Fitness Seller

Eerst Post na goede begeleiding RobG

Goed gedaan Mik, ouwe germaanse belhamel van me. Echt een nette transformatie. Eindelijk is hij eens goed strict gaan eten en gaan trainen.... en potverdomme, dat heeft gewerkt. En na eenmaal zo'n vetpercentage gehad te hebben wil je niet meer terug naar je ouwe stats ;)

Knappe progressie man!!!

Wow miklas ben jij dat!! :eek:
Ik heb je al een tijd niet meer gezien maar verdomme kerel wat ben jij vooruit gegaan.
Complimenten! En respect dat je van 18 naar 8% bent gegaan.

Gr. Niels

Dit percentage hoop ik ook ooit nog eens te bereiken

• Topic Starter Topic Starter
Wow miklas ben jij dat!! :eek:
Ik heb je al een tijd niet meer gezien maar verdomme kerel wat ben jij vooruit gegaan.
Complimenten! En respect dat je van 18 naar 8% bent gegaan.

Gr. Niels

Hey Niels! Lang niet meer gesproken man! Dank je voor je complimenten, ik heb idd niet stil gezeten in de tussentijd ;)

Verder alles nog goed met je en de vrouw? Kom binnenkort maar weer een keer langs!

Goed gedaan man, prima transformatie.

Zeker netjes!!

dam nice man...ik hoop er ook zo bij te staan na men cut hoeveel weeg je nu??

dam nice man...ik hoop er ook zo bij te staan na men cut hoeveel weeg je nu??

Hey Steven

Ik weeg nu rond de 82 kg. In ieder geval veel succes met het cutten! Het is niet altijd makkelijk kan ik je zeggen, maar low carb doet echt wonderen!

Hey Steven

Ik weeg nu rond de 82 kg. In ieder geval veel succes met het cutten! Het is niet altijd makkelijk kan ik je zeggen, maar low carb doet echt wonderen!
haha nee is ook men eerste cut hoop tot op zoon 10% te gaan..
maar als ik dit zie krijg ik dikke motivatie!!:D

Goed dat je het hebt volgehouden, Ik denk dat ik ook iets in die richting wil gaan doen qua droog trainen, Nog ff uitzoeken hoe en wat te eten en dan wil ik over een maand of 2 zelf ook knallen. ;)

@ Steven en Colalight

Ik ben iig erg blij dat mijn resultaat ook motiverend voor anderen werkt :D

Als ik jullie nog ooit advies kan geven doe ik dat graag! Het is vooral een kwestie van erg gemotiveerd zijn. Ik heb het zelf een beetje geleidelijk aan gedaan, door de eerste maand al gezonder te gaan eten en te stoppen met drinken. De tweede maand echt op de carbs te gaan letten en ook wat meer cardio erbij te doen en de derde maand de zuivel eruit te gooien en echt strikt te leven.
Het was voor mij persoonlijk een net iets te grote schok om het allemaal vanaf dag 1 te doen. Maar als dat je wel ligt dan moet je dat natuurlijk zeker doen ;)

Muscles from Brussels; wat een transformatie en puik fysiek Miklas! Zou bijna willen verhuizen naar jullie crib om te hopen op meer toewijding. :)

Ook dikke thumbs up voor Rob die je even aan het alcohol slot heeft gehangen! Ik kan me jullie toko anders herinneren.

gaat zeker goed!!

Muscles from Brussels; wat een transformatie en puik fysiek Miklas! Zou bijna willen verhuizen naar jullie crib om te hopen op meer toewijding. :)

Ook dikke thumbs up voor Rob die je even aan het alcohol slot heeft gehangen! Ik kan me jullie toko anders herinneren.

Ja, zo zie je maar dat er ook nog positieve ontwikkelingen gerelateerd zijn aan mijn vertrek uit het studentenhuis ;) :klink:

Hey Ramon! hahaha dank je wel man!

Het is nooit te laat om de stap naar het zuiden te maken, maar ik weet niet of je vega hart het aankan om te zien dat wij bij elkaar per week goed zijn voor een drijfnet tonijn en een kippenren aan kippen (inclusief de eieren) :D

Maar toewijding is er zeker te zoeken de laatste tijd, dus zodra er een opening is in onze "beul broederschap" dan ben je van mij meer dan welkom ;)

@ Steven en Colalight

Ik ben iig erg blij dat mijn resultaat ook motiverend voor anderen werkt :D

Als ik jullie nog ooit advies kan geven doe ik dat graag! Het is vooral een kwestie van erg gemotiveerd zijn. Ik heb het zelf een beetje geleidelijk aan gedaan, door de eerste maand al gezonder te gaan eten en te stoppen met drinken. De tweede maand echt op de carbs te gaan letten en ook wat meer cardio erbij te doen en de derde maand de zuivel eruit te gooien en echt strikt te leven.
Het was voor mij persoonlijk een net iets te grote schok om het allemaal vanaf dag 1 te doen. Maar als dat je wel ligt dan moet je dat natuurlijk zeker doen ;)
van welk percentage kwam je??
ik moet 4% zakken ik hoop dit in 6 weken te doen mss zelf in 4;)
ik start nu komende maandag ik ga direct alle zuivel..schrappen (1liter melk) hoeveel melk of zuivel gebruikte je toen je op 12% stond??

gvd man , wat een transformatie!

Laatste weken keto gedaan btw? Werkt blijkbaar toch erg goed ...

Erg knap gedaan in zo'n relatief korte tijd. Maar ik ben benieuwd, hoe ga je het vanaf nu aanpakken? Want ik neem aan dat je nu dit vetpercentage wilt behouden maar toch kracht en massa erbij wilt. Ga je een klein beetje boven onderhoud eten en nog een paar dagen per week cardio doen? Of ga je binnenkort gewoon weer bulken?

Nice kerel. Top transformatie :)

Terug
Naar boven