XXL Nutrition

eerste cut test, tren, clen, t3

Laat die jongen toch lekker

Blz4 deel 88

Achmed zal geen anabolen gebruiken.

lees maar na !!!

Succes met je kuur ouwe!

Je doelen zijn ten 1e niet realistisch. 7 kg erbij en 3 a 4 % is vrij ziek als je dat red.

Daarnaast, waarom zo ontzettend veel rotzooi in je 1e kuur? T3 kun je je k*t van voelen, Clen voelen de meeste zich k*t op en Tren is ook geen lieverdje voor een heleboel. Nu ga je je straks beroerd voelen en heb je geen idee waardoor, wat ga je dan doen? Pak gewoon 500 mg TestE only.

• Topic Starter Topic Starter
hahahah guyssssssssssssssss ontopic please.

@mikieB

"Ondertussen ben ik 90-91kg met max 10% bf. Doel is met dit kuur 95-97 met 7 het liefst iets minder in de zomer. Maar twijfel of ik rond april ga kuren of na september (ramadan)."

4-6 kg met max 10%BF ben nu zelf max 10% dus enkel 4-6kg bij komen. En HET LIEFST 3% kwijt raken.

wanneer ik mij minder voel van sides kan ik ook 1 week tren eruit zetten wanneer dat niet over gaat tren weer gebruiken en t3 eruit en zo verder... totdat de probleem gevonden is.

maar ik denk dat dit een heftige kuur gaat worden en daarom wil ik liever test-tren erin zetten maar aangezien ik las dat t3 en clen niet zo slecht voor de lever zijn.

wanneer ik mij minder voel van sides kan ik ook 1 week tren eruit zetten wanneer dat niet over gaat tren weer gebruiken en t3 eruit en zo verder... totdat de probleem gevonden is.

maar ik denk dat dit een heftige kuur gaat worden en daarom wil ik liever test-tren erin zetten maar aangezien ik las dat t3 en clen niet zo slecht voor de lever zijn.

dat werkt zo niet met tren.

t3 en clen zijn niet slecht voor je lever, maar wel je kan er best wat bijwerkingen van hebben
en slecht op reageren.

dat werkt zo niet met tren.

t3 en clen zijn niet slecht voor je lever, maar wel je kan er best wat bijwerkingen van hebben
en slecht op reageren.

bijwerkingen zoals libido ect. geef ik niet zo veel om, want mn vriendin weet ervan dat ik wil kuren. Dat wordt een tijdje alleen cowgirl voor haar.;)

haaruitval en zweet moet je maar voor lief nemen, alleen gyno maak ik me zorgen om en dat kan opgelost worden met nolva of clomid.

verder t3= hongerige gevoel
clen= zenuwachtig en hart klopt harder en slapeloosheid.

ik ben er nog steeds niet overuit.
wanneer ik dit kuur zou pakken en ik zou me evt niet goed voelen kan ik toch ook de tren langzaam eruit halen en de clen ook of de t3?

Tren is lange ester dus die na-effecten kunnen rustig 2 tot 3 weken aanhouden, je gaat je echt niet beter voelen na 1 week als het door de Tren komt. T3 kan idd rustig, stelde wat mij betreft niks voor op de 1e dag gigantisch veel schijten :P Clen daarentegen onderschat je volgens mij. Shit kan echt met je ****en, ken er meer die zich er zwaar k*t op voelden en dat had ik ook. Trillen is ook echt niet grappig als je gewoon iets normaal wilt kunnen doen, ik smeerde de 1e en 2e dag zelfs m'n drinken over me heen enzo.

Ik zou gewoon voor de Test/tren gaan op 250/400. Eventueel 50 tot 75 mcg T3 erbij en klaar. Laat die Clen lekker liggen.

Tren is lange ester dus die na-effecten kunnen rustig 2 tot 3 weken aanhouden, je gaat je echt niet beter voelen na 1 week als het door de Tren komt. T3 kan idd rustig, stelde wat mij betreft niks voor op de 1e dag gigantisch veel schijten :P Clen daarentegen onderschat je volgens mij. Shit kan echt met je ****en, ken er meer die zich er zwaar k*t op voelden en dat had ik ook. Trillen is ook echt niet grappig als je gewoon iets normaal wilt kunnen doen, ik smeerde de 1e en 2e dag zelfs m'n drinken over me heen enzo.

Ik zou gewoon voor de Test/tren gaan op 250/400. Eventueel 50 tot 75 mcg T3 erbij en klaar. Laat die Clen lekker liggen.

wanneer ik test-tren-t3 en clen ga doen, zou 2500cals 50%e-25%k-25%f voldoende zijn of te weinig? behoefte is btw 3100kcal ongv.

denk dat ik t3 en clen beiden voor 1 week los van elkaar probeer en wanneer dat los beiden goed gaat samen 2weken of en on ga.

