tom vd
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 59kg
- Vetpercentage
- 8%
hi,
Ik doe nu 4 maanden bodybuilding, maar ik heb een klein probleem: mijn ouders.
Het is al moeilijk om van mijn ouders 3 keer per week te mogen gaan trainen.
Na lang zagen en klagen mocht ik eindelijk een proteïne shake,
maar ik wil eigenlijk ook whey EN creatine nemen en liefst ook een 4de keer per week gaan trainen,
maar mijn ouders zijn zeer hard tegen bodybuilding
en dus is het zeer moeilijk voor mij.
Heeft er iemand ideeën of argumenten om mijn ouders te overtuigen van creatine en een 4de training ?
Ik wil echt voluit gaan voor bodybuilden, voor zover dat dat mogelijk is met school.
dank u!
Ik doe nu 4 maanden bodybuilding, maar ik heb een klein probleem: mijn ouders.
Het is al moeilijk om van mijn ouders 3 keer per week te mogen gaan trainen.
Na lang zagen en klagen mocht ik eindelijk een proteïne shake,
maar ik wil eigenlijk ook whey EN creatine nemen en liefst ook een 4de keer per week gaan trainen,
maar mijn ouders zijn zeer hard tegen bodybuilding
en dus is het zeer moeilijk voor mij.Heeft er iemand ideeën of argumenten om mijn ouders te overtuigen van creatine en een 4de training ?
Ik wil echt voluit gaan voor bodybuilden, voor zover dat dat mogelijk is met school.
dank u!

Het is geen must ofzo hoor. Het probleem met ''tieners'' is niet dat ze geen creatine mogen van hun ouders, maar meer dat ze altijd doorslaan zodra ze gaan trainen. Aan je stats te zien train je nog maar net. Toen ik net begon met trainen moest ik ook met alle geweld een shit load aan supps hebben, creatine, whey, pre workouts etc. Nu gebruik ik al die ellende niet meer en het resultaat is min of meer hetzelfde. Bespaard wel een hoop geld.