AndroidHealthClinic

'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering, dit gaat echt wat te ver... Ieder klein pressie-groepje vecht voor z'n eigen kleine ding.

We moeten als bb'ers denk ik ook maar een subsidie-aanvraag indienen, want wij zijn per slot van rekening ook een minderheid die te kampen heeft met vooroordelen en stigma's..

Een eigen ziekenhuisje voor bb'ers; stel je voor: Proteïne shakes, 'roids en een heeele grote gym. Verpleegsters in ondergoed met open kruis, want dat is wel zo makkelijk als je op sap staat ende hormoontjes tieren.....

GroenLinks maar eens aanschrijven en kijken of ze er iets in zien :rolleyes: :rolleyes:
 
Eigen telefoonnetwerken, eigen scholen, eigen ziekenhuizen, what's next?

Een eigen groothandel waar verschillende soorten explosieven te koop zijn. (natuurlijk allemaal vanaf het thuisfront gestuurd. Irak, etc.)

Toch wel allemaal vreemd hier in Nederland. Men wil van de ene kant niet dat het woord 'allachtoon' nog wordt gebruikt, omdat dit een 'hun-wij' situatie geeft. Maar ze willen wel een 'Islamitisch ziekenhuis' maken. Dat is toch ook een hun-wij situatie.

Sowieso is Nederland een beetje te gek met die moslims. De koniging die zich aanpast(dat met het handje schudden gebeuren van een tijd geleden), kerken verdwijnen overal en moskee's komen er zowat voor in de plaats. En ga zo maar door.
 
Eigen telefoonnetwerken, eigen scholen, eigen ziekenhuizen, what's next?

Dat ze apart moeten zitten in de bus, een gele ster moeten dragen en afgevoerd worden naar kampen...?

Ik vind het maar bizar en kan me moeilijk voorstellen dat er veel moslims zijn die dit zelf willen.
 
Waarschijnlijk komt er ook een aparte afdeling voor besnijdenissen.

Er zijn al speciale besnijdeniscentra in Nederland, dus dat lijkt me totaal niet onwaarschijnlijk.
 
Ik vind het maar bizar en kan me moeilijk voorstellen dat er veel moslims zijn die dit zelf willen.

Dat is nou vooral het probleem deze mensen vinden het heel normaal dat er zulk soort initiatieven worden genomen, wie weet wordt deze ondernemer wel onder druk gezet door een paar van onze medelanders, kan me niet voorstellen dat je als Nederlander tot zo'n initiatief komt hij komt vast niet uit de stad anders zou je je hoofd echt niet uitsteken voor die mensen...
 
Beddentekort is zeker een probleem, dat opgelost dient te worden. Echter, dat los je op door zieknhuizen te bouwen of uit t breiden. Ik bedoel dan ziekenhuizen, die voor iedereen toegankelijk zijn en niet voor bepaalde groepen in de samenleving, want dat is gewoon discriminatie (op een primaire levensbehoefte nog wel).
Zorg op maat is leuk bedacht, maar wat mij betreft hoeft dat allemaal niet zo. Ik kom niet voor service in een ziekenhuis, maar om weer gezond te worden. Als ik ook nog service wil, betaal ik daar wel voor en ga ik naar een prive-kliniek. Misschien als ze wat minder zorgen op maat, kan de ziektekostenpremie ook weer wat omlaag.;)

ik ging er zoals gezegd, ook vanuit dat de ziekenhuizen wel toegankelijk moeten zijn voor niet moslims. De groep allochtonen die zorg nodig heeft groeit (flink). Dus de plekken die moslims in gaan nemen in 'moslimziekenhuizen', komen vrij in de gewone ziekenhuizen. Hebben ze ook geen last meer van die doodzieke moslim die iedere dag 5x wil bidden!
 
ik ging er zoals gezegd, ook vanuit dat de ziekenhuizen wel toegankelijk moeten zijn voor niet moslims. De groep allochtonen die zorg nodig heeft groeit (flink). Dus de plekken die moslims in gaan nemen in 'moslimziekenhuizen', komen vrij in de gewone ziekenhuizen. Hebben ze ook geen last meer van die doodzieke moslim die iedere dag 5x wil bidden!

