AndroidHealthClinic

eemsmond cup 2006

mrbrown zei:
ja ik moet zeggen dat het zeker was geslaagt gisteren

ik ben ook heel blij met mijn 2de plek

voor de mensen die het nog niet weten ik was 2de bij de klasse tot 80

en bij junioren is het weer topic nummer 1 mr.big weer 2de iedereen was het eens dat hij 1ste moest worden maar wat doe je er aan en op de holland staan ze weer tegen elkaar MR.Big zet hem op he 3 keer is scheepsrecht :)
Gefeliciteerd!

Zo ben ook net weer thuis, was echt een super zware dag! Vooral sochtends had ik volgens mij 4 a 5 vergelijkingen achter elkaar, dacht echt ff dat ik out ging! En ja ik baal zeker van de uitslag, want deze was echt zwaar onterecht! Heb echt niemand gehoord die zelfs nog maar twijfelde! Ik stond veel beter als vorige week (wat ook gepland was)! De nummer 1 is symmetrisch miss wel beter maar op hardheid en massa sloeg het natuurlijk nergens op! Komt miss beetje stom over maar diegene die geweest zijn zullen dit kunnen beamen!

Zal straks nog wel ff wat foto's en verslagje doen, maar ben nu beetje chag (weinig geslapen) en ga daarom nu lekker naar mijn bedje toe!!!:D

Net genoten van een heerlijke zeer uitgebreide paaslunch.
Allereerst jongens en meiden van harte gefeliciteerd met jullie behaalde prestaties.
Net als jullie heb ik gisteren enorm genoten van mijn eerste wedstrijd.
Doel was om boven de tot 90 kilo uit te komen, maar heb de laatste dag nog wat vocht weten kwijt te raken, waardoor mijn wedsrijdgewicht op 83 kilo uit kwam.
Was goed droog en scherp, maar voor mijn lengte (1.81m) ben ik te licht, dan kom ik in vergelijking met de andere jongens toch massa te kort.
Achteraf gezien had ik ook iets eerder moeten beginnen met laden, want voelde me s'ochtend wel heel scherp maar een beetje vlak, dit trok ik in de middag wel weer bij, maar toch bleek het niet voldoende te zijn.
Ik weet voor me zelf dat ik alles heb gegeven,dat er gisteren jongens in mijn klasse waren die beter waren, maar no worry's na wat leuke complimentjes te hebben gekregen van Kim Mitchel en onze eigen Bulker en IFBB prof Khalid is de drive nooit als te voren om nu voor de komende jaar flink wat massa aan te zetten.
Doelstelling voor 2007 om minimaal een klasse hoger uit te komen, zeker gezien mijn lengte.
Ik kijk terug op een zeer leuke maar ook leerzame dag, ook al zat ik niet in de finale.Dit was voor mij ook een stukje ervaring waar ik absoluut wat mee kan.
Respect voor de jongens en meiden die op het podium stonden, één voor één toppers!
Nu is de planning dat ik voor de komende 4 weken weer flink wat massa ga aanzetten, wel schoon blijven eten natuurlijk en zwaar trainen.Hiervoor zal ik een logje bijhouden met mijn progressies.
Voor de atleten die aankomend weekend meedoen, heel veel succes!!

Ja Mr brown gefeliciteerd...

hey purple

dank je wel schoonheid
was je ook wezen kijken?

Ja ik was ook wezen kijken.

Mr. B.I.G. zei:
En ja ik baal zeker van de uitslag, want deze was echt zwaar onterecht! Heb echt niemand gehoord die zelfs nog maar twijfelde! Ik stond veel beter als vorige week (wat ook gepland was)!
Je stond er echt goed bij, knetterhard.
Het enige wat ik zelf jammer vond is dat je bruining er echt met rivieren vanaf droop. Maar daar doe je niet zoveel aan natuurlijk met die hitte. Jullie hadden allebei goede verhoudingen, maar je zou hem idd toch op massa moeten pakken, helaas gebeurde dat niet. 3maal scheepsrecht..

