MuscleMeat

eemsmond cup 2006

iedereen veel succes en tot ziens in delfzijl !

hopelijk maken we er een mooie wedstrijd van

is er ergens een poster of flyer van deze wedstrijd?! of een link met meer info?? thanks

Leuk zeg! Gaat je meissie de Fitness klasse doen? Ben benieuwd naar de opening. Weer tijgerpakkies deze keer? :)

Aimee zei:
Leuk zeg! Gaat je meissie de Fitness klasse doen? Ben benieuwd naar de opening. Weer tijgerpakkies deze keer? :)

neenee,ze doet mee in de opening,om even het podium te "proeven";)
ze fitnesst en danst erg fanatiek en ze wil in de toekomst toch ook wel wedstrijden draaien

en het zullen geen tijgerpakkies worden!!! THANK GOD!!!:eek: hahahaha

trek je het nog een beetje met het depleten
de resultaten zullen wel al een beetje zichtbaar zijn toch?!:D

Het valt me inderdaad nog mee hoe ik het trek. Ben niet echt de hele dag uitgeblust ofzo. 's Avonds wel vaak kapot, maar overdag gaat goed. Heb nog wel 't idee dat ik wat vochtig ben, maar dat komt van het weekend wel in orde. Zal wel van die liters water komen! :) Morgen gaat Rinus nog ff checken, dus ben benieuwd wat ie ervan zegt.

Zal een hele ervaring voor de zijn om de opening mee te doen. Hartstikke leuk voor die meid. Geen tijgerpakkies haha. Ben benieuwd wat het deze keer wordt.

Zie je in ieder geval sunday! ;)

Iemand hier naar emmeloord... ?

Hey Aimee,

Heeeeeel veel succes zondag! Je wordt een klapper! Ik ben er om een veteraan (Johan Brouwer) te bruinen, dus we zien elkaar wel. Fotootje? :D

Robin

Iedereen heel veel sterkte op deze laatste dag voor 't grote evenement!!!!!!!!

Misschien hadden jullie 't al gezien, maar al zoekend naar meer info op Google kwam ik een fotosite tegen die een paar professionele fotografen stuurt om foto's te komen maken: [Link niet meer beschikbaar]

Over een uurtje vertrekken naar het hoge noorden
Ik heb er zin in :)

WAT ZIJN DE UITSLAGEN?????

Ben zo benieuw wat Aimee en ons biggetje hebben gedaan!!

ik wil t ook weten, wil weten hoe mij fellow sportschool makkers het gedaan hebben :)

en FOTO`s :D

MrBig tweede..

Aimee 3, onze Anouk 2e.

Eigenlijk precies zoals ik dacht. Anouk heeft vorige week de Open Limburgese gewonnen. Toen vond Aimee er andere meiden beter bijstaan. Dus eigenlijk mag Aimee nog blij zijn met een derde plaats :D

mrbig 2.. had ik niet verwacht

ben benieuwd wat amsterdam01 heeft gedaan

Kom op Jonathan zeg even wat je gedaan hebt:D

Terug
Naar boven