AndroidHealthClinic

moslima's moeten mannelijke arts accepteren

• Topic Starter Topic Starter
Mwa, volgens mij heeft dat dus weinig rechtelijke grond. Wellicht dat iemand hier heel goed onderlegd is in het gezondheidsrecht en er meer over kan vertellen?

Klopt , heeft t ook totaal niet ,... enkel discriminatie jegens allochtonen is hier strafbaar,.... andere moet het zich niet zo aantrekken zeggen ze ;)

Zoals je mischien weet is het vandaag feest(wat je waarschijnlijk niet eens viert:kots: )
Dus ik bemoei me even niet met dit soort dingen en laat mijn humeur er niet door verpesten.

Je draagt vandaag toch je speciale voorschort hè spiertje?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best wel uitkijken met al dat bloed...

Zoals je mischien weet is het vandaag feest(wat je waarschijnlijk niet eens viert:kots: )
Dus ik bemoei me even niet met dit soort dingen en laat mijn humeur er niet door verpesten.

Morgen is het feest voor ons.
Ik zal lekker geld krijgen, schapenvlees eten, niet naar school gaan en savonds zonder enige dua of soera slapen.

De firma dankt u. :)

Gaat weer eens lekker een onzinnige richting op.

laten we het eens omdraaien, artsen hoeven moslims niet te accepteren :D

laten we het eens omdraaien, artsen hoeven moslims niet te accepteren :D

Nee , want dat vindt de regering zielig en komt er een moslim ziekenhuis ;)

Gewoon iedereen in 1 ziekenhuis met 1 regel , en dat is hulp aanbieden aan wie en door wie dan ook !!!!

Ik weet 't niet, maar het zou mij als man wel een verschil uitmaken als ik m'n bevalling moest beleven met een vrouwelijke of mannelijke verloskundige.

Somehow is je genetische voortplanting ter wereld zien komen poëzie en daarvan zou ik eigenlijk als enige man uit eigen waarneming getuige van willen zijn.

thuis bevallen dan maar ???

Ja, dat lijkt me zowiezo intiemer.

Was jij niet degene, XXLtje, die vlak na z'n ontdekking van DBB een uitgebreide theorie op het bord gooide over de voor en tegens van een vrouwelijke of mannelijke arts? ;)

Ja, dat lijkt me zowiezo intiemer.

Was jij niet degene, XXLtje, die vlak na z'n ontdekking van DBB een uitgebreide theorie op het bord gooide over de voor en tegens van een vrouwelijke of mannelijke arts? ;)

Haha , dat was idd in een ander topic ,.. maar verre van een theorie geloof ik ,... weet eigenlijk niet eens meer exact , maar was volgens mij iets van " of je moeite had met een arts van het andere geslacht bij een generende klacht " of zo iets dergelijks .

Heb toe idd gezegd dat je/ik in dat geval een "voorkeur" kan hebben , maar eisen is weer een heel ander verhaal ;)

Wat is het probleem als het vantevoren aangeven, natuurlijk is het zo dat je niet moet weigeren als je ligt te sterven.

Maar dat zou volgens mij 0,00001% van de moslims doen in zo'n geval,maarja met de generalisaties hier is het hier de normaalste zaak van de wereld om ervan uit te gaan dat elke moslims zo is.

zeg nooit nooit. geloof gaat boven alles in die cultuur. geloof is belangerijker dan gezond verstand

Morgen is het feest voor ons.
Ik zal lekker geld krijgen, schapenvlees eten, niet naar school gaan en savonds zonder enige dua of soera slapen.

De firma dankt u. :)

hey cyan ik blijf morgen bij je zusje slapen, je vader heeft me al goedgekeurd.
zet de wijn, schapenfilet en GHB maar al klaar :meal:

hey cyan ik blijf morgen bij je zusje slapen, je vader heeft me al goedgekeurd.
zet de wijn, schapenfilet en GHB maar al klaar :meal:

Je hebt mijn goedkeuring ook nodig.

5 euro voldoet.

wtf is dua en soera? Ik vermoed al dat het geen cocktails zijn :D

Verzen uit de koran. Voor je slaapt zeg je vb 'bismillahirahmanirahim'
Ach, die laatste zeg je bij bijna alles wat je doet. Hoe meer, hoe beter eigenlijk.

Ik herinner me nog vroeger dat ik zwaar bang was van spinnen (nu nog eigenlijk) en voor het slapen ik dus bad tot God zodat hij een soort onzichtbare schild rondom mij plaatste, zodat geen enkele ongedierte dicht in mijn buurt kon komen. En het stomme van allemaal is dat ik er nog in geloofde en mezelf merkelijk veiliger voelde :lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In saoudi Arabië hebben ze wsch minder luxeuze ziekenhuizen dan in Nederland. Vandaar dat je in Nederland mocht de optie daar zijn, kan kiezen een dokter/arts waarbij je je prettig voelt.

Mocht een moslimma zich dus onprettig voelen bij een mannelijke arts dan snap ik prima waarom ze een vrouwelijke arts prefeert.

Mocht er een noodgeval zijn moet er van tevoren worden vastgesteld (zwart op wit) of mevrouw wel of niet haar geloof belangrijker vind dan welzijn. Daarbij horen natuurlijk ook bijkomstige kosten.

alsof een mannelijke arts nog nooit een vrouw naakt heeft gezien :')
er is echt niets om je voor te schamen. die mensen helpen je enkel

Terug
Naar boven