Met die doseringen is 600kcal onder onderhoud veel te veel.
Plus dat je t3 NIET moet cyclen voor elke keer een paar weken

wanneer ik test-tren-t3 en clen ga doen, zou 2500cals 50%e-25%k-25%f voldoende zijn of te weinig? behoefte is btw 3100kcal ongv.

denk dat ik t3 en clen beiden voor 1 week los van elkaar probeer en wanneer dat los beiden goed gaat samen 2weken of en on ga.

Lees nou eens wat er gezegd wordt gozer, Tren is een LANG-werkende ester. Die merk je niet na 1 week en is ook niet na 1 week uit je bloed.

Dat zijn idd cut-getallen, ga je geen massa mee aanzetten. Ook niet op Tren, zeker niet als je shit als T3 en Clen ernaast zet.

Edit, ninja editte z'n post, zou zweren dat er eerst Tren en Clen stond :p

Extra edit : T3 cycle je niet.

Met tren ga je ****ing hard zweten en met t3 dubbel zo hard.
Je gaat het heel heul warm krijgen.
Dus luister nou gewoon en pak gewoon eerst alleen test.

Zou nooit iemand aanraden Tren in zn eerste kuur te doen, ik had duidelijk meer en intensere sides op tren en test dan test alone. Kan je zeggen dat het persoonsgebonden is maar misschien is TS er ook wel gevoelig voor dat weet je niet.

er zijn ook genoeg mensen die slecht op t3 reageren btw.

Lees nou eens wat er gezegd wordt gozer, Tren is een LANG-werkende ester. Die merk je niet na 1 week en is ook niet na 1 week uit je bloed.

Dat zijn idd cut-getallen, ga je geen massa mee aanzetten. Ook niet op Tren, zeker niet als je shit als T3 en Clen ernaast zet.

Edit, ninja editte z'n post, zou zweren dat er eerst Tren en Clen stond :p

Extra edit : T3 cycle je niet.

lees nou eens wat ik zeg gozer,
'denk dat ik t3 en clen beiden voor 1 week los van elkaar probeer en wanneer dat los beiden goed gaat samen 2weken of en on ga.'

ik ga test en tren gewoon doorzetten, alleen t3 en clen ga ik niet tegelijkertijd doen.

IK HEB BESLOTEN NA SEPTEMBER TE KUREN EN TE LOGGEN!

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Zou nooit iemand aanraden Tren in zn eerste kuur te doen, ik had duidelijk meer en intensere sides op tren en test dan test alone. Kan je zeggen dat het persoonsgebonden is maar misschien is TS er ook wel gevoelig voor dat weet je niet.
zweet is geen probleem, gewoon vaker t-shirt verwisselen.

ja zal er over nadenken maar denk toch dat tren erin komt.

Met zo'n mentaliteit gaan er niet veel je log volgen. Je zit op een forum om advies te vragen/krijgen maar slaat alles in de wind wat mensen met ervaring je vertellen. Doe dan gewoon je eigen ding maar vraag dan ook geen dingen als je er niet naar luistert. Meer nemen zal je niet meer brengen. Zeker niet T3 en clen als je T3 gaan cycelen.

wat er bedoeld is met het hele tren verhaal is dat je naast dat zweten ook ontzettend opgefokt kan worden. Kwaad om kleine dingen, en ook best een hele dag. Je kan er ook best een eikel van worden in je gedrag.

maargoed, ik denk nietecht dat je advies wil. Je kijkt maar wat je doet

lees nou eens wat ik zeg gozer,
'denk dat ik t3 en clen beiden voor 1 week los van elkaar probeer en wanneer dat los beiden goed gaat samen 2weken of en on ga.'

ik ga test en tren gewoon doorzetten, alleen t3 en clen ga ik niet tegelijkertijd doen.

IK HEB BESLOTEN NA SEPTEMBER TE KUREN EN TE LOGGEN!

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

zweet is geen probleem, gewoon vaker t-shirt verwisselen.

ja zal er over nadenken maar denk toch dat tren erin komt.

Ooh na September pas....

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

wat er bedoeld is met het hele tren verhaal is dat je naast dat zweten ook ontzettend opgefokt kan worden. Kwaad om kleine dingen, en ook best een hele dag. Je kan er ook best een eikel van worden in je gedrag.

maargoed, ik denk nietecht dat je advies wil. Je kijkt maar wat je doet

Als hij niet aan het trollen is ben ik erg benieuwd naar het log:D
Test tren en t3 als eerste kuur "ach gewoon af en toe shirtje verwisselen".

Terug
Naar boven