AndroidHealthClinic

Nieuws Eén op de tien Nederlanders wil homo's in de cel steken en hun rechten afpakken

Tja. Mijn vrouw is stappen en ik had echt geen zin. Ik zou thuis blijven om lekker een goed boek te gaan lezen of een beetje rossen op m'n 360. Ik haat uitgaan of wat dan ook op een vrijdagavond. Op het internet hangen en een beetje tegen halve garen vertellen dat ze halve garen zijn blijkt een stuk leuker zo op de vrijdagavond. Rock 'n roll, je weet toch.

Laatst bewerkt:
Wie gaat er op internet nou weer kloontjes aanmaken om andere mensen het vuur aan de schenen te leggen. Dan ben je niet helemaal 100 hoor.

Hey iedereen, Ik ben klaaswitz

n:ANd9GcSRZW0F1zjTewJ3uWCxvD4Yw-Bx7v4_cA9vnXNt1Qj0lUoBj3I&t=1&usg=__Tf_5WNYuxIROcYAy_xNH7TOjopY=.jpg

Sterke uithaal "Mjita". Ik voel me beledigd tot op het bot.

Wat ging er in godsnaam in je om op het moment dat je bedacht dit te gaan posten. Vertel het me, moet ook jou toch wel een goed gevoel geven dat er nog iemand iets van je kan en wil leren?

Tja. Mijn vrouw is stappen en ik had echt geen zin. Ik zou thuis blijven om lekker een goed boek te gaan lezen of een beetje rossen op m'n 360. Ik haat uitgaan of wat dan ook op een vrijdagavond. Op het internet hangen en een beetje tegen halve garen vertellen dat ze halve garen zijn blijkt een stuk leuker zo op de vrijdagavond. Rock 'n roll, je weet toch.

:eek:!:eek:!:eek:!:eek:! Is dat een grap?

Je vrouw zit gezellig naast mij op bed. :)

Klaaswitz word helemaal afgemaakt, een verbale vernietiging gewoon!

Nador gaat weer ontopic. Wat een levensgenieter is het toch ook he.

Gadverdamme, je moet er toch neit aan denken om webcamcoïtus met kelly te hebben. Seriously.

En toen kwam je erachter dat jijzelf een van die halve hare bent omdat je het internet cq dit forum te serieus neemt.

Zo, toe maar. Zo even een gevat plaatje uit de losse pols. Ziet er goed uit knul.

Klaas is aan het kwijlen.

Terug
Naar boven