AndroidHealthClinic

Een beginner( hulp nodig)

Noxon

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Vetpercentage
12%
Goedemiddag forumleden,

Ik heb een vraagje.

2 maand geleden was ik nog een echte dikkerdje, en wou ik afvallen, dus ben ik afgevallen( iets teveel), 62 kilo naar 52, ik ben net 16 geworden, en wil dus een beetje spieren kweken, borstspieren vooral. Ik doe nu vooral buikspieren. ( wel van die beginners oefeningen) aangezien ik een beginnertje ben. Mijn vraag was dus hoe ik borstspieren krijg, en armspieren, hoeveel kilo gewichten moet ik halen( ik had gehoord dat het in tredes moest?) ik ging wel eens met gewichten van 2 kg per arm ( weegt niks), maar je ziet wel verschil als je het 100 x doet in 1x, dat je arm breder wordt als je het elke dag doet.

Alvast bedankt! ( ik ben een beginner)

Check leeftijds gebonden > Tiener Bodybuilding & Fitness daar vind je meer jongens van jouw leeftijd die met de sport beginnen.
Tip! ontwikkel heel je body ga niet alleen focus leggen op je torso of borstspieren.
Stel een workout programma op en een voedingsschema en zorg dat je voldoende slaapt.

Lezen, lezen, lezen en nog eens lezen.
Uit je post blijkt dat je inderdaad nog niet veel soeps hebt gegeten (no offense) van de juiste manier van BB.

Na het lezen, stel je voedingsschema en KT schema op.
Post die dan!

Vraag me wel af wat je normen zijn.....62KG bij 1m72 en je vindt jezelf een echte dikkerd? Wat is je zelfbeeld dan?
Als je erg mager wilt worden zit je hier op het verkeerde forum...zwaarder worden is voor de meerderheid het motto (VVM welteverstaan en geen vet).

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik had echt een buikje, nu heb ik zeg maar gewoon plat, en ik eet wel genoeg, toen at ik echt te veel, ( ook veel tussendoortjes) 4 borden rijst op een avond, en dan nog snack erbij( allemaal ongezond).