- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Welke richting?No offense maar ik kon van VMBO-Kader af en ik ben geslaagd met een 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke richting?No offense maar ik kon van VMBO-Kader af en ik ben geslaagd met een 8
Handel ik moet wel toegeven dat mijn examen deels samen is gemaakt met mijn docent toen de tijd.
Verwijder dit topic maar. Het enige wat hier komt bovendrijven is stront.Hij kan lid van het forum worden als hij buff genoeg is.
Dacht zelf Elektro Techniek aangezien je gay bent 🤣🤣🫠 net resultaat toch slagen met een 8Handel ik moet wel toegeven dat mijn examen deels samen is gemaakt met mijn docent toen de tijd.
Nee liever niet, vond het zo leuk hier en je moet niet zo letten op negatief gedrag! Weet je hoe vaak ik nog belachelijk word gemaakt vanwege men seksuealiteit. Ik ren er ook niet voor wegVerwijder dit topic maar. Het enige wat hier komt bovendrijven is stront.
Nog maar eens een topic naar de klote.
Doe mij een lol en blijf gewoon lekker weg. Is beter voor iedereen, en vooral voor jouw leerlingen.Verwijder dit topic maar. Het enige wat hier komt bovendrijven is stront.
En die ons een plezier en stop met je rol als moderator. You suck at it.Doe mij een lol en blijf gewoon lekker weg. Is beter voor iedereen, en vooral voor jouw leerlingen.
Komt mogelijk nog goede raad.Verwijder dit topic maar. Het enige wat hier komt bovendrijven is stront.
Nee ik werk nu in de zorg-sector met verslaafde GGZ doelgroep. Ik ga nu wel naar een anderen locatie, aangezien dit te veel impact op mij heeft. Laatst ook een incident meegemaakt, waarbij ik fysiek heb moeten ingrijpen.Dacht zelf Elektro Techniek aangezien je gay bent 🤣🤣🫠 net resultaat toch slagen met een 8
Je mag ze zomaar niet grijpen he.Nee ik werk nu in de zorg-sector met verslaafde GGZ doelgroep. Ik ga nu wel naar een anderen locatie, aangezien dit te veel impact op mij heeft. Laatst ook een incident meegemaakt, waarbij ik fysiek heb moeten ingrijpen.
GgZ en zeker verslaafden zorg is erg intens , veel succes met je overstapNee ik werk nu in de zorg-sector met verslaafde GGZ doelgroep. Ik ga nu wel naar een anderen locatie, aangezien dit te veel impact op mij heeft. Laatst ook een incident meegemaakt, waarbij ik fysiek heb moeten ingrijpen.
Humor is niet je sterkste punt he.Kan je in de kleedkamer eens wat foto's trekken van die jongen? Dan weten we hoe ernstig de acne is.
Nee maar ik ben heel lief tot een bepaald knopje omgaat. Dat was dus in de nacht gebeurt, ik had amper geslapen. Die man wou mij neersteken met glas dus ik kon dat niet pikken. Vervolgens helaas wel die man een klap gegeven.
Als ze mij proberen neersteken pik ik ook niet.Nee maar ik ben heel lief tot een bepaald knopje omgaat. Dat was dus in de nacht gebeurt, ik had amper geslapen. Die man wou mij neersteken met glas dus ik kon dat niet pikken. Vervolgens helaas wel die man een klap gegeven.
Hoe is het mogelijk dat jij zo begaan zegt te zijn, en tegelijkertijd er niet een lampje bij jou gaat branden met de gedachte: f**k, straks hebben ze gelijk en gaat dit ten koste van een kind. Je bent alleen maar bezig met je ego en (hopelijk fantasie)verhalen te beschermen.Ik post hier een topic over een leerling van mij, een jongen die jarenlang zwaar gepest werd. Door sport heeft hij zijn zelfvertrouwen teruggevonden – een positieve evolutie. Maar tegelijkertijd merk ik dat hij moeite heeft om zijn herwonnen kracht op een gezonde manier te hanteren. Hij vertoont pestgedrag, zoekt grenzen op. Tijdens een moment in de sportzaal afgelopen weekend, kwam hij trots de kleedkamer binnen, trok zijn T-shirt uit en begon te flexen. Hij wilde tonen wat hij had opgebouwd – zijn spieren. Maar wat ik vooral zag, was een bovenlichaam dat volledig bedekt was met ernstige acne.
