Fitness Seller

Gesluierde moslima's in Eindhoven mishandeld, Marokkaanse organistie bezorgd.

Nederlanders blijven het tolereren en de overheid pakt het niet aan en blijft er omheen draaien, gevolg is dat mensen het hef in eigen handen gaan nemen en er keihard tegenin gaan, het is een kwestie van tijd voordat het echt uit de hand gaat lopen.

De excuses over hun slechte jeugd moeten ook meteen aan de kant geschoven worden, misdaad is misdaad en dat moet gestraft worden ongeacht geslacht, leeftijd of afkomst.

De enige die racistisch bezig zijn dat zijn de allochtonen zelf, zij verwachten namelijk anders behandeld te worden dan de nederlanders, krijgen ze hun zin niet beginnen ze meteen met het woord racisme te gooien (Dit merk ik ook bij mij op het werk dat dit gebeurd).

Begin me de laatste tijd er enorm aan te storen dat ze verwachten apart (beter) behandeld worden dan de nederlanders en wij hebben het zelf zover laten komen.
We moeten gewoon iedere misdaad aanpakken en als ze met domme uitspraken komen gewoon op de ignore gooien.

Al is het een moslima, jood, non of een zigeuner. Je raakt een onschuldige vrouw niet aan. Mafketels.

Zouden eigenlijk met een groep naar gouda moeten en elk ettertje dat loopt te kloten paar flinke rossen geven.

DBB Squad, voor als u het recht in eigen hand wil nemen
dY7GEUM.jpg

Minder, minder, minder!!

Die middelste lijkt wel knokker zo. Oren, neus

Oh ik zie ook nu pas dat het Bronies zijn :roflol:

kijk tatt maar, met zijn blauwe muts..

Oei

Minder minder minder

Terug
Naar boven