MuscleMeat

Nieuws Eén op de tien Nederlanders wil homo's in de cel steken en hun rechten afpakken

Wel smerig hoor als 2 gays aan het zoenen zijn, vind dat wel not done om in het openbaar te doen
Neem daar ook wel aanstoot aan

Ik ken niemand uit m'n kennissen/vriendengroep die dit wil, wat een onzin weer.

Ik ken niemand uit m'n kennissen/vriendengroep die dit wil, wat een onzin weer.

Dat zegt geen reet, in ieder geval minder dan dit onderzoek. Er zullen vast mensen zijn die veel meer dan een tiende van dit soort types in hun kennissen/vriendengroep hebben.

De daders staan meestal bij een groep Turkse en Marokkaanse jongeren die in de buurt rondhangt
om niet te zeggen: "de daders ZIJN een groep turkse en marokkaanse jongeren":roflol:

ot: eensch dat ze hen in de cel moeten steken en hun rechten afpakken!

Hun rechten afpakken is tot daar aan toe maar iemand in de cel steken is iets voor Robert Hosper.

Niet echt verbazingwekkende cijfers lijkt me, genoeg CDA-ers die homorechten ook liever zouden willen beknotten i.p.v. ze uit te breiden. Dan nog natuurlijk een groot gedeelte van de moslims die weinig op hebben met homo's en je komt snel aan die 10%.

tja nog ignorance genoeg in nederland.

Hmm, ik ben een homo en heb er niet zoveel last van.

2 vrouwen die zoenen is dan wel weer mooi. Maar als mannen het doen is het walgelijk. Prachtig hoe wij mannen discrimineren. Kijk dan een andere kant op als je het niet aanstaat. Die homo fobie is wel enorm grappig. Als single hetero denk ik, weer een concurrent minder

Alle intolerante mensen moeten keihard dood.

Terug
Naar boven