XXL Nutrition

ECA + Winny

1FH4C0

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
100kg
Vetpercentage
25%
Ik wil graag een cut kuurtje maken binnenkort. Het doel is zo veel VVM proberen te sparen terwijl ik nog wel drastisch kan cutten.

Ik begin vanaf volgende week met ephedrine en bouw dit op tot ik op een niveau zit waar ik mij comfortabel bij voel. Minimaal 30mg.

Ik wil graag 8 weken kuren op winny tabs. Ik wil beginnen 21 februari hiermee.
Eerste week 20mg
Tweede week 30mg
Rest 6 weken 40mg

Daarna ga ik minimaal 4 weken op onderhoud/ iets erboven eten om te herstellen.

Mijn tweede doel is ook, om eens aan AAS te snuffelen in zeker zin. Daarom dat ik ook rustig opbouw.

Waarom orals? Voor het gemak, is praktisch?
Waarom niet test er naast? Financieel gezien en praktisch gezien niet mogelijk.
Waarom niet eerst cutten dan kuren? Omdat ik het ook niet te veel wil laten opvallen voor mijn directe omgeving die zwaar afkeurend sta tegenover gebruiken. Ik wil het daarom laten lijken op een zeer geslaagde cut. Het is ook een eerste keer aftasten en ben niet van plan om dit snel weer te herhalen. Ik wil gewoon graag eens dichterbij de fysiek komen waarover ik al enkele jaren droom en graag wil halen, zonder dat het steeds zo is dat mijn spiegel eerder mijn vijand dan mijn vriend is bij bodybuilding.

Voeding + trainingsschema staat hier: Cutlog 2 maanden 10kg
Voeding pas ik aan terwijl ik cut. Ik ga sowieso meer kip/tonijn eten, minimaal 500g en meer Whey, minimaal 150g + 500g kwark zorgt dan al voor mijn eiwit inname.

Laatst bewerkt:
8 weken orals is veel te zwaar voor je lever. Max 6. Heb je je wel goed ingelezen?

Succes met je cut ;)

• Topic Starter Topic Starter
Er staat heel veel vaak 6 weken met 8 max. Maar dat gaat vaak over een inname van 50mg/dag. Dus ik dacht, aangezien ik redelijk laag begin, dat ik best die 8 weken kan pakken.

Op DBB wordt vaak gezegd max 6 weken, maar op andere fora (vooral Amerikaanse) vinden ze 8 ook nog wel kunnen (vaak zie je dan weer gasten posten die het hebben over hun 12 weken winny kuur...).

Dus:
-8 weken kan omdat ik laag begin? of
-gewoon max 6 weken aanhouden en dan gelijk met 50mg beginnen?

Laatst bewerkt:
t3 en clen should do the trick, eca is alleen maar spier verlies!

Sja, kennis is bij sommigen moeilijk te bespeuren. Post dan niet!

Ik sluit me aan bij unstoppable en pleister.

alles is spierverlies, maarja als je t dan toch doet doe t dan goed!

persoonlijk zou ik nooit alleen gaan cutten met eca en winny tabs..
maar goed , ieder zijn ding

Waarom niet vraag ik me dan af?
ECA = spierverlies
Clen + T3 = spierverlies x 100

gwn test ernaast zetten... en eiwitten hoog, en ik heb de fotos bekeken van topic starter, in zijn geval zou
ik zker met t3- clen gaan cutten ipb winstrol en eca.. maar goed

Laatst bewerkt:
topic starter kan sowieso beter eerst zonder AAS cutten ?
hij kan nog makkelijk veel vet verliezen op enkel een goed dieet + cardio ?
aan zijn foto's de zien heeft hij nog niet zo denderend veel spiermassa dus over dat eventuele verlies komt hij ook makkelijk weer heen als hij weer gaat bulken + fatsoenlijk trainen.

maar goed... denk niet dat topicstarter nog van gedachte gaat veranderen, maar vind het enigzins sterk dat je hem meteen aan de t3 en clen wil helpen :P

Ik zeg primo voor 12 weken.
De eca bewaren voor de laatste 6 weekjes of tot wanneer het afvallen stagneert.
Verder een goed voedingsschema en heel veel cardio.

