Kan, lol, paste er niet meer op. Een gfx update zou geen kwaad kunnen want dit kan er 100 x beter uitzien. Ik ken een knul die doet dat in een paar uur en goed dat ie is. Laat me ff weten als jullie interesse hebben.
Grtz
Grtz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by admin
Riki, plaatjes vertragen de boel wel en dat weet jij ook. Maar ik doe zoiezo het meeste zelf zoal de hacks ed. Djnrg helpt momenteel met de site. Maar ik vind het er goed en rustgevend uitzien. Al die bellen en krullen hoeven niet voor mij, functionaliteit is veel belangrijker voor een board
Maar toch bedankt voor het aanbod
Jep, zie andere thread, het zou beter moeten worden nuOriginally posted by Big Byron
Idd soms wel wat traag. Enig idee waar dat aan ligt?
Ben het zeker met je eens!! Ik vind het toch wel een van de mooiste en beste forum engines. En qua kleur is het puur persoonlijk dit is wel mooie kleur maar voor afwisseling kan het best keer leuk zijn om andere themes neer te zetten. Of dat gebruiker zelf kan kiezen.Originally posted by soulreaver
Vind het perfect zo. Strak en overzichtelijk.