Aan het publiek lag het niet, 'Bartjeeeee' :)
En Mr Brown, je stond er top bij man. Dikke smile ook ^^

Mr. B.I.G. zei:
Zo ben ook net weer thuis, was echt een super zware dag! Vooral sochtends had ik volgens mij 4 a 5 vergelijkingen achter elkaar, dacht echt ff dat ik out ging! En ja ik baal zeker van de uitslag, want deze was echt zwaar onterecht! Heb echt niemand gehoord die zelfs nog maar twijfelde! Ik stond veel beter als vorige week (wat ook gepland was)! De nummer 1 is symmetrisch miss wel beter maar op hardheid en massa sloeg het natuurlijk nergens op! Komt miss beetje stom over maar diegene die geweest zijn zullen dit kunnen beamen!

Zal straks nog wel ff wat foto's en verslagje doen, maar ben nu beetje chag (weinig geslapen) en ga daarom nu lekker naar mijn bedje toe!!!:D

zonde bro!

Als ik hier zo de comments lees had je eerste moeten worden.

Maargoed je hebt dus wel je visitekaartje afgegeven ;)

Gefeliciteerd! (en DW ook gefeli aangezien hij al voorspelt had dat je ging knallen)

Mr.Mike zei:
Je stond er echt goed bij, knetterhard.
Het enige wat ik zelf jammer vond is dat je bruining er echt met rivieren vanaf droop. Maar daar doe je niet zoveel aan natuurlijk met die hitte. Jullie hadden allebei goede verhoudingen, maar je zou hem idd toch op massa moeten pakken, helaas gebeurde dat niet. 3maal scheepsrecht..

Aan het publiek lag het niet, 'Bartjeeeee' :)
En Mr Brown, je stond er top bij man. Dikke smile ook ^^

dank je mr.mike :cool:

en ja ik vond het ook dat van mr.Big hij was echt knetter hard
en ja je weet niet waar de jury voor gaat en op de holland is het meschien anders zo niet tja wat zeg je er over? we zullen zien ik wens ze iedergeval alvast suc6 voor deze knallende week om door te trekken wat ik zelf ook nog ff zal doen :)

Allemaal bedankt! Bij deze wil ik alvast mijn maatje DW bedanken voor zijn support de afgelopen weken! Hij heeft mij erg gesteund als ik het ff niet meer zag zitten en stond altijd voor me klaar, en zonder jou maatje had ik er niet kunnen staan!!! NOGMAALS BEDANKT!!! En binnekort gaan we weer los......!!!
Verder wil ik Jug, Ardrbeest ook bedanken voor de support in de zaal! Jullie waren ook goed te horen!!! THNX

@ Mr Brown

Leuk je te ontmoeten en je zag er echt super goed uit man! Goed hard en nog steeds mooi rond!!! Perfect!

is cool gozer jij zag er ook goed uit en knetter
en vond het ook leuk jou te hebben onmoet is leuk andere athleten te onmoeten hier op de site en tegen te komen opo de wedstrijd zelf toppie

Die 1e werdt bij de veteranen en de t/m 90 en ook de overall won die belg, was knoeperhard. Vind het wel gek dat hij toegelaten werdt bij de C. Hij heeft in Venlo ook al de Overall gewonnen moet niet kunnen vind ik..

Mario had gruwelijke massa en was verdient 1e , hoewel ik Marco persoonlijk ken en het hem had gegunt. Marco had iig wel de mooiste benen van de line up ;)

Mr Brown oo hee was jij dat gefeliciteerd man!

Ik heb de kriebels gekregen en na een half jaar met weining motivatie trainen ben ik weer 2 weken aan het knallen en heb serieuze plannen voor volgend jaar .. GRRRRRRRR!!!