tuurlijk moet er genoeg plaats zijn voor mensen die medische zorg nodig hebben en ieder extra ziekenhuis is welkom, maar kom op kerel.. Een Islamitisch Ziekenhuis gaat wel heel ver. Ook als het toegankelijk is voor andere mensen, dan nog. Moet mijn vriendin die met spoed wordt binnengebracht eerst een hoofddoekje om voordat ze geholpen wordt door de 'vrouwelijke' medici?

Het is gewoon pure discriminatie t.o.v. andere bevolkingsgroepen. Dan zou je bij wijze van spreken Chinezen ook hun eigen ziekenhuis moeten geven.
 
Zolang het de Nederlandse belastingbetaler niets kost en zorgverzekeraars geen privileges gaan toekennen wat betreft de vergoedingen voor een dergelijk ziekenhuis en er zicht wordt gehouden waar de geldstromen vandaan komen ... tja waarom niet.
Oke, het is niet goed voor de integratie en je zet de klok weer minimaal een 50 tal jaren terug, maar als er vrijheid van meningsuiting is e.d. zou je ook mogen kiezen in welk ziekenhuis je geholpen wil worden. Zolang je het maar zelf betaald. In de USA heb je ook joodse ziekenhuizen en hier in Hollande heb je ook Katholische ... duzz of alle variaties aan de kant doen of variaties toestaan.
 
het separatie concept wat alle moslims waar willen maken .

ieder zijn eigen plekje in een land dat niet van hun is .


baas in een ander zijn land , zo ver is het al gekomen .
niemand durft wat te doen uit angst voor rellen
 
Als we nu ook een ziekenhuis openen voor alle Joodse, Christelijke, Katholieke, Boeddhistische, niet-gelovigen, etc. gaan openen, dan hoeven we elkaar allemaal helemaal niet meer te zien.
Als je niet in Nederland behandelt wilt worden, omdat de ziekenhuizen je niet behandelen, zoals het in jouw cultuur of volgens jouw geloof hoort, ga je maar lekker terug naar je eigen land.
Het is toch te belachelijk, dat wij niet-islamieten meebetalen en gedogen, dat die suffe rukkers zo'n hospitaal mogen bouwen in ons land. We slaan een beetje door met zijn allen hier, vind ik.

Inderdaad !!!! :D
 
Misschien een goede oplossing om ze meteen ook allemaal een eigen provincie te geven? laten we het ijsselmeer droogleggen en ze allemaal daar op zetten met h8n eigen scholen,ziekenhuizen etc.

En vervolgens plat bombarderen en opgeruimd staat netjes :p
 
In de USA heb je ook joodse ziekenhuizen en hier in Hollande heb je ook Katholische ... duzz of alle variaties aan de kant doen of variaties toestaan.
Toch steeds minder, het is echt iets achterhaalt, net wat je zegt : men gaat 50 jaar terug in de tijd. Ik vind juist dat je vanuit de overheid het signaal moet geven dat iedereen overal welkom is, en dat lukt het best als je je neutraal opstelt. Wat mij betrefd is dit net zo goed discriminatie.

Ziekenhuizen mogen wel rekening houden met voeding enz, maar om ze gelijk helemaal volgens een bepaalde godsdienst te maken is gewoon een stap te ver, ik hoop echt dat iemand hier nog iets aan gaat doen.
 
