1FH4C0
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 25%
Ik wil graag een cut kuurtje maken binnenkort. Het doel is zo veel VVM proberen te sparen terwijl ik nog wel drastisch kan cutten.
Ik begin vanaf volgende week met ephedrine en bouw dit op tot ik op een niveau zit waar ik mij comfortabel bij voel. Minimaal 30mg.
Ik wil graag 8 weken kuren op winny tabs. Ik wil beginnen 21 februari hiermee.
Eerste week 20mg
Tweede week 30mg
Rest 6 weken 40mg
Daarna ga ik minimaal 4 weken op onderhoud/ iets erboven eten om te herstellen.
Mijn tweede doel is ook, om eens aan AAS te snuffelen in zeker zin. Daarom dat ik ook rustig opbouw.
Waarom orals? Voor het gemak, is praktisch?
Waarom niet test er naast? Financieel gezien en praktisch gezien niet mogelijk.
Waarom niet eerst cutten dan kuren? Omdat ik het ook niet te veel wil laten opvallen voor mijn directe omgeving die zwaar afkeurend sta tegenover gebruiken. Ik wil het daarom laten lijken op een zeer geslaagde cut. Het is ook een eerste keer aftasten en ben niet van plan om dit snel weer te herhalen. Ik wil gewoon graag eens dichterbij de fysiek komen waarover ik al enkele jaren droom en graag wil halen, zonder dat het steeds zo is dat mijn spiegel eerder mijn vijand dan mijn vriend is bij bodybuilding.
Voeding + trainingsschema staat hier: Cutlog 2 maanden 10kg
Voeding pas ik aan terwijl ik cut. Ik ga sowieso meer kip/tonijn eten, minimaal 500g en meer Whey, minimaal 150g + 500g kwark zorgt dan al voor mijn eiwit inname.
Ik begin vanaf volgende week met ephedrine en bouw dit op tot ik op een niveau zit waar ik mij comfortabel bij voel. Minimaal 30mg.
Ik wil graag 8 weken kuren op winny tabs. Ik wil beginnen 21 februari hiermee.
Eerste week 20mg
Tweede week 30mg
Rest 6 weken 40mg
Daarna ga ik minimaal 4 weken op onderhoud/ iets erboven eten om te herstellen.
Mijn tweede doel is ook, om eens aan AAS te snuffelen in zeker zin. Daarom dat ik ook rustig opbouw.
Waarom orals? Voor het gemak, is praktisch?
Waarom niet test er naast? Financieel gezien en praktisch gezien niet mogelijk.
Waarom niet eerst cutten dan kuren? Omdat ik het ook niet te veel wil laten opvallen voor mijn directe omgeving die zwaar afkeurend sta tegenover gebruiken. Ik wil het daarom laten lijken op een zeer geslaagde cut. Het is ook een eerste keer aftasten en ben niet van plan om dit snel weer te herhalen. Ik wil gewoon graag eens dichterbij de fysiek komen waarover ik al enkele jaren droom en graag wil halen, zonder dat het steeds zo is dat mijn spiegel eerder mijn vijand dan mijn vriend is bij bodybuilding.
Voeding + trainingsschema staat hier: Cutlog 2 maanden 10kg
Voeding pas ik aan terwijl ik cut. Ik ga sowieso meer kip/tonijn eten, minimaal 500g en meer Whey, minimaal 150g + 500g kwark zorgt dan al voor mijn eiwit inname.
Laatst bewerkt: