XXL Nutrition

Een droomapparaat! of rotzooi?

Bezoekers in dit topic

edgar1979

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 dec 2006
Berichten
158
Waardering
1
Een droomapparaat of rotzooi?
Wie heeft er ervaring met dit apparaat en hoe werkt het ik zie geen stackweights dus hoe stel ik het gewicht in qua opzet is het een ideaal apparaat crossover,latpulley,bankdrukken,squaten,rowen,optrekken enz echt compleet maar werk het?!?!?
Ik heb zelf een powertec rek maar zou dit indien het ok is! beter vinden.(ruimtebesparend/completer)
Ik zie dat je achterop gewicht kan schuiven maar wat nou de belastbaarheid is weet ik niet?

Wie heeft ervaring met het apparaat!???

[Link niet meer beschikbaar]

en bijpassende bank.

http://www.domyos.com/EN/bi-460-8207089/

Dit is een pdf ervan.

[Link niet meer beschikbaar]


Alvast bedankt voor helpvolle feedback.(dus als je er geen ervaring mee hebt oordeel dan niet tenzij heb bijdraagt aan het antwoord ;):p )
 
lijkt me niets..max belasting aan de stang is 250...jij bencht al 210 ofzo?
max gerbuiekrsgewicht is 110kg das ook niet veel!
 
Het ziet er iig wel mooi uit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
maar als ik zo kijk begrijp ik er uit 250kg op die geleide stang en voor een losse stang die je er voor kan leggen geven ze niets aan en 250 kg druk ik voorlopig niet ;) dus dat is wel ok.
Alleen zou er een betere losse bank bij moeten!want die kan totaal 250 aan incl gewicht van gebruiker.
En ik zie dat die gelijde stang er niet standaard bijzit?
Maar ik begrijp er uit dat je er achter aan iedere kant 100kg aan kan hangen dus dan heb je een crossover van 100kg per arm(rearpully) :eek: .
Dat zou natuurlijk ideaal zijn.
of zien jullie het anders en zie ik het verkeerd:scratch:
Dus wie heeft er ervaring mee en kan mij wijzer maken?
 
Laatst bewerkt:
Is hij ook degelijk want 400 euro mag je niet te veel verwachten volgens mij,kan het ook fout hebben.
 
Afm. : L. 210 x B. 170 x H. 130 cm
neem aan dat dit gewoon verkeerd gedaan is H 130 cm....

maar is die 250kg belasting en 100 en 200kg op de katrollen dat heeft neits met je lichaamsgewicht te maken tog? want dan zou ik ut vrij ideaal vinden kwa hoeveel dingen je er wel niet op kan uitvoeren..

maar verder kwalitatief kan dr tog ook nie veel mis mee zijn als je naar die garantie kijk of wel????
 
Op die 4x 3d katrollen aan de voorkant kan 100kg per katrol dus zoals ik zei 200kg totaal bij crossover en de hooftpulley kan 200kg hebben net als de peckdeck dus :eek: .
:windup: dit is bijna te mooi om waar te zijn en dit alles voor 499,- en zou ook inderdaad ook niet weten wat er mis kan zijn als deze specificaties kloppen want het ziet er solide uit.
Maar wat ik nog niet volledig begrijp of dit doormiddel van gewichten(schijven)gebeurd of electronisch want electronisch is meestal k*t.:rolleyes:
Size: L130 x W130 x H210cm.zie home site http://www.domyos.com/EN/bm-970-3d-electro-32651377/
En electro staat volgens mij voor het feit dat ie reps kan tellen ofzo.
 
emm hij word BM 970 3D Electro genoemd dus...
 
er staat wel : Weight load capacity 250kg (bar), 100kg (3D pulley), 200kg (rear pulley). dus gewicht wat je er aan moet hangen volgens mij.???
 
400 knotsen voor zo een toestel is weinig, dus qua kwaliteit... :s
 
Afblijven.
powerrack + bankje + gewichten = all you need...
 
nooit coole droomapparaten kopen... meestal volgt de teleurstelling korte tijd later.

en zeker niet voor deze goedkope prijs...

greetz
 
Ik heb het in de decthlon in amsterdam gezien, ik vind het niks. Mischien omdat ik net daarvoor een decthlon squatrack heb laten wankelen. Electronisch is alleen het metertje wat erbij zit, en gewichten voor latpull enzo komen gewoon van je schijven(stangetje waar je de schijven op moet doen met bewegingssensor die piep doet). Ziet er erg gaaf uit als je er naar kijkt allemaal, maar niet mijn ding.
 
nooit coole droomapparaten kopen... meestal volgt de teleurstelling korte tijd later.

en zeker niet voor deze goedkope prijs...

greetz

+1

Kijk dan of je een goede 2ehands degelijke merk kan vinden, of doorsparen voor een nieuwe goeie
 
Vind het er ook best vet uitzien. Jammer dat je dingen niet eerst in het echt kan zien.
 
zien kan je tog in 1 van die 2 winkels???? zou ik zo ie zo gaan kijke voor ik iets bestel mr goed;)
 
i don't know ik heb hem zien staan in heerlen ziet er wel degelijk uit, als ie doet wat het belooft dan zou ik m goed kunnen gebruiken want je kan er alles mee ;)

vraag me wel af in hoeverre die cable cross werkt want de afstand is ram klein.

heeft niemand dit ding thuis staan toevallig ?
 
Back
Naar boven