MuscleMeat

Nieuws Eén op de tien Nederlanders wil homo's in de cel steken en hun rechten afpakken

Ah kijk, daar heb je "bakvis" ook. Op de een of andere manier komen alle halve tammen ook altijd zo'n beetje tegelijk he. Wel gezellig jongens. Nog een goed boek gelezen onlangs? Oeps, geintje! Kan best he.

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------

hahahaha! is dat zijn moeder die roept?

Jij bent nog best snel van begrip, wist je dat?

Klaaswitz, wanneer mag ik je nu eens kontblaffen?

Is het nog een beetje gelukt met die film en die chick?

Sterke uithaal "Mjita". Ik voel me beledigd tot op het bot.

Wat ging er in godsnaam in je om op het moment dat je bedacht dit te gaan posten. Vertel het me, moet ook jou toch wel een goed gevoel geven dat er nog iemand iets van je kan en wil leren?

Dat je een arrogante kwakbal bent die er graag van houdt om mensen uit te dagen op een bodybuilding forum @ the age of 34

Best triest he?:)

Aangezien je toch behoorlijk kinderachtig bent en daarin goed meedraait, zul je deze vast ook wel kennen. Eens kijken of je de relevante waarde hierin kan doortrekken naar jezelf, een beetje zelfreflectie kan een mens goed doen

Definition of smug: a self-righteously complacent

http://www.youtube.com/watch?v=4UdmYInXplY

Jij kent ook geen genade he, met zo'n filmpje van south park. Waar heb ik dit aan verdiend man. Die gozer komt keihard, dat kan ik je wel vertellen.

Ik zie het al zo voor me. Dat je vrouw zo thuis komt na een avondje flink de beest uithangen met wat vrijgezelle vriendinnen van dr. Om dan haar man, haar steun en toeverlaat, haar rots in de branding de man die haar tegen alle ellende beschermen zal, opgerold als een balletje onder zijn bureaustoel, terwijl de tranen over zijn wangen rollen, te vinden.

Ik zie het al zo voor me. Dat je vrouw zo thuis komt na een avondje flink de beest uithangen met wat vrijgezelle vriendinnen van dr. Om dan haar man, haar steun en toeverlaat, haar rots in de branding de man die haar tegen alle ellende beschermen zal, opgerold als een balletje onder zijn bureaustoel, terwijl de tranen over zijn wangen rollen, te vinden.

:roflol:

Dude dit is de eerste keer sinds dagen dat ik hardop kan lachen om iemand op het internet. En ik zat net al in de toestand van 2 uur lang staren naar het scherm bedenkend van zal ik er dan een biertje bij pakken en dat dan gewoon ook niet doen. Twee uur lang. Bedankt man.

Ik voel gelijk de moed en kracht om dat biertje toch te gaan halen.

edit:
Je had er eigenlijk biggelen van moeten maken, dan had ik waarschijnlijk echt opgerold gaan liggen janken zo in de hoek van mijn computerkast, achter de subwoofer. Zal niet de eerste keer zijn in ieder geval.

Laatst bewerkt:

ahahaha +1 !!! Gelukkig is het maar een denkbeeldige vrouw of zou het een vrouw op second life zijn?

Ik was serieus in de veronderstelling dat je gewoon al kneiterlam was.

Mijn meisje. Als ik heel geil ben zeg ik weleens mijn elfje. Ik was 'vroeger' zo'n Lord of the Rings nerd weet je wel.

Nou ja, ik heb wel eens in een topic over jou, aangezien ik die altijd met al mijn aandacht lees, gelezen dat je op een ander forum vermeldde dat je lekkerdere chicks doet dan één of andere computergeek in heel zijn leven zou zien, zoiets. Briljante post was dat, ook een beetje zielig eigenlijk, maar goed.

Je moet ze af en toe een beetje gek maken joh die internetters. Weet jij toch alles van? Man, ik hou niet eens van nken. Mijn vrouw ook niet gelukkig.

Nou ja, bij mij wordt er wel eens gedoet hoor Klaas. Wil je de details? Heb je wat te doen vanavond.

Ik heb al gemasturbeerd. Kan je 'm bewaren?

Terug
Naar boven