MuscleMeat

Een leerling van me neemt steroïden.

Moet jij niet nog wat gaan klagen en zagen over anabolengebruik, op een bodybuildingforum?
Weet niet wie in jouw gat heeft gebeten maar je bent serieus verzuurd in heel korte tijd.
Hmm ja goeie, misschien kan ik de "anabolenpolitie" inlichten over @CerebralGains, die heeft ook een hoop informatie openbaar.

zie het zo voor me....je zit daar zo, achter je laptop, als een psychopaat, te zoeken naar mijn informatie om dan een lastercampagne te starten. Wat voor een klotemens ben jij? Moderator... Zoek het woord even op.
Leraren als jij maken de thuissituatie voor zo'n jongen 10 keer erger. Laat die jongen met rust en bemoei je met jezelf. Had vroeger echt de schurft aan lui als jou. Was al lastig genoeg thuis en dan kwam er zo'n eikel als jou die alles nog even erger maakt en doet alsof het hem wat boeit. Maar toch alles slechter maakt

• Topic Starter Topic Starter
Leraren als jij maken de thuissituatie voor zo'n jongen 10 keer erger. Laat die jongen met rust en bemoei je met jezelf. Had vroeger echt de schurft aan lui als jou. Was al lastig genoeg thuis en dan kwam er zo'n eikel als jou die alles nog even erger maakt en doet alsof het hem wat boeit. Maar toch alles slechter maakt
Ik ga nooit zelf contact opnemen met die ouders. Je moet leren lezen.

Kan iemand eens uitleggen wat die anabolenpolitie is? Wat hun bevoegdheden zijn en welke onderzoeksdaden ze mogen stellen?

Begrijpelijk. Je kon de identiteit niet achterhalen, wat je aantijgingen dus ontkracht.

Was je eerste idee bij dat bericht "Laat ik ze nog wat verder uitdagen?"

Kan iemand eens uitleggen wat die anabolenpolitie is? Wat hun bevoegdheden zijn en welke onderzoeksdaden ze mogen stellen?

Ik weet het zelf ook niet, maar Perzik gaat ze wel voor me bellen. Dus ik ben een gewaarschuwd man.

• Haha
Waarderingen: horn
Nee is niet het maar je kan niet ontkennen dat @Kathlinoo wel de enigste moderator is die enorm de discussie opzoekt.
Discussie is geen probleem. Graag zelf. Ericr, daar had ik vaak hevige discussies mee. Maar hij was altijd intellectueel eerlijk. En af en toe kon hij me met argumenten overtuigen dat ik fout zat. En dan gaf ik die fout ook toe. Wat deze geit doet is walgelijk.

Een recherche team in België dat de handel en gebruik van niet voorgeschreven aas onderzoekt

nee want begrijpend lezen is jou sterke kant hier ja. Flapdrol.
Toon mij aan waar ik zei dat ik met de ouders contact ging opnemen? In mijn openingspost vroeg ik advies hoe hier mee om te gaan. Je hebt je zo laten meeslepen in de heksenjacht dat je argumenten geen steek meer houden.

Begrijpelijk. Je kon de identiteit niet achterhalen, wat je aantijgingen dus ontkracht.
Het gaat er ook niet om of ik dat kan maar of het kan. Als ik al zoveel informatie kan halen uit die dingen die jij post kan iemand die in dezelfde omgeving woont/naar dezelfde school gaat/een klasgenoot dat al helemaal en dit waarschijnlijk wel herleiden tot desbetreffende persoon.

Net zoals je overleden collega, die was volledig te herleiden, met voor- en achternaam.

Je posts zijn niet anoniem.

Terug
Naar boven