Fitness Seller

eerst vet verliezen en dan krachttraining?????

the joker 8

Novice
Waardering
0
hey

ik ben bijna 27 en 183cm weeg nu 125kg

nu ben ik al 3maand aan het trianen en al 16kg afgevallen (let ook op mijn eten)
mijn trainingen meer dan 2u bestaan er uit eerst krachttrianing en dan 30a60min cardio
nu hebben ze me gezegt dat ik beter eerst veel cardio doe tot ik mijn gewenst gewicht heb ik denk zo rond de 100kg zou ik al heel tevreden mee zijn
en dan maar aan krachttrianing te doen
maar nu voel ik me wel goed hoe ik nu bezich ben en de kilos gaan er af en de kracht neemt ook toe ( begin ik ook in de spiegel te zien )
andere zeggen dan weer doe maar krachttrianing je hebt een voordeel met al die reserves(vet)
heb ook geen begeleiding doe dit allemaal op mijn ééntje

en wanneer supplementen beginnen nemen?

misschien kunnen jullie me helpen

greetz en alvast bedankt

the joker

Krachtraining combineren met zoveel mogelijk andere lichamelijke beweging zorgt voor het snelste resultaat. Alleen Kt werkt, alleen cardio werkt maar gecombineerd hebben ze een meer waarde waarom daar geen gebruik van maken.

Wat Tays zegt.. ^^

zoals je nu bezig bent, gaat het goed..

eerst krachttraining met zware intensiteit, het liefst met zo weinig mogelijk tijd tussen de setjes door (om je stofwisseling een optater te geven, d.w.z. te versnellen) en na je krachttraining cardio'en met een niet al te hoge intensiteit (om je spieren niet af te breken, en waardoor je langer door kunt gaan)

vanwege je stofwisseling die sneller gaat, ga jij ook tijdens je krachttraining én cardio meer verbranden en zul je sneller resultaat zien..

succes man!

Eensch..

Ik zou nu wat mee de nadruk leggen op cardio, en naarmate je dichter bij je streefgewicht in de buurt komt de nadruk verschuiven naar krachttraining.

Succes :thumb:

krachtraining zorgt voor spierbehoud tijdens een dieet. Soms zelfs spiergroei (zeker bij "dikke beginners").

hetzelfde als ik doe :) zware krachttraining en veel cardio :D
en ga niet op gewicht af maar op vet percentage :D heeft bij mij veel geholpen

• Topic Starter Topic Starter
zeg al bedankt voor deze berichten hou jullie op de hoogte
ze waar en hoe kan ik mijn vet % meten of met wat
greetz the joker

Als je eerst KT doet put je je glycogeendepots redelijk uit waardoor je cardio workout veel effectiever wordt en sneller overgaat op vetverbranding.. je haalt zo ook meer uit je KT

Je vetpercentage kan je laten meten dmv een huidplooimeter

he allemaal
we zitten nu op 120kg en heb net een weekje niet getraind
inverband met de knie kortizone spuit in gekregen
morgen er weer tegen aan
hou jullie op de hoogte

greetz the joker

Het gaat goed zo te horen, keep it up:thumbs:, krijg je ook positieve reacties van je omgeving?

Let er trouwens wel op dat je niet te weinig gaat eten, het zou erg jammer zijn als je teveel spieren verliest (die helpen immers enorm met de vetverbranding).

Hey,

Gaat goed zo te zien en je voelt je er goed bij dat is het belangrijkste.

Zou de krachttraining toch blijven doen, dan heeft de cardio erna beter effect en als je spieren beter ontwikkeld zijn verbranden zo ook meer kcal in rust/normale bezigheden en door KT ontwikkel je je spieren beter, dus heb je uiteindelijk als je niet traint een hoger kcalverbruik door de KT

Doe zelf ook intensieve KT en daarna minder intensieven cardio. gaat bij mij ook hard. Dus zie geen reden om de KT te laten en de cardio te verhogen.

Zou pas supplementen gaan doen, op het moment dat je even blijft hangen.
Nu het nog zo hard gaat zonder, zou ik het ook zonder blijven doen en als je merkt dat het niet meer zo goed gaat, eens erover na gaan denken.

Gewoon goed bezig, ga zo door, combinatie is uiterst effectief.
Als je met supplementen gaat beginnen dan zou ik als eerste kijken naar eiwitshakes, evt glutamines.

succes man het gaat goed zo te horen.

d

16kilo op drie verliezen netjes wil ik ook wel
hoe doe je dat
ik ben op 2en half jaar van 90 naar 120 gegaan nadat ik gestopt ben
thai boxen

we zitten nu op 118kg gaat nog altijd goed
ja heb al veel goede reacties gekregen
heb al veel kleren moeten weg doen allemaal te groot (super)
en in de spiegel he das er nog het plezanste aan

bedankt voor de reacties he

greetz the joker

Tof om te horen :)

doe zo verder!

nu iets onder de 115kg

alles gaat goed zitten nu onder de 115kg wil binnen 4maand op 100 kg zitten hopelijk lukt het me
groeten joker

gaat snel zeg, top!

Terug
Naar boven