AndroidHealthClinic

eerste cut test, tren, clen, t3

lees nou eens wat ik zeg gozer,
'denk dat ik t3 en clen beiden voor 1 week los van elkaar probeer en wanneer dat los beiden goed gaat samen 2weken of en on ga.'

ik ga test en tren gewoon doorzetten, alleen t3 en clen ga ik niet tegelijkertijd doen.

IK HEB BESLOTEN NA SEPTEMBER TE KUREN EN TE LOGGEN!

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

zweet is geen probleem, gewoon vaker t-shirt verwisselen.

ja zal er over nadenken maar denk toch dat tren erin komt.

Ja, want met zware en intense sides heb ik het over een beetje nachtzweten. Ik heb het over dat iemand je niet in het verkeer kan afsnijden voordat je al halverwege met je handen om zn strot heen zit, of je mentaal dingen in gaan praten wat je normaal nooit zou doen/aan denken. Je hebt geen idee waar je aan begint, letterlijk want het is je eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Met zo'n mentaliteit gaan er niet veel je log volgen. Je zit op een forum om advies te vragen/krijgen maar slaat alles in de wind wat mensen met ervaring je vertellen. Doe dan gewoon je eigen ding maar vraag dan ook geen dingen als je er niet naar luistert. Meer nemen zal je niet meer brengen. Zeker niet T3 en clen als je T3 gaan cycelen.

heb wat ingelezen en aangezien ik rond juli toch niet 100% kan dieeten en trainen heb ik de schema even helemaal omgegooid,
1 april 8 weken test e (weet nog niet hoeveel ml)
hierna 4 weken nolva of clomid > kijken aan welke ik kan komen.

kan ik in de ramadan volledig herstellen van de kuur.

wanneer dit cycle goed bevalt na september test-tren

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Ooh na September pas....

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Als hij niet aan het trollen is ben ik erg benieuwd naar het log:D
Test tren en t3 als eerste kuur "ach gewoon af en toe shirtje verwisselen".

ik trol zeker niet, zal ik loggen!:)

---------- Toegevoegd 8 February 2014 om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 February 2014 om 23:58 ----------

Ja, want met zware en intense sides heb ik het over een beetje nachtzweten. Ik heb het over dat iemand je niet in het verkeer kan afsnijden voordat je al halverwege met je handen om zn strot heen zit, of je mentaal dingen in gaan praten wat je normaal nooit zou doen/aan denken. Je hebt geen idee waar je aan begint, letterlijk want het is je eerste kuur.

hahaha het scheelt dat ik een ov-chip kaart heb. Nee, heb de tips meegenomen in mijn keuzen. Het wordt een eenvoudige test only cycle, moet alleen even kijken hoeveel ml en of ik met nolva/clomid nakuur.

BTW is het handig om lever-support pil te slikken tijdens kuur?

Goeie keuze, Ik zou gwn 1-2 ml test zetten en dan wat langer dan 8 weken, duurt ook 4 weken voor het inkickt. Lever support is niet nodig, helemaal als je geen oral als kick neemt.

heb wat ingelezen en aangezien ik rond juli toch niet 100% kan dieeten en trainen heb ik de schema even helemaal omgegooid,
1 april 8 weken test e (weet nog niet hoeveel ml)
hierna 4 weken nolva of clomid > kijken aan welke ik kan komen.

kan ik in de ramadan volledig herstellen van de kuur.

....

In je nakuur wil je echt op/boven onderhoud eten, deze periode is je dieet best cruciaal.
Dan lijkt mij ramadan nou niet de beste periode ;)

Goeie keuze, Ik zou gwn 1-2 ml test zetten en dan wat langer dan 8 weken, duurt ook 4 weken voor het inkickt. Lever support is niet nodig, helemaal als je geen oral als kick neemt.

1-2ml perweek?

zat zet te denken aan ;

week 1- 250ml
week 2 300
week 3-350
week 4 350
week 5 350
week 6 300
week 7 250
week 8 200
week 9- 13 nakuur

is dit voldoende voor test-e en is test-e wel geschikt?

Op en afbouwen is niet nodig gwn 10-12w op 250 of 500 zitten.

1-2ml perweek?

zat zet te denken aan ;

week 1- 250ml
week 2 300
week 3-350
week 4 350
week 5 350
week 6 300
week 7 250
week 8 200
week 9- 13 nakuur

is dit voldoende voor test-e en is test-e wel geschikt?

