[quote admiraal]

leg eens uit
incorrect, neerbuigend advies ?
En wees eens gul en geef me een fatsoenlijke beschrijving van wat je bedoelt....
[/quote]
Allereerst, er stond "ongetwijfeld welbedoeld, neerbuigend, incorrect advies?" En het is natuurlijk logisch en menselijk om alleen het negatieve te zien en daar op te reageren.
Maar goed, het wordt naar alle waarschijnlijkheid, een nutteloze off topic discussie, maar je moet mensen een kans geven, dus:
- Incorrect: Dat je borsten opbranden van benchpress en dergelijke is incorrect. Als je dat kan bewijzen, dan hoor ik dat graag. Het staat in het rijtje van de mythe van 'plaatselijk vet verbranden', gelijk met 'als je nu been oefeningen licht doet, met heel veel herhalingen, krijg je minder vet op je heupen.
Dus graag van jou een onderbouwing van je bewering.
Dat veel vrouwen die zwaar en/of fanatiek en/of professioneel aan BB doen vaak kleinere borsten hebben (gekregen) heeft een heel andere reden dan benchen of soortgelijke oefeningen doen.
Neerbuigend: Zoals ik al zei, misschien niet zo bedoeld door jou, en corrigeer me als ik mis zit, maar heb jij het bij een post van een mannelijk persoon het over 'set
jes'? Waarom nu dan wel? Het zit in de toon en manier van uitdrukken.
Voor mij werkt dat redelijk als een rode lap op een stier, net zoals een man een 'baan' heeft en een vrouw naar haar baantje wordt gevraagd.
Is jou dat nooit opgevallen?
Hoop dat dit wat duidelijker is.