AndroidHealthClinic

Een kaart voor onze forum admin Big T. Steun hem in zijn strijd. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 3 kaartjes ontvangen, ze zijn mooi en creatief! Ik ga hier dat bord volhangen :)

Big T hoeft er trouwens niet op bij het adres, niemand buiten dit forum spreekt me zo aan.

Alvast bedankt voor alle kaartjes!

:roflol:
 
Al 3 kaartjes ontvangen, ze zijn mooi en creatief! Ik ga hier dat bord volhangen :)

Big T hoeft er trouwens niet op bij het adres, niemand buiten dit forum spreekt me zo aan.

Alvast bedankt voor alle kaartjes!

Stond erbij voordat ik het wist en bedacht me later dat het ook gewoon niet nodig was haha :rolleyes:
 
Mijne is onderweg Big T!
M is niet mijn moeder, is mijn vriendin:)
 
Alleen met een duidelijk retour adres.

Wat willen ze doen dan?

Sowieso hebben ze geen bewijs dat het retour adres ook de afzender is, net als dat T kan zeggen dat het niet van hem was.
 
Adres zou ik dan wel als volgt noteren:

UZA
D2 Kamer 228
tav T.W.
Wilrijkstraat 10
2650 Edegem
Belgie

Minder kans op terugzendingen wegens foutief adres.

Thanx, heb het aangepast.
 
Wat willen ze doen dan?

Sowieso hebben ze geen bewijs dat het retour adres ook de afzender is, net als dat T kan zeggen dat het niet van hem was.

Sorry was even vergeten dat ik met een draaideur crimineel praatte :D
 
Al 3 kaartjes ontvangen, ze zijn mooi en creatief! Ik ga hier dat bord volhangen :) Big T hoeft er trouwens niet op bij het adres, niemand buiten dit forum spreekt me zo aan. Alvast bedankt voor alle kaartjes!
Heb je de babby kaart ontvangen? Weet niet of het goed is gegaan met het adres :D
 
Bedankt maar zoals Eric bevestigde hou ik het bezoek bij familie en directe kennissen. :)

Sterkte man!!!

The mind powers the body vergeet dat nooit.
 
Kaartje is op de post!
 
Die van ons is ook onderweg ;)
Dalijk zijn hele kamer vol met kaarten van dbb'ers :p
 
Sorry was even vergeten dat ik met een draaideur crimineel praatte :D

:roflol:

Zoiets zou je vantevoren juist moeten weten als je überhaupt iets overweegt te doen.
 
Joh ik zie dit topic nu pas.
Nogtans was mijn kaartje begin deze week al verstuurd.
Had het adres voorbij zien komen in het andere topic. :o

Nogmaals mijn medeleven en weet zeker dat alles goed komt!

:engel:
 
Heb je mijn kaart gehad T?
En hoe gaat het nu met je?
 
Kun je nog naar hetzelfde adres versturen ? Heb nl nog een kaartje klaarliggen
 
Kun je nog naar hetzelfde adres versturen ? Heb nl nog een kaartje klaarliggen

Vraag me dit ook af, 100% id controle en was mijn rijbewijs kwijt dus kon niets halen tot eergisteren. :o
 
ja hetzelfde adres. Bedankt voor alle prachtige kaarten en boodschappen. Het hang al vrij vol, krijg er veel positieve reacties op.
 
Laatst bewerkt:
Kaartje gaat vandaag/morgen op de post :)

Ruikt voor zover ik kan ruiken naar een gewone envelop:p
 
ja hetzelfde adres. Bedankt voor alle prachtige kaarten en boodschappen. Het hang al vrij vol, krijg er veel positieve reacties op.

Mooi, mocht het niet teveel moeite kosten is het misschien leuk als je een foto maakt van de reeks kaarten die je hebt ontvangen.
 
Mijn kaartje ligt nog altijd hier omdat ik niet wist of hij nog in het ziekenhuis verbleef (verblijft) of niet :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven