Fitness Seller

Eerst Post na goede begeleiding RobG

• Topic Starter Topic Starter
@ BearelleJonas

ik heb de laatste anderhalve maand of zo keto gedaan en toen vloog het vet er echt van af. Works like a charm! alleen je humeur wordt er niet beter op ;)

@ Tsn

Daar ben ik nu ook nog even naar aan het zoeken. Ik ga proberen om clean te gaan bulken. Dus idd iets boven mijn onderhoud, maar wel clean blijven eten en zorgen dat ik vooral complexe carbs binnen krijg. Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken. Ik denk dat ik wat interval cardio na mijn kracht training ga doen voor optimale effectiviteit. Ik houd je iig op de hoogte

Hahaha mik! ziet er goed uit maat!

Echt fokin' goed resultaat. Die gekruide kip is toch ergens goed voor!

Ga je nu met moose en mij trainen? Dan ben je over een jaar 110kg bw, en deadlift je 250+ hahaha ;)

Hahaha mik! ziet er goed uit maat!

Echt fokin' goed resultaat. Die gekruide kip is toch ergens goed voor!

Ga je nu met moose en mij trainen? Dan ben je over een jaar 110kg bw, en deadlift je 250+ hahaha ;)

En heb je een eigen VIP plek in de McDonalds :p

Ziet er goed uit!

Maar die benen, daar moet wat aan gebeuren :P

Komend jaar flink squaten!

netjes maar mis de benen.....

@ Juzzme en frkevinw1

Klopt helemaal, goed gespot mannen ;)

Ik heb mijn benen een tijdje niet goed kunnen trainen omdat ik mijn knie verdraait had en nog een tijd steken in mijn knie kreeg bij het squaten. Maar vandaag iig een goed begin gemaakt met frankpie 5 * 125 en de eerste keer sinds tijden weer lekker gesquat pijnvrij :) Dus die lijn gaan we flink doorzetten!

@ Matthieu

Vind ik een mooi streven! Daar gaan we voor maar Micky V gaat (zoals RobG al zo eloquent opmerkte) niet naar de Micky D :D
Volgende keer als je hier bent met Moose doe ik zeker mee

ben jaloers op je man!

Sterk hoor, respect.
Heb je onder onderhoud gegeten? En hoeveel dan t.o.v. je onderhoud?
Of heb je op onderhoud gegeten en het tekort gecreëerd met cardio?

Wanneer deed je dan cardio en hoe vaak? Heb je het ook in de weken opgebouwd fzo?

Sterk hoor, respect.
Heb je onder onderhoud gegeten? En hoeveel dan t.o.v. je onderhoud?
Of heb je op onderhoud gegeten en het tekort gecreëerd met cardio?

Wanneer deed je dan cardio en hoe vaak? Heb je het ook in de weken opgebouwd fzo?

Thanks luvQvist :)

Ik heb idd onder mijn onderhoud gezeten op mijn low carb dagen maar hoeveel precies weet ik niet. Ik heb daarnaast cardio gedaan op mijn niet kracht trainings dagen of soms een interval set na mijn kracht training. Maar de ene week deed ik het wat meer dan de andere week ;)

Qua carbs pakte ik doorgaans iets van 60 gram direct op een dag uit rijst en havermout (bij pre-training eten/avond eten en bij mijn ontbijt) en de rest kreeg ik via cashew noten en whey etc binnen.

Respect!!

Eeeeejjjj buddy!!!!

Beetje laat, maar nog even melden dat ik diep respect heb voor je megaprestatie!!!!
Een wedstrijdvoorbereiding zonder dat je een wedstrijd hebt!!! Das nog knapper omdat je dan nief eens wedstrijddruk voelt!! Das pas dedication man!! Keep up the goodworks!!

Gr D

Kerel echt topfoto's!!! Respect hoe je in die laatste weken dus toch nog dat onderste buikvet weg hebt kunnen werken!! Ik ben vandaag ook begonnen met keto zoals ik vanmiddag al zei, ben benieuwd wat het met me gaat doen. Ik spreek je Gr. R.

Echt respect !
RObG geen zin om naar west-vlaanderen te komen en onze kippeborsten te trainen ?
Of een schema online te zetten ? wat er dagelijks gegeten en getraind word ?

Respect. Zie eens wat toewijding, doorzettingsvermogen en goede begeleiding al niet kunnen doen.

Terug
Naar boven