- Waardering
- 675
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow miklas ben jij dat!!
Ik heb je al een tijd niet meer gezien maar verdomme kerel wat ben jij vooruit gegaan.
Complimenten! En respect dat je van 18 naar 8% bent gegaan.
Gr. Niels
dam nice man...ik hoop er ook zo bij te staan na men cut hoeveel weeg je nu??
haha nee is ook men eerste cut hoop tot op zoon 10% te gaan..Hey Steven
Ik weeg nu rond de 82 kg. In ieder geval veel succes met het cutten! Het is niet altijd makkelijk kan ik je zeggen, maar low carb doet echt wonderen!

Muscles from Brussels; wat een transformatie en puik fysiek Miklas! Zou bijna willen verhuizen naar jullie crib om te hopen op meer toewijding.
Ook dikke thumbs up voor Rob die je even aan het alcohol slot heeft gehangen! Ik kan me jullie toko anders herinneren.

Muscles from Brussels; wat een transformatie en puik fysiek Miklas! Zou bijna willen verhuizen naar jullie crib om te hopen op meer toewijding.
Ook dikke thumbs up voor Rob die je even aan het alcohol slot heeft gehangen! Ik kan me jullie toko anders herinneren.

van welk percentage kwam je??@ Steven en Colalight
Ik ben iig erg blij dat mijn resultaat ook motiverend voor anderen werkt
Als ik jullie nog ooit advies kan geven doe ik dat graag! Het is vooral een kwestie van erg gemotiveerd zijn. Ik heb het zelf een beetje geleidelijk aan gedaan, door de eerste maand al gezonder te gaan eten en te stoppen met drinken. De tweede maand echt op de carbs te gaan letten en ook wat meer cardio erbij te doen en de derde maand de zuivel eruit te gooien en echt strikt te leven.
Het was voor mij persoonlijk een net iets te grote schok om het allemaal vanaf dag 1 te doen. Maar als dat je wel ligt dan moet je dat natuurlijk zeker doen![]()