AndroidHealthClinic

Eerste injectie kuurtje?

Bezoekers in dit topic

Inza

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
97
Waardering
3
Ik heb een aantal weken terug mijn eerste kuurtje gedaan, 5 weken anavar op 40 mg.
Dit heeft vrij weinig opgeleverd, en nu wil ik een licht injectie kuurtje gaan proberen.
Echter heb ik hier nog wel een aantal vragen over...:

-Hoelang moet ik na dit simpele anavar kuurtje wachten om een lichte injectie kuur te gaan doen?
-Welk middel kan ik het beste gebruiken?

Ik wil het liefst een middel waarbij de kans op gyno zo klein mogelijk is, het hoeft geen zwaar middel te zijn, het liefst zo licht mogelijk om een keer te proberen en te kijken hoe ik er op reageer etc.

Bedankt!
 
2 maanden wachten.

Test-e op 250mg ew wil je licht beginnen. Anders 10 weken 500mg ew. Bij beide kuren nakuren met 3 weken clomid 50 mg ed, of 20 mg nolva ed voor 4 weken.
 
Als je al bereid bent om de stap te zetten naar injects kun je beter beginnen met 500mg ew, de eerste paar kuren werpen het meest hun vruchten af. Het zou dus vrij zonde zijn om laag te beginnen.

500mg test is een prima beginkuur.
 
Idd een van bovenstaande adviezen. Zou gewoon op 500mg\week beginnen. Je weet niet of je gevoelig bent voor gyno dus zou om.die reden niet laag inzetten. Mocht je dat wel blijken te zijn kan je daar de volgende cycles rekening mee houden. Zorg dat je nolva (sowieso voor pct mits je niet voor clomid kiest) em aromasin in huis hebt en voor als gyno optreed.
 
Sluit mij hierbij aan:

500 test per week.

Nolva en Aromasin bij de hand voor eventuele gyno. En je kunt met beiden ook eventueel nakuren.

Nakuur:

nolva alleen

Of nolva + Aromasin

Dus beide in huis hebben handig.
 
Om terug te komen op je gyno verhaal. Wat je eventueel ook nog kan doen is een DHT ala winstrol toevoegen om oestrogeen wat lager te houden.

Zou winstrol dan op 1-4 40 of 50mg\dag pakken, mocht je willen :)
 
Waarom raad je hem dan winstrol aan?
Daar heeft die maar 4 weken wat aan.
Beter primo of mast gehele kuur als je om die reden wil stacken
 
Om die reden, dan moet ik idd toegeven dat je gelijk hebt noname! Dus TS volg nonames advies en niet de mijne :) al is een kickstart natuurlijk voor andere dingen wel functioneel.
 
Ik zou ook voor 500mg test ew gaan. ben er zelf 13.5 kilo mee gegaint 4-5kilo wel vocht met vet.

eventueel met de 1e 4weken kickstart als je ongeduldig ben en gelijk wil knallen.

en het prikken stelt werkelijk waar niets voor, ik was voor de dood voor spuiten. nu zet ik ze zelf:)
 
Ik heb het een tijdje met cools over kickstart gehad.
Hij vond het niet nodig en ik heb naar hem geluisterd.
Ik heb de dosis iets aangepast maar ik ben begonnen met test 250 primo 400.
Zoals je hier misschien gelezen heb gingen de eerste 2 weken erg lekker en daarna even 2,5 week moe niet lekker in vel etc (kan ook stres van werk zijn).
Nu zit ik eind week 4 en voel me sinds een paar dagen kiplekker.
Trainingen gaan goed en begin nu eerste opmerkingen te krijgen.
Als ik jou was zou ik lekker zoiets nemen.
Voor meer info kan je cools topic bekijken (androgene/ oestrogeen dilemma)
 
Oke bedankt allemaal!
En stel, ik zou na dat korte lichte var kuurtje niet 2 maanden ofzo wachten, maar een maandje... Wat zou dit dat voor gevolgen kunnen hebben?
 
Dat je niet genoeg hersteld.
Gewoon spuiten man. Vraag anders iemand anders voor je te prikken. Stel niks voor
 
Dat je niet genoeg hersteld.
Gewoon spuiten man. Vraag anders iemand anders voor je te prikken. Stel niks voor

Ben ik ook van plan, maar ik bedoel juist beginnen daarmee zonder nu lang te wachten
 
Weet je zeker dat je over wil gaan op injects, als je voeding en training blijkbaar niet optimaal zijn?
 
wk 1-10 Test-E 500mg
wk 13-17 Nolva 20mg ed

aromasin achter de hand houden voor gyno maar zou mij verwonderen op deze dosering, beter op safe spelen.

succes!
 
Back
Naar boven