijn lichaam is zowiezo niet echt sterk en uitgebalanceerd, daarom ben ik ook met rippetoe bezig :)
En over dat vreten kan ik wel meepraten, meestal als ik dat heb drink ik gewoon nog anderhalve liter meer melk per dag, heb ik dat ook weer goedgemaakt!

Ik denk dat je goed bezig bent! Gewoon geduld hebben met de progress, dat komt er echt, Ga lekker door met je rippetoe, dan komt het wel goed!

Inderdaad je bent wat jonger als mij maar staat practisch hetzelfde in gewicht dit logje volg ik :thumbs: Mijn staat in Powerlifting gedeelte.

Harmh: Zeker geen haast maken na paar weken zwoeg je toch elke training en daarbij voel je je goed;) Keep it going let op je technieken dat is belangrijken toch?

Thanks mensen, ik heb zowiezo volop vertrouwen in Rippetoe!

Vandaag:

super relaxed

Squat: 70kg, heftige laatste paar reps, echt lekker.

Military Press: 27.5kg yeah nu begint ie eindelijk te komen.

Pendlay Rows: 30kg, ging ook super

Chin-ups: Bodyweight! :D Ik kreeg het pinnetje niet in 3kg weerstand, en de andere zaten te hoog, dus heb ik maar met lichaamsgewicht gedaan :D

Lekker hoor :)

Ik heb snel je log even doorlezen en wauw !

Echt klasse. Ik ben 18 , ook redelijk nieuw (een jaartje bezig). Altijd redelijk blij geweest omdat ik relatief goed bezig was en dan zie ik hier plots iemand die boven de 4000 kcal zit , elke keer meer gewicht pakt (al aardige stats heeft) en heel snel bijkomt ..

Echt wel respect !

Ik eet 3100 kcal per dag en kom al bij in vet :(

Goed bezig man , blijven gaan ! ;)

Ik heb snel je log even doorlezen en wauw !

Echt klasse. Ik ben 18 , ook redelijk nieuw (een jaartje bezig). Altijd redelijk blij geweest omdat ik relatief goed bezig was en dan zie ik hier plots iemand die boven de 4000 kcal zit , elke keer meer gewicht pakt (al aardige stats heeft) en heel snel bijkomt ..

Echt wel respect !

Ik eet 3100 kcal per dag en kom al bij in vet :(

Goed bezig man , blijven gaan ! ;)

Voor jou en de rest:

http://www.hallmark.com/wcsstore/Ha...f?message=Thanks a million, StumbleUpon User!

Vandaag weer lekkere training.

72,5kg Squat: was weer lekker zwaar

Bench Press: 47,5kg, deze ging ook zwaarder dan verwacht maar het ging goed, alleen bij het tweede setje mijn polsen niet stevig dus daar had ik wel last van ineens :P

Deadlift: 50kg, ik was vergeten 2 schijfjes van 1.25kg eraan te hangen hehe
dus volgende keer maar direct naar 55kg

Dips: is op hetzelfde apparaat als de chin-ups, dus kon het stokje niet meer in het derde gaatje steken, dus zit ik op bodyweight :D

Binnenkort maar zo'n riem kopen voor gewichten aan te hangen.

OK training van gistermorgen:

Squat: 75kg, ging lekker, echt super lekker

Military Press: 30kg, ook goed, niet gesmokkeld (nouja, heel eventjes dan op de laatste rep :gay:)

Pendlay Rows: 32.5 kg, niet veel over te zeggen

Chin-ups, weer met bodyweight, word tijd voor een riem!

ziet er goed uit ! mooie vooruitgang in je kracht !

hoe zit het met de massa van je lichaam? of boeit je dat niet zo?

ziet er goed uit ! mooie vooruitgang in je kracht !

hoe zit het met de massa van je lichaam? of boeit je dat niet zo?

Natuurlijk wel.

De massa gaat uitstekend! Kleren die al wat beter beginnen te zitten, gewicht dat omhoog gaat, elke avond mijn muscles checken tijdens het tandenpoetsen, heerlijk gewoon :)

Maarja ik kwam zondagavond dus terug van Pukkelpop, vandaag en gister niet getraind omdat mijn bovenrug helemaal verbrand is (en daar dus echt geen stang op kan leggen) maar morgen ga ik weer trainen! Ik ben bang dat ik niet meer kan pakken omdat ik nogal super ongezond geleefd heb op pukkelpop, dus ik ga denk ik overal 2.5kg tot 5kg terug, dat heb ik er toch binnen no-time weer op!

Lang niet gepost, niet best! Ga maar gauw weer aan de slag, I'll keep my eye on you ;)

knal ze weer!

succes met je training morgen ;)
hopelijk geen last meer van je verbrande huid ;)

Terug
Naar boven