XXL Nutrition

Een crimineel bestaan

  • Topic starter Robj
  • Startdatum
  • Reacties 100
  • Weergaven 8K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Robj

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2006
Berichten
255
Waardering
3
Zijn er hier mensen die (veel) geld verdienen met criminele activiteiten?:cool: Hmmm, dat gaat diegene natuurlijk niet zeggen....:p

Als jullie veel geld kunnen verdienen met drugs en afpersing, zouden jullie dat dan ook doen? Een wereld vol luxe, vrouwen en feesten! Maar het er voor over moeten hebben om je leven niet zeker te zijn:eek:

Mij spreekt het criminele verleden van Klaas Bruinsma en Willem Holleeder wel aan. Het moorden gaat me weer wat te ver:rolleyes: Maar bakken met geld verdienen met voornamelijk drugs, dat is toch super:o Mooie villa, dikke auto's, geen baan van 9 tot 18.
Ik vind voornamelijk maffia films ook prachtig om te zien....heerlijk fantaseren:cool:

Hoe staan jullie hier tegenover? Als je de mogelijkheid zou hebben, geef je dan je 'normale' leven op voor een rijk, crimineel bestaan?
 
nope, heb nu al een rijk bestaan door hard te werken als eigen baas.
 
Zijn er hier mensen die (veel) geld verdienen met criminele activiteiten?:cool: Hmmm, dat gaat diegene natuurlijk niet zeggen....:p

Als jullie veel geld kunnen verdienen met drugs en afpersing, zouden jullie dat dan ook doen? Een wereld vol luxe, vrouwen en feesten! Maar het er voor over moeten hebben om je leven niet zeker te zijn:eek:

Mij spreekt het criminele verleden van Klaas Bruinsma en Willem Holleeder wel aan. Het moorden gaat me weer wat te ver:rolleyes: Maar bakken met geld verdienen met voornamelijk drugs, dat is toch super:o Mooie villa, dikke auto's, geen baan van 9 tot 18.
Ik vind voornamelijk maffia films ook prachtig om te zien....heerlijk fantaseren:cool:

Hoe staan jullie hier tegenover? Als je de mogelijkheid zou hebben, geef je dan je 'normale' leven op voor een rijk, crimineel bestaan?

In dure auto rijden, groot huis hebben, veel dames.Allemaal leuk maar als het in de criminele wereld verdient moet worden niet.Je moet erin hebben gezeten om te weten dat jij dan toch liever in een klein auto'tje rijd.

Trouwens bel me eens voor wat werk :P
 
tja wie zou niet willen dealen en bakken vol geld verdienen :rolleyes:
 
Ga werken zoals iedereen..
 
Zijn er hier mensen die (veel) geld verdienen met criminele activiteiten?:cool: Hmmm, dat gaat diegene natuurlijk niet zeggen....:p

Als jullie veel geld kunnen verdienen met drugs en afpersing, zouden jullie dat dan ook doen? Een wereld vol luxe, vrouwen en feesten! Maar het er voor over moeten hebben om je leven niet zeker te zijn:eek:

Mij spreekt het criminele verleden van Klaas Bruinsma en Willem Holleeder wel aan. Het moorden gaat me weer wat te ver:rolleyes: Maar bakken met geld verdienen met voornamelijk drugs, dat is toch super:o Mooie villa, dikke auto's, geen baan van 9 tot 18.
Ik vind voornamelijk maffia films ook prachtig om te zien....heerlijk fantaseren:cool:

Hoe staan jullie hier tegenover? Als je de mogelijkheid zou hebben, geef je dan je 'normale' leven op voor een rijk, crimineel bestaan?

Als je erover fantaseert dan is het idd een mooi leven,
- Vrouwen
- Auto`s
- Geld zat
- Huizen
- Macht

maar kijk naar het echte leven. Vaak vrees voor je leven, je kunt op elke hoek en met elke transactie geschoten worden want face it als je op zon manier geld verdient maak je veel vijanden, Je moet altijd uitkijken voor verraders en iedereen kan je een steek in de rug geven.
En het is vaak in die wereld Blood in Blood uit.
 
Ik wou vroeger ook altijd power ranger worden leuk mij ook leuk.
Uiteindelijk maar niet gedaan aangezien je veel vrijheid kwijt bent.
 
Als je erover fantaseert dan is het idd een mooi leven,
- Vrouwen
- Auto`s
- Geld zat
- Huizen
- Macht

maar kijk naar het echte leven. Vaak vrees voor je leven, je kunt op elke hoek en met elke transactie geschoten worden want face it als je op zon manier geld verdient maak je veel vijanden, Je moet altijd uitkijken voor verraders en iedereen kan je een steek in de rug geven.
En het is vaak in die wereld Blood in Blood uit.

compleet true
 
de maatschappij heeft schijt aan mij, dus ik heb schijt aan haar. Al mijn morelen van wat wel en niet mag zijn al jaren geleden bijgeschaafd. Ik vind het jammer dat het gelopen is zoals het gelopen is.
 
Ik wou vroeger ook altijd power ranger worden leuk mij ook leuk.
Uiteindelijk maar niet gedaan aangezien je veel vrijheid kwijt bent.

Dus toen werd je maar ghostrider. Lekker tegen het verkeer inraggen
 
Dus toen werd je maar ghostrider. Lekker tegen het verkeer inraggen

Ah jij gaat linkt elke naam van een member aan de persoon zelf.
Ik moet jou dus gaan zien als een terziele gegane tv zender?
 
Ah jij gaat linkt elke naam van een member aan de persoon zelf.
Ik moet jou dus gaan zien als een terziele gegane tv zender?

dat was Yorin hoor, met een Y
 
Nee dat is jorin met een ''y''. Daarnaast was het niet alleen een tv zender. Maar dat maakt niet uit joh.
 
Ik wou vroeger ook altijd power ranger worden leuk mij ook leuk.
Uiteindelijk maar niet gedaan aangezien je veel vrijheid kwijt bent.

Tot je de red ranger tegen kwam zeker?
 
Ga werken zoals iedereen..

van werken wordt je niet rijk
en de mensen die hier een eigen zaak hebben en zeggen het allemaal zelf gedaan te hebben die zullen ook niet arm geweest zijn toen ze begonnen .. of de familiezaak hebben overgenomen

@ghostrider :roflol:
 
Back
Naar boven