De zorgcoördinator van onze school had mij eerder al gevraagd om met deze leerling in gesprek te gaan ( niet enkel om het vermeend gebruik van steroïden) , precies omdat we een gedeelde passie voor sport hebben. Ik werk als leerkracht nauw samen met het zorgteam – dat is essentieel, zeker in situaties waar gedrag op school gelinkt is aan omstandigheden thuis. Soms kun je een leerling niet zomaar straffen, omdat de thuissituatie onveilig is. We zoeken dan samen naar de best mogelijke aanpak.
Alles verloopt met kennis van de school en in overleg met de zorgcoördinator. Mijn betrokkenheid reikt verder dan enkel lesgeven – zoals het hoort. Daarom stelde ik op het forum een terechte vraag: of iemand met kennis van zaken me kon helpen inschatten of het hier zou kunnen gaan om (beginnend) gebruik van anabole steroïden, en wat de mogelijke gevolgen daarvan zijn bij een puber. Het gaat hier om een bezorgde leerkracht die een jongere wil begeleiden.
Maar helaas werd ook deze poging om hulp te zoeken meteen onderuitgehaald door enkele forumleden die structureel mijn bijdragen verstoren. Hun reacties zijn niet enkel onrespectvol, maar ook ronduit vijandig. Wat nog pijnlijker is: dit gedrag wordt zelfs aangemoedigd door een moderator – iemand die nochtans een voorbeeldfunctie zou moeten hebben.
Ik zoek hier geen conflict, enkel raad. Een jongere zit in de knoop, en ik wil gepaste ondersteuning kunnen bieden. Is dat geen legitieme reden om een vraag te stellen?
OMG ...wat voor een psycho ben jij?
In dit topic kan je nooit weten over wie het gaat, jij tang.
Eerst en vooral, ik werk daar niet meer en gelukkig maar. En als je praat over privé informatie dan moet je dat ook kunnen aantonen. Zoniet kan daar wel eens een rechtzaak van komen.Geachte D.D.C.,
Ik stuitte laatst tijdens een sessie scrollen op een forum op iets wat me flink tegen de borst stuitte — en da’s knap, want die borst is niet klein. Blijkbaar is er een docent van jullie school die daar privé-informatie over leerlingen én collega’s dropt alsof het dumbbells zijn. En dan niet anoniem of vaag, maar gewoon met details die niet horen te lekken.
Kijk, ik ben de eerste om te zeggen dat ervaringen delen top is — community, broederschap, je kent het wel — maar dit voelt niet chill. Privacy is serious business. Je kan niet zomaar gaan lekken alsof je na je cut nog vocht kwijt moet.
Ik trek geen overhaaste conclusies, ik bulk rustig door, maar dit baart me zorgen. Hopelijk kijk jij er even met frisse blik en strakke focus naar, als een coach die z’n team scherp houdt.
Thanks voor je tijd, respect voor je werk, en ik hoop dat je hier even de juiste reps op maakt.
Massale groet,
Kathlinoo
Je zal dit natuurlijk met bewijzen moeten aantonen dat de besproken info naar de identiteit kon leiden. Zoniet is dit laster en eerroof....daar kan een mooie rechtzaak van komen.Geachte meneer de directeur D. D.C.
Via een forum ben ik op iets gestuit dat mij zorgen baart. Het lijkt erop dat een leerkracht van jullie school via dat kanaal privé-informatie deelt over zowel leerlingen als collega’s. Hoewel ik begrijp dat het soms waardevol kan zijn om ervaringen uit te wisselen, vraag ik mij af of dit in dit geval wel op een gepaste manier gebeurt en of de privacy van betrokkenen voldoende gewaarborgd blijft.
Ik wens hiermee geen overhaaste conclusies te trekken, maar wil mijn bezorgdheid uiten en vertrouwen op een zorgvuldige inschatting van uw kant.
Alvast bedankt voor uw tijd en aandacht.
Met vriendelijke groeten
Kathlinoo