Fitness Seller

Een vraag aan alle mede fanatiekelingen aan de Aas

• Topic Starter Topic Starter
Nooit compleet gestopt maar te weinig sporten. Te weinig juiste voeding en veelte weinig rust. Voordeel van spiergeheugen absoluut ! Heb er alsnog hard voor moeten knallen alleen ging zeker sneller dan bij 2e kuur . Nu weet ik het goed te verdelen gezin, werk en hobby en gaat het niet meer gebeuren. Train nu sochtends van kwart voor 5 tot 6 uur en savonds een uurtje om de tijd dat het dan uitkomt .daarnaast zorg ik dat mijn koelbox tot de rand vol zit en zet ik overal bij mij neer zodat ik niet anders kan dan wat pakke om de eten . Pak elke dag minimaal 8 uur slaap . Soms een power napje na het avond eten . Zo als nu gaat gaat het top!! Zondag is verplichten rust dag eerst was het een echte straf inmiddels, voel ik dat ik deze dag rust echt als de malluh groei

25 is een hele mooie leeftijd om te beginnen. Wat gewicht betreft was 78kg daar heb ik hard voor moeten knokken. Dat ik door omstandigheden 60kg uit kwam . En niet van plan was daar weer 8 jaar over . f**k you! You dont know where if been! Dus hou die haat praatje voor je . Iedereen mag een mening hebben maar. Maar ga niet lopen stoken omdat je zelf tekortkomming heb . Neem nog een spuitje tren zal je goed doen! Pannekoek

2kg bijgekomen en van m naar xxl (op 85kg)

OK, succes

Volgensmij zijn hier een aantal mensen die ook hun hersencellen hebben weggespoten

En daar ben jij zeer zeker 1 van

25 is een hele mooie leeftijd om te beginnen. Wat gewicht betreft was 78kg daar heb ik hard voor moeten knokken. Dat ik door omstandigheden 60kg uit kwam . En niet van plan was daar weer 8 jaar over . f**k you! You dont know where if been! Dus hou die haat praatje voor je . Iedereen mag een mening hebben maar. Maar ga niet lopen stoken omdat je zelf tekortkomming heb . Neem nog een spuitje tren zal je goed doen! Pannekoek

En hoe lang ben je van plan om nu op een aanvaardbaar gewicht te blijven na het kuren? Binnen x-aantal maanden weer terug naar 60kg?

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen met zo een laag gewicht beginnen met kuren. Het feit dat je gewicht zo laag is, is gewoon het teken dat er iets enorm fout zit (meestal voeding). Dan beginnen ze met een kuur en plots letten ze op hun voeding waardoor ze enorm veel beginnergains maken (die ze perfect snel zonder AAS konden maken). Meestal zijn dat ook de mensen die, wanneer ze stoppen met kuren, in hun foute gewoontes hervallen en heel snel naar een laag gewicht terugvallen.

De laatste tijd reageren vaker dit soort gevallen op het forum, en verdedigen ze hun AAS keuze op allerlei manieren. En ja, het is mijn zaak niet wat een ander doet met zijn lichaam maar goddammit: stop nu toch eens met die bepampermentaliteit waar mensen steeds 'gerespecteerd' en 'aanvaard' moeten worden in de (vaak achterlijke) keuzes die ze maken: als je zo een laag gewicht hebt dan ben je NIET klaar voor AAS en ben je gewoon dom bezig.

@Almere036 : ik ken je niet en heb niets tegen je persoonlijk. Ik wens je het beste toe, hoop dat je kuur goed gaat en dat je leert uit je fouten uit het verleden en dat je een beetje gainz kan vasthouden na je kuur. Maar het mag gezegd voor jou en voor iedereen die dit leest met een laag lichaamsgewicht: verdiep je eerst in trainen en voeding en als dat op punt staat (en je dus een acceptabel gewicht en vetpercentage hebt) kan je AAS gaan overwegen. Ik doe niet mee aan de hippiementaliteit waar iedereen gesteund zou moeten worden in de keuzes die ze maken, als het achterlijk is dan zeg ik het gewoon.

Peace.

Toch klein beetje hippie...peace:)

2kg bijgekomen en van m naar xxl (op 85kg)

OK, succes

Wat ik niet begrijp is dat hij maar 2kg bijgekomen is op 4 weken 100mg anadrol / dag.
Of je anadrol suckt of je voeding suckt...
Ik hoop voor jou het eerste maar vrees het tweede.

Mijn mening;

83 naar 85? Met die AAS sla je echt wel 3 kg vocht/glycogeen op dus netto is dat niet echt gewichtwinst. Je gains zullen deels optisch en deels recomp zijn. Dus je hebt vet verloren en spier gewonnen en de AAS laten je ronder en droger ogen. Ik ben alleen bang voor je dat wanneer je off gaat dat optische verschil snel weer weg is. Ik ben zelf geen fan van recomp, ik ben altijd voor bulk OF cut. Wat dat betreft zou ik als ik jou was 700 kcal per dag meer eten en kijken hoe je lichaam daar op reageert.

25 is een hele mooie leeftijd om te beginnen. Wat gewicht betreft was 78kg daar heb ik hard voor moeten knokken. Dat ik door omstandigheden 60kg uit kwam . En niet van plan was daar weer 8 jaar over . f**k you! You dont know where if* been! Dus hou die haat praatje voor je . Iedereen mag een mening hebben maar. Maar ga niet lopen stoken omdat je zelf tekortkomming heb . Neem nog een spuitje tren zal je goed doen! Pannekoek

Doe eens lief.

I've*

wanneer komen de fotos van alle voor en after kuurtjes ?

Terug
Naar boven