Mjita
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
Zielig mannetje ben je ook klaaswitz
Je doet af en toe eens overkomen alsof je lijdt aan asperger
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nou de hele zin quote, vervelend kloontje dat aan expressieve dans doet.

Zielig mannetje ben je ook klaaswitz
Je doet af en toe eens overkomen alsof je lijdt aan asperger
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
http://static.flickr.com/96/246951177_baa5787ccf_o.jpg
All posers, all gay.
http://www.schoolplaten.com/Stalin-en-Lenin-t7239.jpg
[Link niet meer beschikbaar]
Ondubbelzinnige authenticiteit.
Zoenende homo's is ook gewoon misselijkmakend, als ik zoiets zou zien zou ik er ook wat van zeggen.
of met een baksteen(1234) hun schedel inslaan

Als jij een ware revolutionair wilt zijn zoals je je hier opstelt dan trek je dat gepatenteerde imperialistische overprijste lonsdale jassie van je uit om het te verruilen voor stoffige maar krachtige merkloze kleding met een lange levensduur dat niet de zakken vult van een kleding multinational met z'n icoon herkenning.
Nodeloos om te vermelden eigenlijk daar waar jij liever als bouwvakker je knaken gaat verdienen zodat je je auto verder kunt uitbouwen met de nieuwste subwoofers en op auto meetings met een bier en sigaret in je hand makkers kunt ontmoeten met dezelfde schoenen en een gemillimeterd kapsel. Voor jou staat 't vast, met die lokale gezelligheid als hoogste piek na een werkweek treed je in de voetsporen van de groten patriotten der Aarde zoals Mao, Fidel, Adolph en Joseph. Mannen met masculine motoriek en authenticiteit die geen krediet in een andermans mand gooien.
Hun rechten afpakken is tot daar aan toe maar iemand in de cel steken is iets voor Robert Hosper.
Niet echt verbazingwekkende cijfers lijkt me, genoeg CDA-ers die homorechten ook liever zouden willen beknotten i.p.v. ze uit te breiden. Dan nog natuurlijk een groot gedeelte van de moslims die weinig op hebben met homo's en je komt snel aan die 10%.
"Een groot gedeelte van de moslims"Ik ben moslim en ik heb niks tegen homo's. Ik vind het aardige mensen.

Ik ben moslim en ik heb niks tegen homo's. Ik vind het aardige mensen.

Ik geloof niet dat je me begrepen hebt "Mjita". Geeft verder niet, je wekte in voorgaande ontmoetingen al een beetje de indruk van de eh 'lichtzinnige' kant te zijn.

aldus de man met een sociale handicap, kap nou eens met dat zielige elitisme man want het trekt echt nergens op, en populair maak je jezelf er niet mee.
Je bent een vent van 34 for **** sake, maar mentaal lijk je nog net de peuterspeelzaal ontgroeid te zijn![]()
Aldus de man met een sociale handicap, kap nou eens met dat zielige elitisme man want het trekt echt nergens op, en populair maak je jezelf er niet mee.
Je bent een vent van 34 for **** sake, maar mentaal lijk je nog net de peuterspeelzaal ontgroeid te zijn![]()
Gaat het wel allemaal met je? Je klinkt een beetje aangedaan. Je schrijft ook zo spastisch. Adem jij toevallig ook door je mond zodra het iets te heet voor je wordt op het internet?