XXL Nutrition

Een leerling van me neemt steroïden.

Eerst en vooral, ik werk daar niet meer en gelukkig maar. En als je praat over privé informatie dan moet je dat ook kunnen aantonen. Zoniet kan daar wel eens een rechtzaak van komen.

Je zal dit natuurlijk met bewijzen moeten aantonen dat de besproken info naar de identiteit kon leiden. Zoniet is dit laster en eerroof....daar kan een mooie rechtzaak van komen.
Oh ja, klopt. De mail moet nu naar Philip en Renathe. Jeetje, kostte mij weer 2 minuten tijd al dat zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha hoe fout kan je zijn

Ik begrijp echt het nut niet om topics te openen over leerlingen. Iets met deontologie?

Oh ja, klopt. De mail moet nu naar Philip en Renathe. Jeetje, kostte mij weer 2 minuten tijd al dat zoeken.
Ik zie het zo voor me....je zit daar zo, achter je laptop, als een psychopaat, te zoeken naar mijn informatie om dan een lastercampagne te starten. Wat voor een klotemens ben jij? Moderator... Zoek het woord even op.

Ik begrijp echt het nut niet om topics te openen over leerlingen. Iets met deontologie?
Even aandachtig lezen.

Ik zie het zo voor me....je zit daar zo, achter je laptop, als een psychopaat, te zoeken naar mijn informatie om dan een lastercampagne te starten. Wat voor een klotemens ben jij? Moderator... Zoek het woord even op.

Even aandachtig lezen.
Als ik jou was zou ik voortaan maar onder je auto kijken.

Even aandachtig lezen.
Krijg je 't warm onder je voeten ofzo? Je doet toch niks verkeerd??

Ik moet helemaal niks, zei ik vroeger ook altijd tegen mijn leraren.
En toen zei je Belgische schoolleraar tegen je: niks moet alles mag. Hey, doe je shirt eens uit. Mmm wat ben je gespierd geworden. Mmm. Gebruik je soms anabolen? Mag ik ff aan je (spier)balletjes zitten?

Krijg je 't warm onder je voeten ofzo? Je doet toch niks verkeerd??
doe wat je niet laten kan. Vergeet niet dat als je je aantijgingen niet hard kan maken, dan zal jij het erg warm krijgen.
Los daarvan ..jouw handelen is zeer onethisch. Je verdraait de waarheid om je gelijk te halen. De informatie die ik publiceerde kon onmogelijk leiden tot het identificeren van de leerlingen. Maar ja, als je als een gestoorde zot uren en weken gaat graven...je hebt blijkbaar geen leven...dan kan je wat info vinden...maar die nog steeds niet kan leiden tot het identificeren van de leerling. Dus je leugens houden best op

Terug
Naar boven