MuscleMeat

Ecto endo meso ? wat ben ik + foto's

• Topic Starter Topic Starter
over het vet % .. dit is altijd rond de 6% .. vriend waar ik met train is ook droog en staat op het zelfde toestel 15% .. dat low fat vind ik ZEKER geen voordeel maar als dat machientje dat zegt dan ga ik er vanuit .. (ze hebben me alwel gezegt dat het niet 100% is)

over het vet % .. dit is altijd rond de 6% .. vriend waar ik met train is ook droog en staat op het zelfde toestel 15% .. dat low fat vind ik ZEKER geen voordeel maar als dat machientje dat zegt dan ga ik er vanuit .. (ze hebben me alwel gezegt dat het niet 100% is)

Ga maar is een litertje water drinken nadat je hebt gemeten, dan zul je zien dat het percentage dat het apparaat meet een stuk veranderd.
Als je echt zeker wilt zijn van je vetpercentage dan moet je een huidplooi meting doen.

Maar who cares boeit geen fl**ker wat voor vetpercentage je hebt, kijk naar de spiegel en trek je oordeel.

Gewoon goed trainen, veel eten en genoeg rusten.

Een goede basis heb je nu wel.

zou zeggen ecto-meso in een vlugge blik

Hoe diep moet je gaan voor een sixpack dan? -10%?

Die side shot geeft het geheel een beetje een 2D look:D

Ecto meso 50/50, je bent geen pure meso maar ook zeker geen pure ecto.

Je zal een goede fysiek kunnen opbouwen als je flink wat eet en je training basic houdt.

Terug
Naar boven