De moslims zijn wel erg lekker bezig de laatste tijd wordt er erg moe van, vandaag stond er in de krant dat er in Brussel een ziekenhuis was bekogeld door Noord-Afrikanen. Dit omdat een gedetineerde Noord-Afrikaan overleden was aan een overdosis kalmeringsmiddel. Nou en dan hadden we onlangs ook nog die rellen in Amsterdam.
Bij zulk soort nieuws krijgen ze dan ook meteen de oerdrang de straat op te gaan en dingen te slopen, kan ze echt niet uitstaan die lui. Ondertussen wordt er wel van alles aan gedaan om ze hier 'thuis' te laten voelen terwijl ze zich al van alles toeeigenen
 
Tering, dit gaat echt wat te ver... Ieder klein pressie-groepje vecht voor z'n eigen kleine ding.
We moeten als bb'ers denk ik ook maar een subsidie-aanvraag indienen, want wij zijn per slot van rekening ook een minderheid die te kampen heeft met vooroordelen en stigma's..

Een eigen ziekenhuisje voor bb'ers; stel je voor: Proteïne shakes, 'roids en een heeele grote gym. Verpleegsters in ondergoed met open kruis, want dat is wel zo makkelijk als je op sap staat ende hormoontjes tieren.....

GroenLinks maar eens aanschrijven en kijken of ze er iets in zien :rolleyes: :rolleyes:

Kennelijk werkt het wel. Dus ik stel voor dat we ons verenigen en met veel lawaai de boel afbreken als er dingen gebeuren die ons niet aanstaan.
Een dokter die een bloedonderzoek bij een bb-bro weigert? Rellen!
Politici die geen subsidie vertstrekken voor de grootste en mooiste gym van Europa? Rellen!
Een grappig bedoelde spotprent over Ronnie Coleman? Rellen!

En de healthcentre trainer? Die gooien we van een flatgebouw en daarna stenigen we hem.

BigTony is een visionair....:bow:

edit: ik denk niet dat we Groeninks hoeven aan te schrijven. Als we ergens weer een hoop overlast hebben verorzaakt, en de media springt er bovenop, dan laten we gewoon een paar moeders met een zielig gezicht verklaren dathettochechteenhelelievejongensishoor. En dan springt de Groenlinks, of de PVdA vanzelf bij. Die ondersteunen ons dan met speciale projecten enzo, en ze zeggen de mensen dat ze ons niet moeten demoniseren of stigmatiseren. :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
:stupid:
Ik meen het, we gaan ons ograniseren, met clubhuizen (gyms), een heel systeem zoals de hell's angels ofzo...
En wij willen ook alles van ons eigen:mad:...
En serieus he, ik meen het...als zij dat kunnen kunne wij dat ook;)
 
Mag ik me als niet-moslim daar ook laten verzorgen..?:o

Er is namelijk niets dat erger is dan de nederlandse ziekenzorg, dat dit ziekenhuis bepaalde moslimvoorwaarden hanteert neem ik op de koop toe. Het vreten kan alleen maar beter zijn en de kosten zullen waarschijnlijk een stuk lager zijn voor een zeer waarschijnlijk veul klantvriendelijkere behandeling..
 
heeft iemand al gedacht aan het beddentekort dat heerst en nog FOKKING veel groter gaat worden?

'zorg op maat'; DE leus die binnen de verpleegkunde terrein wint. Iedereen dient te worden verpleegd zoals hij/zij dat wil. Medische behandeling door artsen zal toch moeten voldoen aan de geldende protocollen, dus daar zal weinig aan veranderen.

Dan is het toch ook helemaal niet rendabel om speciale moslimziekenhuizen te hebben? Iedereen moet gewoon in elk ziekenhuis en zaal terecht kunnen komen. Wat als de vrouwen afdeling 10 bedden over hebben en bij de mannenafdeling zijn er 15 bedden tekort?

Niet iedereen kan maar verpleegd worden ''zo als hij/zij dat wil'' er is al geld en mankracht te kort in de zorg!

Als mensen het Moslim geloof willen aanhangen fijn! Maar hier in Nederland kan dat tot op een zekere hoogte en anders gaan die maar mooi naar hun eigen land!
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk betaalbaar Halal slachtafval!
 
20% van nederland is al allochtoon. waar moet het heen? over een paar jaar als ik goed gespaard heb ben ik hier weg. voor mijn part verkas ik naar Duitsland, wat hier in NL gebeurd slaat helemaal nergens meer op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven