apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
De verkeerde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De verkeerde.
Pfff ben ik ff blij dat ik geen voorbeeldfunctie heb.@Kathlinoo wanneer ga je eindelijk eens leren dat jij hier een VOORBEELDFUNCTIE hebt?! 😡
Een paar dagen of weken terug claimde jij nog jouw HAVO te hebben afgerond.No offense maar ik kon van VMBO-Kader af en ik ben geslaagd met een 8
Uhmmm ik heb havo afgerond? Wat denken jij? Hier zo tegen mij praten
Ja hoe het niet moet.Pfff ben ik ff blij dat ik geen voorbeeldfunctie heb.

Ik ook ouwe snelweg strepen trekkerPfff ben ik ff blij dat ik geen voorbeeldfunctie heb.
Havo was helaas veel te hoog gegrepen voor mijEen paar dagen of weken terug claimde jij nog jouw HAVO te hebben afgerond.
Oh ja, klopt. De mail moet nu naar Philip en Renathe. Jeetje, kostte mij weer 2 minuten tijd al dat zoeken.Eerst en vooral, ik werk daar niet meer en gelukkig maar. En als je praat over privé informatie dan moet je dat ook kunnen aantonen. Zoniet kan daar wel eens een rechtzaak van komen.
Je zal dit natuurlijk met bewijzen moeten aantonen dat de besproken info naar de identiteit kon leiden. Zoniet is dit laster en eerroof....daar kan een mooie rechtzaak van komen.
Hij is wisselvalliger dan het weerEen paar dagen of weken terug claimde jij nog jouw HAVO te hebben afgerond.
Hahahahaha
Ik begrijp zoveel dingen niet maar zo is het levenIk begrijp echt het nut niet om topics te openen over leerlingen. Iets met deontologie?
Ik zie het zo voor me....je zit daar zo, achter je laptop, als een psychopaat, te zoeken naar mijn informatie om dan een lastercampagne te starten. Wat voor een klotemens ben jij? Moderator... Zoek het woord even op.Oh ja, klopt. De mail moet nu naar Philip en Renathe. Jeetje, kostte mij weer 2 minuten tijd al dat zoeken.
Even aandachtig lezen.Ik begrijp echt het nut niet om topics te openen over leerlingen. Iets met deontologie?
Had je maar HAVO moeten doen.
Als ik jou was zou ik voortaan maar onder je auto kijken.Ik zie het zo voor me....je zit daar zo, achter je laptop, als een psychopaat, te zoeken naar mijn informatie om dan een lastercampagne te starten. Wat voor een klotemens ben jij? Moderator... Zoek het woord even op.
Even aandachtig lezen.
Krijg je 't warm onder je voeten ofzo? Je doet toch niks verkeerd??Ik zie het zo voor me....je zit daar zo, achter je laptop, als een psychopaat, te zoeken naar mijn informatie om dan een lastercampagne te starten. Wat voor een klotemens ben jij? Moderator... Zoek het woord even op.
Even aandachtig lezen.
Ik moet helemaal niks, zei ik vroeger ook altijd tegen mijn leraren.
En toen zei je Belgische schoolleraar tegen je: niks moet alles mag. Hey, doe je shirt eens uit. Mmm wat ben je gespierd geworden. Mmm. Gebruik je soms anabolen? Mag ik ff aan je (spier)balletjes zitten?Ik moet helemaal niks, zei ik vroeger ook altijd tegen mijn leraren.
doe wat je niet laten kan. Vergeet niet dat als je je aantijgingen niet hard kan maken, dan zal jij het erg warm krijgen.Krijg je 't warm onder je voeten ofzo? Je doet toch niks verkeerd??
Ja hoor 250 euro factuur 🤣En toen zei je Belgische schoolleraar tegen je: niks moet alles mag. Hey, doe je shirt eens uit. Mmm wat ben je gespierd geworden. Mmm. Mag ik ff aan je (spier)balletjes zitten?