Fitness Seller

eemsmond cup 2006

rtodeep zei:
ben benieuwd wat amsterdam01 heeft gedaan

die zat niet bij de beste 5 van de B. Eerst zou er een tot 90 en boven de 90 klasse komen voor de B maar vanwege te weinig atleten is alles op 1 hoop gegooid. Hij woog 88kg ofzo en de rest allemaal veel zwaarder... Mss op de Holland proberen dan is het op gewicht.

Mr Big > veel beter als in Venlo en had hier de prijs moeten pakken, die nu won was wel symmetrisch maar miste echt veel massa...

Amiee, 3e niets van te zeggen.. maar je moet echt veel droger en harder komen, dat had vooral degende die won en die 2e werdt ook veel meer, hardheid.

al met al een zeer lange en warme dag..

Was een leuke en gezellige dag...

iedereen gefeliciteerd met hun plaatsing.

foteaus:D!!

hardgainers zei:
die zat niet bij de beste 5 van de B. Eerst zou er een tot 90 en boven de 90 klasse komen voor de B maar vanwege te weinig atleten is alles op 1 hoop gegooid. Hij woog 88kg ofzo en de rest allemaal veel zwaarder... Mss op de Holland proberen dan is het op gewicht.

Mr Big > veel beter als in Venlo en had hier de prijs moeten pakken, die nu won was wel symmetrisch maar miste echt veel massa...

Amiee, 3e niets van te zeggen.. maar je moet echt veel droger en harder komen, dat had vooral degende die won en die 2e werdt ook veel meer, hardheid.

al met al een zeer lange en warme dag..
Zo zie je maar weer dat je met massa alleen er niet bent. Denk dat het een eerlijke strijd en dito beslissing is geweest. :)

Aimee heeft het er naar mijn mening goed vanaf gebracht. Qua massa (zeker rug) stak ze er flink bovenuit. Hardheid was onvoldoende maar dat gold voor alle dames in meer of mindere mate. Ze is in ieder geval weer een ervaring rijker die ze meeneemt naar de volgende wedstrijd. Morgan (Aviva, Eviva?) miste duidelijk massa op haar bovenlichaam, haar benen daarentegen waren weer flink scherp (wat echt voor de dames een prestatie is!).

Wie heeft er bij de dames figure gewonnen? Er stonden 2 meiden (zwarte bikini, groene bikini) die aardig gelijk op gingen en met kop en schouders boven de rest uitstaken. Discussiepunt was alleen waar de jury op zou letten, dat meisje in het groen was harder en had wat meer massa dat kan in de Figureklasse verkeerd uitpakken.

Was zeker een geslaagde avond (maar jesus wat was het heet)

Mijn complimenten aan alle atleten, iedereen heeft weer een topprestatie geleverd.

wat heeft marco gedaan ?????? roland laat s wat van je horen

dacht dat roland niet geplaats was in de finale en marco 2e

Dani zei:
Wie heeft er bij de dames figure gewonnen?
Die blonde in de groene bikini had uiteindelijk gewonnen.

Het was een heerlijk dagje, veel bekende gezichten. En mijn sportschoolhouder is 2x 2de geworden.
Filip ownde echt hard(Bulker op t forum). Wat een fysiek.

Maat van me heeft foto's gemaakt, ik zal die zsm posten.

Mario van steenbergen is eerste geworden. Maar die zag er echt super uit vond ik.

i want foto`s !!!! :D:D

Purple zei:
Mario van steenbergen is eerste geworden. Maar die zag er echt super uit vond ik.
Die Mario had alles voor elkaar idd, dikke massa, verhoudingen en een symmetrie waar je u tegen zegt.
Chris Cormier zijn gastoptreden was ook tof om te zien.

Jij zag er trouwens ook goed uit Purple, je had het erg druk met afscheid nemen van Filip ;)

Ook dit jaar weer was het een leuke wedstrijd en op de 50 graden die het in de zaal was na heb ik er zeker van genoten. Het lijkt er wel op dat de kwaliteiten van de deelnemers ieder jaar een stuk omhoog gaan.

Petje af voor alle deelnemers

het was een hele leuke wedstrijd, backstage was het nog een stukkie warmer als in de zaal, maar dat mocht de pret niet drukken

veel goede athleten, was een hoog niveau

mijn vriendin heeft haar 1e wedstrijd gedraaid, ze is 4e geworden in de fitnessklasse

Het was een coole wedstrijd!

Mr BIG is inderdaad tweede geworden in een sterk veld. Hij zag er beter uit dan vorige week in Venlo.

Ik zag het bij de prejudging niet zitten met Aimee (kleur was vreselijk!) maar bij de avondshow zag ze er 200% beter uit! Betere kleur en strakker leek wel. Wel done, girl!!! Gefeliciteerd met je derde plaats!

Ik ben net wakker (was half drie thuis vanuit Delfzijl) en ben nu bezig mijn foto's - rond de 430 - te downloaden van mijn camera. Vandaag zullen jullie een heel stel foto's kunnen zien op mijn site (http://www.giantpt.com) maar heb nog even geduld... Ik zal de link posten zodra ze er staan.

Robin

ja ik moet zeggen dat het zeker was geslaagt gisteren

ik ben ook heel blij met mijn 2de plek

voor de mensen die het nog niet weten ik was 2de bij de klasse tot 80

en bij junioren is het weer topic nummer 1 mr.big weer 2de iedereen was het eens dat hij 1ste moest worden maar wat doe je er aan en op de holland staan ze weer tegen elkaar MR.Big zet hem op he 3 keer is scheepsrecht :)

rtodeep zei:
marco 2e joh , wel netjes dan

tis ook een beest hoor :D

wie is eerste geworden ??

jep onze mario is eerste geworden, verdient ook want met zo'n fysiek....

de nummers 1 en 2 waren wel aan elkaar gewaagd ze hadden alle twee een prachtige fysiek maar mario had meer spiermassa dan marco.

toen we backstage de line up zagen wisten we direct dat we met marco rekening moesten houden, een zeer nette fysiek!

grtz

ikke 20 zei:
jep onze mario is eerste geworden, verdient ook want met zo'n fysiek....

de nummers 1 en 2 waren wel aan elkaar gewaagd ze hadden alle twee een prachtige fysiek maar mario had meer spiermassa dan marco.

toen we backstage de line up zagen wisten we direct dat we met marco rekening moesten houden, een zeer nette fysiek!

grtz

dat vind k zeker voor zn leeftijd , hij is net 25 geworden

maar k ben benieuwd naar de foto`s

Terug
Naar boven