MuscleMeat

Een maatje groter

Rafaella

Novice
Waardering
0
Hallo..

Ik ben pas begonnen met krachttraining. Ik wil graag breder worden bij mijn schouders en bovenbenen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen. Ik draag nu met 32/34 xs en ik zou zeker een maatje groter willen dragen.

Alvast bedankt

Rafaella

Zwaar trainen, goed eten.

Welkom en veel succes met het behalen van je doel en als je goed eet flink traind dan komt dat wel goed

zoals al gezegd goed eten meerdere maaltijden op een dag en goed trainen.

beste oefeningen voor bredere schouder (voor dames) zijn military presses en latpulley. Alle twee maken ze je ogenschijnlijk direct breder. Ik bedoel daarmee dat je het verschil nog de zelfde dag ziet. Maar dat zakt weer in als je stopt met trainen :D
Geen benchpress van wat voor soort dan ook, dan branden je tietjes op :o
Verderr altijd tot het uiterste gaan met gewichten zo zwaar als je ze kunt pakken. Dan daar 4 setjes van bv. 8 doen. Als het laatste setje te zwaar is doe dan maar 6. Dus 8x8x8x6...

admiraal zei:
beste oefeningen voor bredere schouder (voor dames) zijn military presses en latpulley. Alle twee maken ze je ogenschijnlijk direct breder. Ik bedoel daarmee dat je het verschil nog de zelfde dag ziet. Maar dat zakt weer in als je stopt met trainen :D
Geen benchpress van wat voor soort dan ook, dan branden je tietjes op :oVerderr altijd tot het uiterste gaan met gewichten zo zwaar als je ze kunt pakken. Dan daar 4 setjes van bv. 8 doen. Als het laatste setje te zwaar is doe dan maar 6. Dus 8x8x8x6...
Ongelofelijke onzin. Als dat waar is moet je voor een strakke buik veel crunches doen. Ga je huiswerk doen.

Mijn eigen moderator from hell heeft commentaar op mijn posts.
Wat stel jij dan voor schat?
En kom me niet aan met zwaar trainen en veel eten...

admiraal zei:
Mijn eigen moderator from hell heeft commentaar op mijn posts.
Wat stel jij dan voor schat?
En kom me niet aan met zwaar trainen en veel eten...
Toch wel, is nl de enige manier schatje

Ik wilde gisteren niet reageren, was vast niet onvriendelijk bedoeld.. Maar:

Waarom is het voor de meeste volwassen mensen "4 sets van bv. 8" en nu opeens "4 setjes van bv. 8"?

En branden je tietjes op? :eek: Dat is de eerste keer dat ik die hoor, bijna brilliant... ..

Jij bent zeker ook verbaasd als vrouwen in de sportschool knorrig reageren na, ongetwijfeld welbedoeld, neerbuigend, incorrect advies?
Ik doe sets, pak graag ijzer en mijn borsten worden alleen maar kleiner als ik laag in BF ga. En dit geldt vrijwel zeker voor de meeste vrouwen in sportscholen.

[on topic]
Sorry Rafaella, voor hierboven, heb je niet veel meer advies te geven, dan inderdaad lekker goed gaan trainen, veel lezen hier en op je eten letten.

???

ik heb teveel tijd en hang teveel achter mijn computer. Dus leg eens uit...

[quote admiraal]
??? leg eens uit
incorrect, neerbuigend advies ?
En wees eens gul en geef me een fatsoenlijke beschrijving van wat je bedoelt....
[/quote]

Allereerst, er stond "ongetwijfeld welbedoeld, neerbuigend, incorrect advies?" En het is natuurlijk logisch en menselijk om alleen het negatieve te zien en daar op te reageren.
Maar goed, het wordt naar alle waarschijnlijkheid, een nutteloze off topic discussie, maar je moet mensen een kans geven, dus:

- Incorrect: Dat je borsten opbranden van benchpress en dergelijke is incorrect. Als je dat kan bewijzen, dan hoor ik dat graag. Het staat in het rijtje van de mythe van 'plaatselijk vet verbranden', gelijk met 'als je nu been oefeningen licht doet, met heel veel herhalingen, krijg je minder vet op je heupen.
Dus graag van jou een onderbouwing van je bewering.
Dat veel vrouwen die zwaar en/of fanatiek en/of professioneel aan BB doen vaak kleinere borsten hebben (gekregen) heeft een heel andere reden dan benchen of soortgelijke oefeningen doen.

Neerbuigend: Zoals ik al zei, misschien niet zo bedoeld door jou, en corrigeer me als ik mis zit, maar heb jij het bij een post van een mannelijk persoon het over 'setjes'? Waarom nu dan wel? Het zit in de toon en manier van uitdrukken.
Voor mij werkt dat redelijk als een rode lap op een stier, net zoals een man een 'baan' heeft en een vrouw naar haar baantje wordt gevraagd.

Is jou dat nooit opgevallen?

Hoop dat dit wat duidelijker is.

Hoi Raffaela, veel succes. Ik ken je probleem. Ik had vroeger ook maatje 34 en ik werd maar niet groter. Inmiddels wel... ;)

Hey Raffaela, succes met je doelen en ik weet zeker dat het met meer eten en goed trainen helemaal goed gaat komen.

en idd Admiraal...hoe briljant het ook klinkt om je 'tietjes op te branden' getuigt het niet van enorm veel respect. Daar komt dan nog bij dat het voor geen meter klopt :( Maar ik denk dat 'Stynxie' je er wel op heeft gewezen :D

Off topic: Wel grappig dat er vrouwen zijn die NIET tevreden zijn met een maatje 34... ik ken er echter wel veel die het juist willen :rolleyes:
Maar goed, dat hangt natuurlijk af van je fysiek bij een maatje 34.

wervisser zei:
Off topic: Wel grappig dat er vrouwen zijn die NIET tevreden zijn met een maatje 34... ik ken er echter wel veel die het juist willen :rolleyes:
En of het de Europeese maat 34 of de Amerikaanse maat 34 is :S

wervisser zei:
En of het de Europeese maat 34 of de Amerikaanse maat 34 is :D

Neem aan damesmaatje (europe) 34. Als je 34 jeansmaat heb, ben je weer helemaal niet blij! :-)

Oei, daar zou ik ook niet blij van worden. ;-)

Wijven worden nooit zo breed als mannen.

lollercopter, nominatie voor aapje vd maand?

Terug
Naar boven