Aimee Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 nov 2004 Berichten 2.496 Waardering 26 5 aug 2006 #21 Peter1987 zei: Wijven worden nooit zo breed als mannen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ten eerste zijn het vrouwen en ten tweede ik durf te wedden dat ik breder ben dan jij! Laatst bewerkt: 6 aug 2006
Peter1987 zei: Wijven worden nooit zo breed als mannen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ten eerste zijn het vrouwen en ten tweede ik durf te wedden dat ik breder ben dan jij!
ikke 20 Freaky Bodybuilder Elite Member Lid sinds 21 nov 2004 Berichten 5.745 Waardering 2.276 Lengte Massa 40kg Vetpercentage 5 aug 2006 #22 hehe aimeetje
RvR Freaky Bodybuilder Lid sinds 13 sep 2005 Berichten 4.551 Waardering 66 Lengte 1m78 Massa 105kg 8 aug 2006 #23 Aimee zei: Ten eerste zijn het vrouwen en ten tweede ik durf te wedden dat ik breder ben dan jij! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... neemt niet weg dat mannen op topniveau groter zijn dan vrouwen op topniveau.. het verschil zal er altijd zijn.. en tja aimee, je bent goed bezig inderdaad!
Aimee zei: Ten eerste zijn het vrouwen en ten tweede ik durf te wedden dat ik breder ben dan jij! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... neemt niet weg dat mannen op topniveau groter zijn dan vrouwen op topniveau.. het verschil zal er altijd zijn.. en tja aimee, je bent goed bezig inderdaad!
Tania Advanced Bodybuilder Lid sinds 21 aug 2003 Berichten 1.093 Waardering 2 Lengte 1m63 Massa 60kg Vetpercentage 24% 8 aug 2006 #24 Peter1987 zei: Wijven worden nooit zo breed als mannen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wijven een beetje een rotwoord niet ass^%$^%$&^ we zijn gewoon vrouwen
Peter1987 zei: Wijven worden nooit zo breed als mannen. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wijven een beetje een rotwoord niet ass^%$^%$&^ we zijn gewoon vrouwen
happymar Competitive Bodybuilder Elite Member Lid sinds 28 mrt 2006 Berichten 2.802 Waardering 0 8 aug 2006 #25 RvR zei: neemt niet weg dat mannen op topniveau groter zijn dan vrouwen op topniveau.. het verschil zal er altijd zijn.. en tja aimee, je bent goed bezig inderdaad! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik denk dat Aimee meer dan goed bezig is .....
RvR zei: neemt niet weg dat mannen op topniveau groter zijn dan vrouwen op topniveau.. het verschil zal er altijd zijn.. en tja aimee, je bent goed bezig inderdaad! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik denk dat Aimee meer dan goed bezig is .....
S SuperKnurft Colossal Veteran 15 jaar lid 10.000 berichten Lid sinds 28 okt 2005 Berichten 13.989 Waardering 62 9 aug 2006 #26 Heey Rafaella nog gefeliciteerd met het winnen van idols! ( geintje ) Vrouwen kunnen zeker breed worden, wij mannen moeten oppassen
Heey Rafaella nog gefeliciteerd met het winnen van idols! ( geintje ) Vrouwen kunnen zeker breed worden, wij mannen moeten oppassen