Verder eigenlijk ook eens met Unstoppable.

ik dacht gelijk de beuk erin!.. maar goed, idd een goed dieet, zonder suikers en weinig carbs moet al een heleboel helpen! anders meridia tegen het honger gevoel..

een vriend van mij is binnen 10 weken van 105 naar 88 kg gegaan,.. (heeft nog nooit gekuurd of iets, was gwn te vet)

eerste 4 weken door een goed voedingsschema + meridia voor onderdrukken honger gevoel en vanaf week 5 clen en t3 toegevoegd..

topic starter kan sowieso beter eerst zonder AAS cutten ?
hij kan nog makkelijk veel vet verliezen op enkel een goed dieet + cardio ?
aan zijn foto's de zien heeft hij nog niet zo denderend veel spiermassa dus over dat eventuele verlies komt hij ook makkelijk weer heen als hij weer gaat bulken + fatsoenlijk trainen.

maar goed... denk niet dat topicstarter nog van gedachte gaat veranderen, maar vind het enigzins sterk dat je hem meteen aan de t3 en clen wil helpen :P

Klopt :P, maar ik wil graag meer. Misschien dat ik met de winny eens fatsoenlijk door de cut kom, zonder dat ik of A opgeef, of B met niks overblijf. Goed trainen is nooit een probleem geweest. Genoeg eiwitten is ook nooit een probleem geweest. Ten tweede is alles al besteld dus het komt sowieso.

Heel goed! Veel succes, update je in je cutting log?!

Ja, ik ga het zeker bijhouden. Ik zal ook de resultaten posten.

Ik ga voor de zekerheid toch maar 6 weken orals pakken voor mij lever. Plus dan ben ik ook al weer een stuk verder in mijn cut.

Ik zou graag test erbij zetten, maar dan moet ik de grootste tegenstander van aas voor me krijgen, en dat zie ik de komende tijd nog niet gebeuren.

@Chukri, dat vind ik redelijk spectaculair. Bleef er toch nog iets van zijn spiermassa over?

@Unstoppable, ik hoop dat het uiteindelijk meer blijkt te zijn aan spiermassa dan wat ik nu toon op foto's. Het ziet er gewoon nog crappy uit met al dat vet erop (is k*t hoe dat er op komt en je het gewoon maar niet wil zien)

er bleef nog wel nog wel wat spier over, maar gezien jou fotos zou ik me niet zo druk maken over spierverlies, pas als je onder de 13/14 procent zit ga je pas echt veel verliezen als je niet goed eet/traint.

Ook heb ik met verschillende wedstrijdbodbuilders gesproken en zij zeiden ook dat je beter zo laag mogelijk in je vet moet gaan en daarna pas aan spiermassa moet denken, want dan kun je gewn droge massa opbouwen zonder dat je al te vet oogt.

er bleef nog wel nog wel wat spier over, maar gezien jou fotos zou ik me niet zo druk maken over spierverlies, pas als je onder de 13/14 procent zit ga je pas echt veel verliezen als je niet goed eet/traint.

Ook heb ik met verschillende wedstrijdbodbuilders gesproken en zij zeiden ook dat je beter zo laag mogelijk in je vet moet gaan en daarna pas aan spiermassa moet denken, want dan kun je gewn droge massa opbouwen zonder dat je al te vet oogt.

Ik weet het. Ik had ook beter toen ik begon met trainen eens goed door gecut. Ik begon al met 18% met trainen op 79kg ;). Op mijn zwaarst, 5 maanden geleden woog ik 103 met 26-27% :P. Dikke straie heb ik er aan over gehouden. Toen was het ook gewoon massa knallen en zoveel mogelijk gewicht proberen te verzetten. Was wel even leuk om 43,5 te meten op mijn armen en 72 op mijn bovenbenen. Maar goed, daar heb ik nu dan ook het plezier van...

Terug
Naar boven