@mr Big In Venlo had ik verwacht dat je 2e zou worden maar nu zeer zeker niet, klote kerell.. tjaa goliath en david..

hardgainers zei:
Die 1e werdt bij de veteranen en de t/m 90 en ook de overall won die belg, was knoeperhard. Vind het wel gek dat hij toegelaten werdt bij de C. Hij heeft in Venlo ook al de Overall gewonnen moet niet kunnen vind ik..

Mario had gruwelijke massa en was verdient 1e , hoewel ik Marco persoonlijk ken en het hem had gegunt. Marco had iig wel de mooiste benen van de line up ;)

Mr Brown oo hee was jij dat gefeliciteerd man!

Ik heb de kriebels gekregen en na een half jaar met weining motivatie trainen ben ik weer 2 weken aan het knallen en heb serieuze plannen voor volgend jaar .. GRRRRRRRR!!!

hey hardgainers gozer
ja dat was ik zo als ik al zei het is echt cool om mensen hier te spreken en zien op de wedstrijd thnx voor je felicitatie gozer hardgainers :cool:

Ik ben niet helemaal tevreden over al mijn foto's (belichting van de stage) maar er zitten erg mooie bij!

hardgainers, je mag volgens de reglementen twee keer een C wedstrijd winnen voor je door naar B MOET. Mario, die de B wedstrijd won, had dus ook nog een keer gemogen maar er is nogal een strijd geweest van atleten die niet zouden komen als hij in de klasse uitkwam...

Okay, alvast wat bekenden op de foto! Van links naar rechts: mrbrown en Aimee:

Mr B.I.G was niet tevreden over zijn foto dus die is nu weg!

Laatst bewerkt:
aahhaa zo dat wist ik niet.. is ook beter van Mario om met de B mee te doen.... Maar toch vind ik dat die andere Belg ook bij de B had moeten staan.

En iets anders die ook bij de B stond die Sjors van Peer dat is toch een A alteet die al Europees heeft gedraaid? Hoe komt die daar dan tussen? :o

De wegen van de bond zijn ondoorgrondelijk...

Wel mooi dat Mario ook de B wedstrijd won! Hij zag eruit als een beest :eek:

Ik wist dat trouwens ook niet van dat doorschuiven, hoorde ik gisteren van de jury. Ik ging er ook vanuit dat je maar één keer een C wedstrijd mocht winnen.

Die andere Belg was wel redelijk hard (aderen - en hij zat er onder - zeggen niet alles) maar Mario was echt top!

Wat ik trouwens wel vreemd vond in Venlo was dat die Belg de veteranen won, derde werd in zijn klasse en toch nog de overall won ???

Heey mensen, ook ik ben weer terug!

Delfzijl was al met al een topweekend! Ik ben ontzettend blij met m'n behaakde 3e plek. Helaas ben ik die zaterdagavond plotseling gaan menstrueren ipv de week ervoor. Daar was het uitgebleven, maar dat komt wel vaker voor bij een laag BF%. Gevolg; last van vocht (vooral 's ochtends)! Stond er niet lekker bij in de prejudging en aanspannen voelde ook niet goed. Daarbij last van krampen in m'n rechter lat bij de side chest.

's Middags ben ik even goed gaan eten en ik trok steeds strakker. 's Avonds stond ik dus ook veel beter dan die ochtend ondanks het vocht. Nummer 1 was overduidelijk alhoewel ik haar benen nog iets te groot in verhouding met haar bovenlijf vindt. Nummer 2 was goed hard, vooral op de buik. Vond het in ieder geval erg leuk dat we toch een grote klasse hadden. Eén dame heeft het nog af laten weten, maar toen waren er nog 8.

Verder was het errrrrrrrug gezelli met alle Belgjes in het hotel. Van slapen is eigenlijk weinig gekomen....

Alle wedstrijdatleten, nog van harte met jullie behaalde plekken. Allemaal een topprestatie neergezet!
;)

Terug
Naar boven