- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Sterk argument. Ga je luier verversen.Heb jij een mentale aandoening of gebruik je drugs?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk argument. Ga je luier verversen.Heb jij een mentale aandoening of gebruik je drugs?
Ok, omdat je blijkbaar niet erg bijster slim bent: JE KON DE IDENTITEIT NIET ONTDEKKEN.Doe je niet, heel het punt.
Jij denkt dat ik deze zaken heb gevonden door middel van je IP adres (überhaupt het enige dat ik kan zien, en deze leidt niet eens naar je woonplaats)? Man, ik heb dit allemaal gevonden aan de hand van de informatie die je hier deelde. Dat is net heel het punt, dat IEDEREEN deze dingen kan vinden met de informatie die jij hier neerpent
ChatGPT is nou ook niet bepaald een goede bron, meneer de criminoloog.
Welke vraag? Ik beveel je.Hoe kan je "sterk argument" zeggen, om dan die zin daarachter te zetten 😂
Je mag dezelfde vraag beantwoorden.
Ik geef het op met jouJe bent actief op zoek gegaan naar informatie die niet publiek beschikbaar is — verspreid over andere fora of websites — en je hebt die samengevoegd met de anonieme informatie die ik hier gedeeld heb. Daarmee heb je doelbewust geprobeerd een sluitend geheel te vormen om de identiteit te achterhalen van de leerling waarvoor ik hier met de beste bedoelingen tussenbeide kwam.
En nu dreig je zelfs om contact op te nemen met mijn directe overste — enkel en alleen om mij schade toe te brengen.
Besef jij hoe gestoord dit is? Zoek nog even op wat de taak van een moderator hoort te zijn: gesprekken in goede banen leiden, conflicten kalmeren, een veilig klimaat bewaken. Wat jij doet, gaat daar mijlenver van af — het is verontrustend, manipulatief en volstrekt onethisch gedrag.
Nogmaals, de door mij verstrekte info gaf je onvoldoende informatie om de identiteit te achterhalen. Zoniet had je die naam al lang, al dan niet via mp, gemaild. Je bent gek.

Gewoon doen. Zal die galbak misschien eens wat van leren.Geachte meneer de directeur D. D.C.
Via een forum ben ik op iets gestuit dat mij zorgen baart. Het lijkt erop dat een leerkracht van jullie school via dat kanaal privé-informatie deelt over zowel leerlingen als collega’s. Hoewel ik begrijp dat het soms waardevol kan zijn om ervaringen uit te wisselen, vraag ik mij af of dit in dit geval wel op een gepaste manier gebeurt en of de privacy van betrokkenen voldoende gewaarborgd blijft.
Ik wens hiermee geen overhaaste conclusies te trekken, maar wil mijn bezorgdheid uiten en vertrouwen op een zorgvuldige inschatting van uw kant.
Alvast bedankt voor uw tijd en aandacht.
Met vriendelijke groeten
Kathlinoo
Ben je weer jaloers?Alle seksuele handelingen met @Henk123456 zijn misdadig. Met mannen kan wel.
Heb je enig idee wat er over jou te vinden is, met de drie meest voor de hand liggende zoekwoorden?Je bent actief op zoek gegaan naar informatie die niet publiek beschikbaar is — verspreid over andere fora of websites — en je hebt die samengevoegd met de anonieme informatie die ik hier gedeeld heb. Daarmee heb je doelbewust geprobeerd een sluitend geheel te vormen om de identiteit te achterhalen van de leerling waarvoor ik hier met de beste bedoelingen tussenbeide kwam.
En nu dreig je zelfs om contact op te nemen met mijn directe overste — enkel en alleen om mij schade toe te brengen.
Besef jij hoe gestoord dit is? Zoek nog even op wat de taak van een moderator hoort te zijn: gesprekken in goede banen leiden, conflicten kalmeren, een veilig klimaat bewaken. Wat jij doet, gaat daar mijlenver van af — het is verontrustend, manipulatief en volstrekt onethisch gedrag.
Nogmaals, de door mij verstrekte info gaf je onvoldoende informatie om de identiteit te achterhalen. Zoniet had je die naam al lang, al dan niet via mp, gemaild. Je bent gek.

Kan je een partijtje lacherig over doen, maar zulke shit en de manier waarop mevrouw post zie ik andere moderators niet doen.DIE TANG NEEMT HAAR VOORBEELDFUNCTIE NIET SERIEUS ADMIN!
Jullie hebben mij wel laten lachen zeg bedankt daarvoor 🤣
Moet jij niet nog wat gaan klagen en zagen over anabolengebruik, op een bodybuildingforum?Kan je een partijtje lacherig over doen, maar zulke shit en de manier waarop mevrouw post zie ik andere moderators niet doen.
Jullie hebben mij wel laten lachen zeg bedankt daarvoor 🤣