Opbouwen nergens voor nodig, is ook alleen maar lastig al dat klieren met ML's. Die extra 50mg ga je echt niks van merken. Gewoon starten en eindigen met dezelfde hoeveelheid.

nakuur 2 weken na je kuur starten

In je nakuur wil je echt op/boven onderhoud eten, deze periode is je dieet best cruciaal.
Dan lijkt mij ramadan nou niet de beste periode ;)

Begin 1april. Pak denkik 8 of 10week test. + 4 weken nakuuris 12-14weeks

10weken Vanaf 1 april is 17juni en 14weken is 1juli. Ramadan begint na 8juli. Alleen moet ik wel weten of de test al uit mn lichaam is voor 7juli.

Zoals je ziet kuur ik niet in de ramadan, bedoelde alleen hiermee dat ik voldoende kon rusten in mijn offperoid

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Op en afbouwen is niet nodig gwn 10-12w op 250 of 500 zitten.

Is 500 nie te veel?

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

nakuur 2 weken na je kuur starten

Nakuur toch meteen na de laatste inject beginnen?

Correct me if I'm wrong maar in de Ramadan kom je toch never nooit aan je kcals en mag je niet sporten tussen zonsopgang en zonsondergang? Eten is in je kuur belangrijk maar na je nakuur nog veeeeeeel belangrijker als je ook maar iets van je gains wilt behouden.

nakuur 2 weken na je kuur en gewoon 500mg test per week

ik zeg dat nakuur gedoe niet voor de grap, google het zelf bij elkaar als je me niet geloofd mkay
of kijk bij andere kuurvoorstellen

Correct me if I'm wrong maar in de Ramadan kom je toch never nooit aan je kcals en mag je niet sporten tussen zonsopgang en zonsondergang? Eten is in je kuur belangrijk maar na je nakuur nog veeeeeeel belangrijker als je ook maar iets van je gains wilt behouden.

zoals ik hierboven al zei, ik ga kuren voor de ramadan en nakuren VOOR de ramadan. ik bedoelde ermee dat ik voldoende rust (offperiod) heb.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

nakuur 2 weken na je kuur en gewoon 500mg test per week

ik zeg dat nakuur gedoe niet voor de grap, google het zelf bij elkaar als je me niet geloofd mkay
of kijk bij andere kuurvoorstellen

ik snap even niet wat je bedoeld,
2 weken nakuren?
of 2 weken na mijn laatste test e spuit beginnen met nakuren?

Ja en ik zeg toch dat je NA JE NAKUUR juist ontzettend moet vreten en trainen om je massa te behouden? Tijdens de Ramadan dacht ik altijd dat je niet mocht sporten en alleen mag vreten in de tijd dat de zon onder is ( tijd die een normaal mens slaapt dus ). Ben benieuwd hoe je dan je gewonnen massa wilt gaan behouden, dat is alles.

waarom zou ik 2 weken na mijn laatste spuit pas moeten beginnen met nolva? lijkt me toch veel logischer wanneer je b.v elke maandag test zet na de laatste maandag (dinsdag dus) begint met nolva.

Waarom ga je dood aan kanker binnen 1 maand na constatering, 1 maand lijkt me toch erg kort...

Omdat je testosteron levels dan enigszins zijn gedaald naar een acceptabel/normaal level.

Ja en ik zeg toch dat je NA JE NAKUUR juist ontzettend moet vreten en trainen om je massa te behouden? Tijdens de Ramadan dacht ik altijd dat je niet mocht sporten en alleen mag vreten in de tijd dat de zon onder is ( tijd die een normaal mens slaapt dus ). Ben benieuwd hoe je dan je gewonnen massa wilt gaan behouden, dat is alles.

ok.

ahah nee ff serieus, in ramadan mag je wel sporten en dat ga ik ook doen. Vorige ramadan heb ik ooknog gewoon kunnen cutten > intermittent fasting.

ok.

ahah nee ff serieus, in ramadan mag je wel sporten en dat ga ik ook doen. Vorige ramadan heb ik ooknog gewoon kunnen cutten > intermittent fasting.

cutten lukt wel dan ja. Zie jij maar eens 4000 kcal weg te krijgen in die 3 of 4 uur, of ga je niet slapen?

Ts kan beter niet kuren ...ramadan geouwehoer word je niet beter van , en de kennis is er al helemaal nog niet als je niet kan vertellen wanneer je moet nakuren.

Terug
Naar boven