Ik ben ook echt super ongevoelig voor NO boosters. Toen ik NOX Pump Xtreme voor het eerst nam had ik een super pomp en rush, nooit meer terug gekomen, niet in die mate dan. NO Xplode NT, Massacra 2, Superpump 250, Unleash! v2 en nog eentje deden stuk voor stuk zo goed als niks.
Ik neem nu genoegen met het beetje pomp maar vooral de drive die ik krijg van NO Shotgun en NOX Pump Xtreme. Alle andere supps die ik heb geprobeerd waren waardeloos.
Wat misschien helpt is om met je pre-work out een anti-oxidant te nemen. Ik heb C1000 van NOW, iets met rozenbottel ofzo. Of het al iets doet weet ik niet. Ik heb besloten om 2 dagen per week NO Shotgun en 2 dagen per week NOX Pump Xtreme te nemen, om eventuele gewenning te voorkomen. Echter heb ik nu zo'n 16 sample pack van NO Shotgun, ik denk dat als ik zo'n pot bestel dat ik 1,5 dosis neem, maar het zorgt wel voor een lekkere drive.
Wat pomps betreft... altijd een lichte pomp maar niet zoals de eerste keer met NOX Pump Xtreme, ik probeer het zoveel mogelijk te krijgen door supersets. Aan de andere kant, als je geen pomps meer krijgt, betekend dat niet automatisch dat je doorbloeding goed is dus dat je het niet nodig hebt om goed te groeien? Hoewel het wel een lekker gevoel is natuurlijk.