MuscleMeat

Ectomorph droogtrainen?

Hmm erg vreemd heel zkr dat je geen rare of vetten dingen eet?

Je moet zo snel mogelijk van dat ecto stempel af. Ga minder lang trainen, maar wel keihard met zware gewichten. En vooral niet teveel cardio. Volgens mij heb je gewoon nauwelijks spieren en dan oog je met weinig vet al rond. Met wat meer spieren kweek je meteen wat relief in je fysiek en ben je van dit probleem af.

Je bent zwanger... dat is de enige verklaring. Dikke buik, grotere borsten...

Nee serieus, je bent dan echt geen ecto. Ik kan met mijn wijsvinger en duim ook om mijn pols heen maar vind mezelf echt niet meer zo klein. Ik heb denk ik een beetje hetzelfde als dat jij hebt. Als ik veel heb gegeten en ik mijn buik span dan is die ook een beetje bol, maar als ik hem span dan is hij gewoon plat en zie je ook abs. Was ik vroeger ook niet blij mee maar nu zit ik er eigenlijk niet meer mee.

- je traint teveel (overtraining) wat voor een chronisch te hoog cortisolpeil zorgt (cortisol = stresshormoon)
- je dieet is niet op orde (droog-eten i.p.v. droog-trainen)

nee, kan niet kloppen want mijn lichaamsbouw is gewoon heel erg dun
ik kan gewoon met de wijsvinger en duim om m'n pols gaan

Kan ik ook, en ik weeg zeker 10 kilo meer.
Ben zelf overigens waarschjinlijk een endotje helaas, daarom sport ik ook zoveel.
Zelf zit ik trouwens ook in de bulk maar kom ik zeker bijna geen vet aan dit doordat ik 3-4 x in de week kt doe en een keer in de week anderhalf uur MMA

heb ook last van een bolle buik als ik eet..
als ik m'n buik opspan zie je duidelijk de buikspieren maar als ik ontspan ben ik net zwanger tenzij ik niet eet.

• Topic Starter Topic Starter
heb ook last van een bolle buik als ik eet..
als ik m'n buik opspan zie je duidelijk de buikspieren maar als ik ontspan ben ik net zwanger tenzij ik niet eet.
DIT is precies mijn probleem beschreven.
Nouja.. als ik span zie je 2 kleine buikspierdingetjes tevoorschijn komen.

Maar het is lastig weet je zo'n bolle buik.. zit je op school met een t-shirt met van die dunne onderarmpjes en zie je opeens zo'n bolle buik :p

DIT is precies mijn probleem beschreven.
Nouja.. als ik span zie je 2 kleine buikspierdingetjes tevoorschijn komen.

Maar het is lastig weet je zo'n bolle buik.. zit je op school met een t-shirt met van die dunne onderarmpjes en zie je opeens zo'n bolle buik :p

ik ben het ondertussen al gewoon, ik train al een heel tijdje dus ben ik het gewoon om met een 'gespannen' buik rond te lopen :P je kunt er oefeningen voor doen. iets met 'je adem vasthouden' het werkt ook naar het schijnt

Klopt dat heet vacuum oefeningen

Adem inhouden en vacuüm oefeningen zijn niet hetzelfde ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar het werkt wel dus; die vacuüm exercises?

.....

Laatst bewerkt:
Sticky lezen helpt

Terug
Naar boven