MuscleMeat

ecto of toch niet????

  • Topic starter rol
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 911
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

rol

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2005
Berichten
35
Waardering
0
Hoi Hoi

Ben ongeveer 5 weken begonnen met bulken en 3 weken geleden begonnen met trainen. Ik train 4x per week. Ben nu in die 5 weken tijd bijna 6 kg aangekomen. Ben op 69kg begonnen en schommel nu rond de 75 kg. Dacht altijd dat ik een ecto was maar is dit nu wel zo? Bijna 6 kg in 5 weken voor een ecto?? Denk dat ik m'n brinta s'avonds met volle melk er maar eens afhaal voor het slapen gaan. Wat vinden jullie van die snelle gewichtstoename.?? Oja ben 35 jaar en ben 1.86 lang. Ik gebruik wel schone produkten bij het bulken(brood, brinta, pasta, aard, groente, vis, kwark, weightgainer)

Alvast bedankt
 
rol zei:
Hoi Hoi

Ben ongeveer 5 weken begonnen met bulken en 3 weken geleden begonnen met trainen. Ik train 4x per week. Ben nu in die 5 weken tijd bijna 6 kg aangekomen. Ben op 69kg begonnen en schommel nu rond de 75 kg. Dacht altijd dat ik een ecto was maar is dit nu wel zo? Bijna 6 kg in 5 weken voor een ecto?? Denk dat ik m'n brinta s'avonds met volle melk er maar eens afhaal voor het slapen gaan. Wat vinden jullie van die snelle gewichtstoename.?? Oja ben 35 jaar en ben 1.86 lang. Ik gebruik wel schone produkten bij het bulken(brood, brinta, pasta, aard, groente, vis, kwark, weightgainer)

Alvast bedankt

damn in 5 week 6 kilo damn
wat is je voedings schema ??
en ben je ook erg in vet omhoog gegaan????
en wat zijn je doelen???
 
Ja, ik vraag me ook welleens af of ik nog een ecto ben, waarschijnlijk wel maarre;

Ik weeg 80 kilo en train ruim een half jaar. Toen ik begon woog ik 68 kilo en drukte ik nog geen 45 kilo. nu 85. Ik ben 1,77 cm.
 
dat vraag ik me ook af, ik ben in 6 weken 6 kilo zwaarder geworden.. maar mijn botstructeur is vrij dun..
 
rol zei:
Hoi Hoi

Ben ongeveer 5 weken begonnen met bulken en 3 weken geleden begonnen met trainen. Ik train 4x per week. Ben nu in die 5 weken tijd bijna 6 kg aangekomen. Ben op 69kg begonnen en schommel nu rond de 75 kg. Dacht altijd dat ik een ecto was maar is dit nu wel zo? Bijna 6 kg in 5 weken voor een ecto?? Denk dat ik m'n brinta s'avonds met volle melk er maar eens afhaal voor het slapen gaan. Wat vinden jullie van die snelle gewichtstoename.?? Oja ben 35 jaar en ben 1.86 lang. Ik gebruik wel schone produkten bij het bulken(brood, brinta, pasta, aard, groente, vis, kwark, weightgainer)

Alvast bedankt
Hoeveel kcals eet je in totaal ongeveer op een dag?
 
Een ecto is iemand die in klassieke calorieformule's de waarde die hij uitkomt moet verdubbelen om aan een goede benadering te komen... :-p
 
daxie zei:
Een ecto is iemand die in klassieke calorieformule's de waarde die hij uitkomt moet verdubbelen om aan een goede benadering te komen... :-p

Dus is rol geen ecto en ik ook niet..
 
Ecto zijn of niet Boeiuh!! Je gaat goed zo te zien. En vooruitgang is het belangrijkste van alles.
 
Waarom weer overal een naam aan willen verbinden? Niemand is sowieso 100% ecto, meso of endo, ga gewoon trainen ipv je hier druk over te maken
 
In ieder geval is het zo dat wanneer je ouder wordt je stofwisseling wat omlaag gaat. Ga je dan als een bezetene eten, dan heb je de bouw van een ecto maar met een buikje, wat er niet uitziet. Uit ervaring weet ik nu dat ik max. 1 kilo spiermassa per maand win. En dat ik daarbij niet ongestraft veel (+500 a 1000kcal) over mijn onderhoud heen kan. Dus probeer ik na mijn cut wat schoner te bulken met ongeveer 1kg gewichtstoename per maand. Misschien wat minder snel, maar dan heb ik wel meer droge massa in verhouding.
 
ecto heeft ook met je lichaamsbouw te maken. Zijn je schouders ongeveer even breed als je heupen (smalle schouders) dan ben en blijf je ecto. Ook al weeg je later 100 kg bij 6%. Een meso blijft een meso en endo blijft een endo. Daar kan je niets aan veranderen.
 
Back
Naar boven